"Ne!""Ya bağırmasanıza"
Yemekhanede üzerlerine dönen bakışlara göz gezdiren genç arkadaşlarını uyarmıştı
"İşte anlattım ya! Dün bardaki adamarın onlar olduğunu aynı şirkete düşmeyi nasıl başardım anlamıyorum. Büyük rezillik. Üstelik şu iri olan-bunu söylerken iki masa önlerinde oturan alfayı kaşıyla işaret etmişti- benle dalga geçti. E haklı tabi adama dümdüz yürümüşüm"
"Ay hayır ben nasıl fark etmedim onların bizim şirkete çalıştığını"
"O da senin uyanıklığın"
Kyungsoo, Eris'e gözlüklerinin üstünden bakıp yemeğine döndü.
"Ya ne alakası var sende burda çalışıyorsun sen gördün mü daha önce onları!"
"Ben herkesi her şeyiyle incelemiyorun yalnız!"
"Öf durun. Kesin tartışmayı. Rezil oldum diyorum rezil olduk!"
Bunun üzerine biri dudaklarını bükmüş, diğeride yemeğine dönmüştü. Bir süre yüzlerine boşboş baktıktan sonra meyveli yoğurduna gömülmüştü Baekhyun. Seviyordu bu şeyi. İlk kaşığı aldığında 'öokta güzel rezil oldum' diye geçirdi içinden.
•••••••••
-Baekhyun'dan-Bir aydır herşey normal gidiyordu. Bu da biraz sıkıcıydı tâbii. İş yerimde herkesle iyi anlaşmıştım, yeni patronumuz da çok eğlenceli ve iyi bir adamdı. İşinde ciddiydi ve gayette başarılıydı genç yaşına rağmen-benden bile küçüktü-. Çalışanlarına kendini sevdirmiş ve hayran bırakmıştı. Oh Sehun hayalimdeki gerçek parton, ilk duyduğumuzda tüm şirket şaşırmıştı. Onlar yaşına ben ise tanıştığım, rezil olduğum adamı görünce şok geçirmiştik.
Onunla gelen Kim Jongin finans müdürü olmuş Kyungsoo'nun başına kalmıştı. İlk iş gününden öncelikli olarak son yılın daha sonrada tüm zamanların finas roparlarını istemişti. Bu da bizim küçük adamın bir hafta mesai yapmasını gerektirmişti. Normal hali ile sizi öldürebilecek olan Do Kyungsoo, sinirliyken tam bir piskopat seri katil oluyordu. Kim Jongin ise her gece boğmayı düşündüğü kurbanı...
Eğlenceli ama disiplinli bir adamdı kuralları aşmadığınız sürece her şeyi yapabilirdiniz herkesle arası iyiydi, çokça o da seviliyordu
Birde yönetim departman müdürümüz Park Chanyeol vardı. Aralarında en sinir bozucu olanı. Çok yetenekli ve azimliydi çalışanlar onuda seviyordu ama korkuyordu da. Her şeyi muntazam isteyen, hatalara göz yummayan, patavatsız, dengesiz bir herifti.
Bir ayda onlarla ilk kez karşılaştığım asansör dışında hiç bir şekilde o geceyle ilgili ima ve ithamlarla karşılaşmamıştım bu iyiydi.
Bugün yönetim değişikliğinden sonra şirketimizin ilk ihalesi vardı. Patron Oh Sehun'un işi Park Chanyeol'e bıraktığı için içimiz rahattı dedimya adam hırs küpü bu işinde altından kalkardı.
Öğle molasındaydık ve departman olarak hepimiz dinlenme odasında gerginlikle bekliyorduk, ihale biteli bir buçuk saat olmuştu ama Park Chanyeol'den bir haber yoktu.
Ume Grup olarak tüm şirket gün boyu bunu konuşmuştu. Yeni gelenlerin potansiyelini herkes çok merak ediyordu.
"Bay Park gelmiş Bayan Choi de yanındaymış. Az önce asansöre binmişler."
Stajyer Seonghwa oturduğu yerden ayaklanmış ve heyecanla telefonunu sallayarak konuşmuştu onun yer aldığı ilk projeydi.
"Tamam sakin ol." En büyüğümüz Bay Hong elini stajyerin omzuna koymuş ve gülğmsemişti "Hadi yerimize dönelim."
