Monsters — Ruelle
MANIAC — Stray Kids
— Техьоне! Трясця твоїй матері!
Уже близько години у вухах стоїть одне й те ж ім'я. Його відлуння чутне так довго, що від цього починає шуміти у вухах і хочеться самотужки вирити собі яму, застрибнути в неї та, закопавши себе потім землею, спокійно, а головне, у тиші, просто сконати. Такі думки зараз у голові кожного біса, бо мало того, що вони гарують з ранку до ночі, то тепер ще й для повного щастя на них звалився суцільний жах, розруха, хаос, кінець усьому. Ім'я йому — Техьон.
Уже майже рік як син Диявола, противника праведності, володаря всіх гнилих та загублених душ, управителя Пекла, демон Чонгук одружився. Обранцем його став миловидний (на перший погляд) русявий хлопець Техьон — син одного з вершників апокаліпсиса, а саме Антихриста. Чонгук просто привів його за руку до батька й заявив, що відтепер Техьон — його чоловік. Сатана, звичайно, спершу був здивований, потім довго роздумував, але зрештою не виразив ніяких протестів і вирішив просто не заважати своєму нащадку будувати власне життя. Він уже потрохи відходив від справ і всі обов'язки з управління "Корпорацією зла" залишив сину, а сам грів кістки десь на заході своїх земель, де не так тхне гнилою плоттю грішників. Тому рішення сина про одруження йому навіть здалося розумним, бо, коли підуть онуки, зла в цьому світі, за його словами, стане ще більше.
Досі залишається загадкою, як Чонгуку "пощастило" взагалі зустріти це ходяче лихо, бо з його появою все Пекло почало ходити ходуном. І, здавалося б, на цих землях саме таким і місце, зважаючи на те, чиє він дитя, але є одне "але". Ніхто не може бути гіршим за самого Диявола.
Вирував ураган, віяв такий лютий вітер, що червоні піски Пекла піднялися в повітря та застелили й без того криваве небо. Багряне листя з дерев уже давно літало десь далеко за кілометрами від свого прихистку — так, у Пеклі є дерева. Із землі почали вириватися стовпи вогню, що було не частим явищем для територій Сатани. Цей захопливий атракціон він тримав для бридкого людського роду, що десь там волочить своє нікчемне існування. Але сьогодні особливий привід для того, щоб запалити Пекло. Демон Чонгук уже годину лютує й шукає свого ненаглядного чоловіка. І, як на зло, того ну ніде не видно, а це дратує Чона все більше, і з кожною хвилиною температура повітря з пекельної перетворюється на нестерпно пекельну.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Peor que el diablo (Гірший за диявола)
FanfictionТе, що люди називають любов'ю, демон Чонгук вважає пекельним катуванням. Воно й не дивно, коли твій чоловік - син Антихриста. Ця історія є оригінальним твором автора Calimocho. Пейринг: Чон Чонгук/Кім Техьон, Чон Хосок/Пак Чімін Розмір: 20 сторінок...