Ο ήχος από το κινητό της κοπέλας ακούστηκες στο ήσυχο δωμάτιο. Έβγαλε το χέρι της από την κόκκινη κουβέρτα που σκέπαζε το σώμα της και έπιασε το κινητό της και το πλησίασε στο αυτί της αφού το σήκωσε πρώτα.«Ναι;»
με κλειστά μάτια και με την πρωινή της φωνή σήκωσε το τηλέφωνο.
«Μπορείς να μου πεις που είσαι τόση ώρα σε περιμένω στο αεροδρόμιο»
Άκουσε να γκρινιάζει η αδελφής της μέσα από το τηλέφωνο με αποτέλεσμα να ανοίξει τα μάτια της και να τιναχτεί από το κρεβάτι. Σωστά σήμερα θα ήταν η μέρα που θα έπαιρνε την αδελφή της από το αεροδρόμιο.
«Τώρα έρχομαι χαχα έχει κίνηση στο δρόμο χαχα»
Απάντησε και έπιασε βιαστικά από το πάτωμα το μπλε σορτσάκι της και έβαλε γρήγορα πάνω της μια ζακέτα να καλύψει την πιτζάμες της με τα μικρά γουρουνάκια πάνω.
«Δεν θα σε περιμένω πολύ ακόμη άντε τελείωνε »
Πάτησε το κόκκινο κουμπί βιαστικά και πήρε τα κλειδιά του αμαξιού από το έπιπλο δίπλα στο κρεβάτι της και βγήκε έξω από το σπίτι
|• •|
«Da-Eun Εδώ »
Η μικρόσωμη φιγούρα της αδελφής της έκανε την εμφάνιση της μπροστά τα μάτια της καθώς κατέβηκα από το αμάξι.
Τα μακρυά πλέον καφέ μαλλιά της είχαν γίνει κοντά και ένα κάπως ξανθό χρώμα.
Έτρεξε και αγκάλιασε γρήγορα την αδελφή της.«Χαζό, περίμενα πόσες ώρες»
Η αδελφή της μουρμούρισε μέσα στα κόκκινα σπαστά μαλλιά της. Κρατούσε στην αγκαλιά της την αδελφή της μετά από τόσο καιρό.
«Πάμε να φάμε ; Πεινάω »
Το κορίτσι με τα ξανθά μαλλιά τραβήχτηκε από την αγκαλιά και άρχισε να προχωράει με την μοβ βαλίτσα της προς το αμάξι της αδελφής της.
Άνοιξε το πορ παγκαζ και τοποθέτησε μέσα την βαλίτσα της.«Κερνάς »
Η κοπέλα φώναξε από το αμάξι καθώς μπήκε στην θέση του συνοδηγού, και ακούμπησε το κεφάλι της στο τζάμι, περιμένοντας να έρθει η αδελφή της.
Η κοπέλα με τα κόκκινα μαλλιά χαμογέλασε και άρχισε να πλησιάζει το αμάξι χωρίς να καταλάβει ότι ένα ζευγάρι μάτια να την κοιτάνε.
___________
Το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας ανέβηκε !! Ελπίζω αν σας άρεσε και να σας φάνηκε ενδιαφέρον !! Τα λέμε στο επόμενο~
YOU ARE READING
DRUNK DAZED
ChickLitVimpare & Werewolf ένας πόλεμος που κράτησε αιώνες .Τι θα γίνει όταν μια κοπέλα θα αρχίζει να βλέπει στα όνειρα της στιγμιότυπα από το παρελθόν μεταξύ δύο συγκροτημάτων; [ story is mine please dont copy cover by my ama...