Hep beraber onaylayarak ofise geçmiştik. Masama oturup şirket vermiş olduğu bilgisayarımı açtım daha sonra kahve almak için dinlenme odasına geri döndüm. Kahvemi hazırlayıp bizimkilerden bildirimim varmı diye telefonumu elime aldım. Bir yanda telefonu kontrol ederek ofise döndüm. Kapıdan girdiğimde, Park Chanyeol ve Choi Sehwa'nın gelmiş olduğunu, herkesi gergince onlara bakıyor olduğunu gördüm. Bay Hong masasından ayaklanarak konuşmaya başladı. Bu sırada onlara biraz daha yaklaşmış ve masamın yanında durmuştum.
"Hoşgeldiniz Bay Park, Bayan Choi. İhale nasıl geçti?"
Bayan Choi gergince müdürümüze bakıp Bay Hong'a döndü.
"Şey... İHALEYİ ALDIK!"
"Yaşasın be" stajyer çocuk hemen harekete geçmiş ve bayan Choi'ye sarılmıştı diğer herkesde onun kadar mutluydu.
"Teşekkürler Bay Park emekleriniz için"
"Asıl ben size teşekkür ederim arkadaşlar. Benim kadar sizin payınızda var."
"Evet çok haklı." Ofisin girişinde beliren Oh Sehun ve canım minik sekreter kankam Eris bize gülümseyerek yaklaştılar. Müdür Park'ın yanında duran CEO'muz, yüzündeki tebessümü silmeden konuşmaya başladı.
"Hepinizi tebrik ederim arkadaşlar. Biliyorsunuz bu ihale için hem devletin hemde kamunun gözleri üzerimizdeydi. Diğer şirketlerden daha fazla halk yarına olan çevreci projemiz özel sertörün taşlarını yerinden oynattı. Zoru başardınız. Şirketimiz son zamanlarda büyük bir bataklığa sağlanmak üzereydi, sayenizde bu durumdan kurtulmak için ilk adımı attık. Azimli çalışma ve başarılarınızın devamını bekliyoruz. Gerçekten ismini hak eden bir şirketim ve çalışanlarım olduğu için oldukça mutluyum ve size oldukça minnettarım."
Park Chanyeol kolutla yanındaki patronumuz dürterek ve muzip sırtmasıyla sorusunu sordu.
"Bir ödülü hak ettik değil mi?"
Oh Sehun biraz düşünerek Eris'e döndü.
"Sekreter Kim, hepimizin için güzel bir sushi restoranından yer ayırt."
"Emredersiniz. Bay Oh."
Kaşlarını çatıp Eris'e doğru tamamen dönen Oh Sehun
"Emretmen. Rica ediyorum." Sonra tekrar bize döndü "O zaman akşama bendesiniz. Görüşmek üzere." Kibar gülümsemesini takınıp asansöre doğru ilerlemeye başladı.
Bende gülümseyerek yanımdan geçen Eris'in uzattığı eline vurdum ve "Pahalı bir şeyler olsun lütfen" dedim
"Tabi ki. Beni biliyorsun."
Bana öpücük atıp patronun arkasından koşmaya başladı.
Gülüp önüme döndüğümde Songhwa ve müdür Park'ın sekreteri Eunchae'nin mutluluk dansını gördüm. Bu daha çok gülümseme sebep olurken, hala elimde duran kahve bardağının çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.
Park Chanyeol bardağını dudaklarına götürüp büyük bir yudum aldı
"Kahve için teşekkürler." Dedi ve ardından göz kırpıp benden uzaklaşmaya başladı.
Ne oluyor lan. Kalbim. Yine saçmalayası tuttu...
Ume:Kayısı çiçeği. Japon kültüründe sadakat, saf yürek ve zarafet anlamı vardır.
Selam naber?
Yazım yanlışları için kusura bakmayın lütfen😭
EXO cb geliyor
Bela geliyor
Yandık çok iyiler
Çokça dinleyin lütfen
Şimdilik görüşürüz kendinize iyi bakın öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM <ChanBaek> *Omegaverse*
FanfictionChanyeol: Bak güzelim Baekhyun: BANA GÜZELİM DEME! #1. weareone 25/05/23 #1. 6104 19/08/22