two.

18 2 2
                                    


Τα δύο  κορίτσια κάθονταν ήσυχα σε ένα από τα εξωτερικά τραπέζια του μαγαζιού με τα noodles. Εάν και για καλοκαίρι δεν είχε αυτή την ζέστη που περιμένε το κορίτσι με τα ξανθά μαλλιά. 

« Miyeon συγνώμη που άρχισα να σε πάρω το πρωί...»

Άφησε τα chopsticks δίπλα από το πιάτο της και χαμογέλασε στην αδελφή της. Έβαλε το χέρι της πάνω στο δικό της και άρχισε να το χαϊδεύει χαλαρά.

« Σου συμβαίνει συχνά;»

Ρώτησε  χαμηλόφωνα καθώς κοιτούσε την αδελφή της στα μάτια. Παρατήρησε το χέρι της να τρέμει κάτω από το δικό της. Η αδελφή της κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και άρχισε να τρώει αφήνοντας την συζήτηση να σταματήσει εκεί.

Καθώς έτρωγε ένιωθε κάποιον να την κοιτάει γύρισε γρήγορα το κεφάλι της μόνο να δει τον σερβιτόρο να ετοιμάζει τα πιάτα για το διπλανό τραπέζι.

«Da-Eun σου μιλάω θα πάμε σπίτι νυστάζω»

«Ε ναι ναι,»

Άφησε τα χρήματα  δίπλα από το πιάτο, καθώς η  Miyeon , μάζευε τα πράγματα τους και κατευθύνθηκε προς το αμάξι τους. Γύρισε πίσω για να δει πού είναι η αδελφή της, και μόνο να βλέπει να κοιτάζει γύρω της περίεργα. Ζαρωσε τα φρύδια της στην περίεργη συμπεριφορά της αδελφής της. Το τελευταίο διάστημα συμπεριφέρεται αρκετά περίεργα.

«Τι της συμβαίνει...»

Ψιθύρισε στον εαυτό της και άφησε μια ανάσα πριν μπει στο αμάξι και ακριβώς μετά από πέντε λεπτά μπήκε η αδελφή της στην θέση του οδηγού

Ώρες αργότερα οι δύο αδελφές. καθόντουσαν πάνω στο κρεβάτι της Da-Eun. Είχαν γυρίσει από το φαγητό τους και αποφάσισαν να συζητήσουν μιας και είναι καιρός που έχει να δει η μία την άλλη.

«Με πήρε ο μπαμπάς τηλέφωνο...»

Η Miyeon μουρμούρησε και έβαλε ένα ζελεδάκι στο στόμα της και κοίταξε το ταβάνι.

« Και τι σου είπε; Πάλι χρήματα ήθελε. Μην τολμήσεις και του ξανά δώσεις.»

Μίλησε με μια ένταση στην φωνή της προς την αδελφή της. Πώς και πώς κάνανε να πληρώσουν το δάνειο για τα χρήματα που είχαν πάρει την προηγούμενη φορά ξανά για τον πατέρα τους.

DRUNK DAZED Where stories live. Discover now