Egy héttel később
Ebben az egyhétben Ethan folyamatosan került. Többször is próbáltam vele beszélni, de nem értem el vele semmit. Nem akar róla beszélni és arról sem mit érez irántam.
-Ella! -jött oda Ethan.
-Igen? -mosolyogtam.
-Egy forrócsoki és egy látté lesz-válaszolt.
-Rendben-feleltem csalódottan. Már azt hittem rólunk akar beszélni.
-Tessék. Kész van! -raktam le a pultra a rendelést.
-Köszi-mondta, majd ki vitte.
-Szia. Mit adhatok? -érdeklődtem.
-Lesz egy látté és te-kacsintott. Már csak ez hiányzott. Egy újabb rámenős srác.
-Máris hozom a láttét. -seperc alatt elkészítettem majd oda adtam neki.
-Kártya lesz-jelezte felém milyen módon szeretne fizetni.
-Érintheted-mosolyogtam. -Kész is. További szép napot! -mondtam majd odamentem egy másik vendéghez.
-Mit adhatok? -kérdeztem.
-Héj. Még nem fejeztük be a beszélgetést. -kapta el a karomat az előbbi vendég.
-Engedj el. Ha nem engedsz el kiabálni fogok-fenyegetőztem.
-Enged már el-mondta a vendég, akit épp ki akartam szolgálni.
-Azt már nem! -rángatott meg.
-Engedj már el! -kiabáltam, amire Ethan egyből idefigyelt.
-Azt mondta enged el! -szabadított ki a szorításából.
-Te meg ki vagy? -méregette.
-Semmi közöd hozzá! Fogd a kávéd és takarodj innen. -állt bele a képébe. Szó szerint, kb. egy centi volt köztük.
-Mi folyik itt? -jött oda Noel.
-A kedves vendég zaklatja Ellát, de szívesen kitessékelem. -mondta miközben visszafordult a szóban forgó illetőhöz.
-Hajrá! -mondta a srác.
-Inkább ne akard. -mondta Noel. -Na húzz innen! -ment oda és elhúzta tőle Ethant.
-Nem félek tőle! -jelentette ki.
-Pedig kellene. -kacsintott Ethan majd egy mosoly ült az arcára. Hihetetlen milyen higgadt, de közben mégis olyan „mindjárt agyonverlek" típus.
-Na takarodj! -mondta Noel, majd kitessékelte.
-Ella, mondj valamit, mert ha nem terelem el a figyelmemet utána megyek és szétverem-járkált fel-alá.
-Ethan, nyugi. Kérlek, nézz rám. -álltam elé, ő pedig rám nézett, majd se szó se beszéd nélkül magához húzott és megölelt.
-Oké, elég lesz-tért vissza Noel. -Folytassuk a munkát-mondta.
-Öhm, szóval mit adhatok? -kérdeztem.
-Egy kávé lesz elvitelre, két cukorral és tejjel. -válaszolt a kedves vendég.
-Máris készítem-így is tettem. -Tessék-raktam le elé az előbb megrendelt kávét. Kifizette, majd távozott.
-Egy forrócsoki lesz fahéjjal-jött oda Ethan.
YOU ARE READING
A bátyám haverja
Teen FictionElla és a bátyja Noel nagyon szoros testvéri kapcsolatot ápolnak. Noel mindig is védelmezte a húgát, Ella pedig felnéz testvérére. Bátyja igazi védelmező, akinek a legfontosabb, hogy megóvja húgát egy újabb traumától. Ella sok mindenen ment kereszt...