9

277 38 10
                                    

jisung
o gotveren chan oyle bir sinirmi bozdu ki

seungmin
bosver
her zamanki hali iste

hyunjin
bi de her zamanki hali oyle mi
sikerim ben bu cocugu

seungmin
sanki bilmiyormussunuz gibi konusuyorsunuz
ama chan hep boyleydi.
degisen bir sey yok
(hyunjin ve jisung tarafından görüldü.)
hadi icelim

felix
biri icelim mi dedi
ben varim

hyunjin

seungmin alkolik pic

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

seungmin
alkolik pic

felix
kesin be
simdi cikiyo muyuz onu soyleyin

jisung
bana uyar
jisu dun okulda kavga etmis
annem ona kizdigi icin
bana da kizio aq
kurtarin beni bu evden

hyunjin
hep gittigimiz yerde bulusuyoruz o zaman?

seungmin
oke

:
jisung'dan

Her zaman gittiğimiz barda buluşmuştuk. Chan gerçekten dengesizin tekiydi. Seungmin yine Chan yüzünden içiyordu. Kör kütük sarhoştuk. Felix beni dans edenlerin arasına çekti ve en az yarım saat dans ettik. Arada geçen garsonların tepsisinden içki yakalıyor kafama dikiyordum.

"Sigara içmeye çıkacağım." dedim ve Felix'i kucak dansı yaptığı çocuğa emanet ettim.

Kim olduğunu bilmiyordum bile ama umrumda da değildi. Sarhoştum ve hiç bir şey düşünemiyordum.

Dışarı çıkarken Seungmin bana baktı. Sigara içmeye çıkıyorum tarzı bir işaret yapıp çıktım. Sigaramı dudaklarım arasına alıp ellerimle siper ettim ve yaktım. Kapı açıldı ve Seungmin belirdi.

Diğerleri sigarayı bıraktığımızı düşünüyordu fakat hayır, bırakamamıştık. Felix'e neden söyledin o zaman derseniz, Felix'in yokluğumu farkettiğini bile sanmıyorum.

"Sarhoş musun?" dedi.

Başımı sallayıp güldüm.

"Sence?"

Seungmin benim kadar olmasa da sarhoştu. Sahi ben neden bu kadar içmiştim? Biraz da buna kafa yorduktan sonra siktir etmeye karar verdim. Sadece istemiştim belki de.

İkinci sigarama geçtiğimde Seungmine baktım göz ucuyla, gökyüzünü izliyordu. Ardından kafasını omzuma koydu, sesimi çıkartmadım.

Kapı açıldı ve içeriye iki beden girdi. Seçemiyordum çünkü ne gözlüklerim vardı ne de kafam yerindeydi.

Aralarından birisi konuştu.

who, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin