kontrol etmeden yb atiorum
umarim sorun yoktur
arkada kiralik ask acik (kimse eski yaz dizilerine olan sevdami sorgulamasin lutfen)
oylayip yorum yapinnn:
"Felix!" diye bağırdı Changbin olduğunu düşündüğüm ses.
"Noluyor lan!" diye bağırdım. Ne yani şimdi Changbin kekosuyla Felix aynı odada mıydı?
Minho hızla yataktan kalkınca ben de bu ani hareketle yere düşmüştüm.
"Napıyorsun amcık!" diye bağırdım.
"Bağrıma be!" dedi Minho.
Zar zor ayağa kalkıp Minho'yu takip ettim. Rastgele bir odaya girdiğinde ne göreyim. Felix ve Changbin. Daha kötüsü, çıplaktılar. Ve Changbin'in haşmetlisiyle gölgesinde çay içecek kadar göz göze gelmiştik.
"AAAAA!" diye çığlığı bastığımda Minho donakalmıştı.
Harekete geçmem lazımdı. Changbin'in malafata bakmadan odanın içine girip Felix'in yanına gittim. Minho hâlâ kapıda bön bön Changbin'e bakıyordu.
"Felix, iyi misin?"
"Başım çatlıyor amınakoyayım."
Changbin'e çığırdım.
"Bana bak, irade dışı siktiysen polise veririm seni. Dümbelek."
"Ne irade dışı lan, arkadaşın az kalsın beni sikicekti. Ama beni bilirsiniz, ben altta olmam." dedi ve bana göz kırptı.
"Sen hâlâ ne konuşuyorsun lan!" diye çığırdı Felix. Arkasındaki yastığı alıp Changbin'e fırlattığında o da boş durmayıp eline geçen ilk yastığı fırlattı.
Ne şans ki yastık bana gelmişti. Ben ise karşılıksız duramazdım. Ben de yastığı Changbin'e fırlattım. Felix de bana katıldığı sıra bu sefer attığı yastık Minho'ya geldi.
"Çocuk musunuz amınakoyayım!" dedi Minho sinirle.
Yerden aldığı yastığı benim kafama atınca koşarak sırtına atladım.
"Sen ne bana yastık atıyosun yarram!"
Kafasını ısırdığımda bağırdı. Bir yandan düşmem için beni sallıyor ve yastığı kafama çarpıyordu.
Changbin ve Felix ise dün gece neler olduğu hakkında yastıklı bir kavga ediyordu. Dizi sahnesi gibiydik.
"Arkadaşlar siz çocuk musunuz bu hal ne!" diye bağıran bir ses girdi odaya. Ardından belimi tutan bir çift el beni geri çekmeye çalıştı.
"Arkamda kim varsa çok net söylüyorum bıraksın yoksa burdan indiğimde onu da bu hale çeviririm!"
"Jisung in şuradan!" bu bağıran Seungmin'di.
O sırada görüş açıma Changbin ve Felix ikilisini ayırmaya çalışan Chan girdi. Arada o da yastık yiyordu fakat direniyordu.
Başka bir odadan iki çift ses daha gelince hepimiz sustuk. Oldğumuz yerde kalmış, öbür odadaki odayı dinliyorduk.
"Sen miydin lan o itiraf sayfasına haşmetlim hakkında küçücük diyen!"
"Benimki daha uzundur bahse girerim!"
"Dur ben sana göstericem kiminki daha uzunmuş!"
"Var mısın lan iddiaya!"
"Varım lan!"
"Üç diyince açıyoruz o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who, minsung
Fanfictiontelefonunu kantinde unutan okulun populer cocugu minho ve telefonu bulup kendi fotograflarini cektikten sonra geri yerine koyan jisung cringe oldugunu dusundugum icin devam ettiremiyorum