Nevek jelentése 5. - Fontaine

18 1 0
                                    

Folyamatosan frissíteni fogom, ahogy megtudunk újakat.

Charlotte: francia eredetű női név. Jelentése: Szabad ember.

Chevreuse: az egyik lehetőség egy település Franciaországban.

A másik pedig egy történelmi személyre, Marie de Rohan-Montbazonra, avagy Chevreuse hercegnére utal, aki francia főnemesi hölgy volt a 17.században.

Clorinde: francia illetve svéd eredetű női név. Jelentése: Legjobb, harmónia, vonzóbb.

Egeria: görög eredetű női név. Jelentése: Vízi nimfa.

A görög mitológia szerint a szerelmesei elájulnak tőle.

Freminet: ismeretlen eredetű uniszex név. Jelentése: Intelligencia, magabiztosság.

Furina: latin eredetű lány név. Jelentése: Düh, harag, őrjöngés.

Lynette: francia illetve walesi eredetű női név, ami a Lynn férfinév kicsinyítése. Jelentése: Nimfa, bálvány.

A Lynette gyönyörűen légies, nőies tulajdonsága van, nem ellentétben a nimfa eredetével.

Lyney: francia illetve brit eredetű uniszex név. Jelentése: Kis oroszlán.

Navia: galíciai illetve héber eredetű női név. Jelentése: Víz istennő, gyönyörű.

(A karakternek egyébként geo visionje van)

Neuvillette: erre a névre sem találtam jelentést, viszont ezzel a névvel 3 település is található Franciaországban. Így a szó egyértelműen francia eredetű.

Sigewinne: angol eredetű férfinév (?). Jelentése: Független, lelkesedés, csodáló.

Wriothesley: angol eredetű férfinév. Jelentése: ?

2023.07.03.

Minden, ami Genshin ImpactDonde viven las historias. Descúbrelo ahora