Reggel ugyanazzal az érzéssel ébredtem, mint amikor Ethan először megcsókolt. Alig várom, hogy találkozzak vele.
Elmondom mit érzek iránta. Elé állok és azt mondom:
-Figyu, Ethan. Kedvellek, nagyon kedvellek és szerintem te is engem. Szeretném, ha megpróbálnánk együtt. Igen, így jó lesz-gyakoroltam be a kis mondandómat.
Fogtam magam és elindultam a szobája felé. Szerencsére rájöttem, hogy mivel korán van még biztos alszik és arra is, hogy nem pizsamában, kócosan kellene szerelmet vallanom.
A szokásos reggeli rutinom után a konyhába mentem.
-Jó reggelt bátyus-öleltem meg.
-Jó reggelt hugi. Milyen boldog itt valaki-mutogatott rám mosolyogva.
-Igen. Tényleg boldog vagyok-vigyorogtam.
-Na jó. Készülődj. Lassan meló-mondta.
-Oké. Ethan?
-Ő ma nem jön dolgozni. Van egy kis elintéznivalója. -tájékoztatott.
-Oh, rendben-vontam meg a vállam. Nem tulajdonítottam neki túl nagy figyelmet.
-Mehetünk? -kérdezte reggeli után.
-Igen. -ittam meg az utolsó korty narancslevet a poharamból, majd útnak eredtünk.
-Jó napot hölgyem. Mit adhatok? -köszöntöttem a vendéget.
-Szia. Elvitelre kérnék egy tucat áfonyás muffint-mondta.
-Rendben, máris. -dobozba helyeztem a muffinokat, majd átadtam a hölgynek. Ő kifizette majd távozott.
-Ma is jól megy az üzlet-jött oda Noel.
-Igen, szerencsére-mosolyogtam.
-Mit adhatok? -kérdezte Noel.
-Egy browniét és egy láttét kérnék-felelte a lány.
-Máris-mosolygott Noel, majd neki állt a rendelésnek.
Így ment ez egész nap, amíg be nem zártunk.
-Végre itthon-ült le a kanapéra.
-Végre-huppantam le mellé. -Hol lehet eddig Ethan?
-Munka közben felhívott. Hazament.
-Hazament? -döbbentem le.
-Igen-mondta.
-Miért? -kérdeztem.
-Azt mondta nem akar neked rosszat és hogy eleget volt már itt. Hazamegy és készül az újabb szemeszterre.
-De azt mondta fontos vagyok neki. -mondtam miközben éreztem, hogy a szemem megtelik könnyel.
-Az is vagy. Épp ezért tette ezt. -ölelt meg. -Hagyott egy üzenetet-adott át egy cetlit.
Ez állt benne: Ella. Tudom, nagyon furcsállod ezt az egészet, de így lesz jó mindkettőnknek. Szeretném, ha tovább lépnél és továbbra is segítenéd Noelt. Mindent köszönök és sajnálom. Ethan.
-Szeretné, ha tovább lépnél-szólalt meg hirtelen Noel.
-Ezzel mire célzol? -néztem rá értetlenül kezemben a cetlivel.
-Arra, hogy ott van Dorián-kezdett volna bele.
-Ezt ne is folytasd! -akadtam ki teljesen.
-Ő nagyon aranyos srác és normális. Tudod nagyon jól. Kiskorunk óta ismerjük. -folytatta.
-Nem, nem és nem-álltam fel már sírva.
-Hugi. Ne sírj-állt fel Noel is. -Figyelj. Ethan akarta úgy, hogy lépj tovább. Ő is így fog tenni. Egy próbát megér.-„Ő is így fog tenni". Ez vízhangzott a fejemben.
-Jó-egyeztem bele. -Ha Ethan így akarja, akkor legyen. Csak miatta teszem.
Másnapra megbeszéltünk egy randit Doriánnal. Nem is sejtettem, hogy tetszem neki. Ezek szerint a bátyám tudta és éppen ezért ajánlotta őt.
-Kész vagy hugi-kopogtatott.
-Igen-feleltem.
-Tudtam én, hogy ez a ruha lesz a megfelelő-célzott a rajtam lévő bordó színű átlapolt ruhára.
-Igen. Tényleg szép-mondtam.
-Legyél kicsit vidámabb-puszilt bele a hajamba.
-Így jó lesz? -erőltettem magamra egy műmosolyt.
-Jobb-mondta és épp ekkor dudált valaki. -Ez Dorián lesz-mosolygott. -Menjünk.
-Akkor indulok-szólaltam meg amikor leértünk a lépcsőn.
-Jó szórakozást-ölelt meg.
-Köszi-mondtam, majd kiléptem az ajtón.
-Szia-ültem be mellé.
-Szia. Gyönyörű vagy-dicsért meg.
-Köszönöm. A bátyám választotta a ruhát-feleltem.
-Jó ízlése van-jegyezte meg, majd elindultunk.
Odaérve az étteremhez kinyitotta nekem az ajtót. Egy igazi úriember. Odavezettek minket az asztalunkhoz, majd rendeltünk. Amíg vártuk a rendelést beszélgetésbe kezdtünk.
-Tetszik az étterem? -törte meg a csendet Dorián.
-Igen, de nem lett volna muszáj ilyen puccos étterembe hoznod-mondtam a lehető legkedvesebben, nehogy magára vegye.
-Megérdemled-mosolygott. -Noel elmesélte mi volt Ethannel. -erre inkább nem szóltam semmit.
-Tudom, hogy nem könnyű túllépni, de én segítek-mondta.
-Dorián. Tudnod kell, hogy szeretem Ethant és ez nem fog elmúlni egyhamar. Ha ennek ellenére is szeretnéd megpróbálni velem a kapcsolatot, akkor én benne vagyok-sóhajtottam.
-Szeretném megpróbálni és ígérem, hogy türelmes leszek-fogta meg a kezemet.
-Köszönöm-küldtem felé egy mosolyt.
-Tehát akkor. Lennél a barátnőm? -tette fel a kérdést.
-Igen-feleltem, bár legszívesebben egészen New York-ig futottam volna.
Bocsánat, hogy rég volt fejezet. Itt is van a folytatás.
Várom kommentben a véleményeket.
Mivel ez a könyv a végéhez közeledik így lenne egy kérdésem: Érdekelne titeket egy előzmény könyv ami a két főszereplő múltját taglalja jobban?
Puszi
YOU ARE READING
A bátyám haverja
Teen FictionElla és a bátyja Noel nagyon szoros testvéri kapcsolatot ápolnak. Noel mindig is védelmezte a húgát, Ella pedig felnéz testvérére. Bátyja igazi védelmező, akinek a legfontosabb, hogy megóvja húgát egy újabb traumától. Ella sok mindenen ment kereszt...