0.3

87 16 11
                                    

Aradan yaklaşık 10-15 dakika geçti ve çıkış işlemlerimi halledip hastaneden çıktım. Ve sonradan aklıma gelen şeyle hızla eve koşturmaya başladım. Ve telefonuma baktım. 57 cevapsız arama ve 84 mesaj... Hepsi de tek kişiden yani Hyunjin'den. Mesajları tek tek okuyamadım fakat biraz göz gezdirdim:,

- Geri zekalı Lino bu gün bahsettiğim kızlarla randevumuz vardı ya.
- Hey unuttuğunu söyleme!
- CEVAP VERSENE LAN!
- BU BULUŞMAYI AYARLAMAK İÇİN NE KADAR UĞRAŞTIM HABERİN VAR MI?!
- HELE BİR GELME O ZAMAN SENİ Sİ...

Ben de yapmam gereken bir şey vardı diyordum. Doğru ya. Ama neden katılacağımı söylemiştim ki? Kadınlar ilgi alanım değildi

Beynindeki o şahane ötesi hücrelere yandığım sen hetero bile değilsin neden kızlarla buluşuyorsun GERİZEKALI?!

Ama sözümde durmuş olmak için -kesinlikle Hyunjin'den dayak yememek için değil- üzerimi değiştirmeye başladım.

Doğru dürüst kıyafetim bile yoktu. Çok fakirim lan.

Zaten etkilemeye çalıştığım biri olmadığından elime giyeni üzerime geçirip çıktım. Ve sözleştiğimiz kafeye yürümeye başladım.

Yolda karşı karşıya geçecekken onu gördüm. Doktoru. Ve yanında çift x kromozomlu biriyle. Ve arkadaş olamayacak kadar samimi görünüyorlardı. Kadın onun kollarına yapışmıştı ayrıca doktorun ağızının içine düşecekti az kalsın. Kesinlikle o kızın saçlarını elime dolayıp asfaltta sürüklemek istemiyorum.

Evet istem- Bir dakika kimi kandırıyorum. Tabiki istiyorum hem de her şeydem çok.

Hayatınızda kimsenin yüzüne ütüyle basmak istediniz mi? Veya saçındaki her bir saç telini teker teker yolup ağızına peçete tıkmak. Umarım yalnız değilim.

Doktorun kadına yüz vermesi daha rahatsız ediciydi. Ve ben hala burada ne yapıyordum? Sabahtan bu yana beni unuttuğuna eminim. Sadece bir hastayım ne bekliyordum ki?

Hey hemen triplere girme ayrıca kim şu yakışıklı yüzü unutabilir ki?

Tamam çirkin değildim ama sıkıntı güzel olmamam ve fazladan bir tane y kromozomu taşımamadaydı.

Birkaç saniyelerini gözlerini bana çevirdi kaşlarını çatıp bana baktı bir şeyi hatırlamaya çalışıyordu.Harika ''Seni gözüm bir yerden ıısırıyor'' diyip muhabbet açmadan defolsam iyi olur ayrıca üzerimdeki paçavralarla karşısına çıkmam utanç verici olurdu.

Ve hızla yerimden fırlayıp kafeye vardım. Hyujin'in yanına gidip oturdum. Kızlara baktım bu buluşma için büyük bir hazırlık yaptıkları çok belliydi.

O an kendimden biraz utandım. Üzerimde beyaz bir tişört ve krem rengi bir pantolon vardı. Saçımı bile tanımamıştım. Öte yandan kızlar ütülü şık elbiseleri ve fönlü saçlarıyla çok güzel görünüyordu.

Gerçekten güzel. Ama onlara karşı bir çekim hissetmiyordum. Benim sorunum neydi?

Yakışıklıyım bunu biliyorum isteğim kızla çıkabilirim ama neden kızları erkekler daha çekici. Ah durun sadece bir erkek. Baş harfi Doktor Bey.

Bu buluşmayı da bu sebeple istemiştim. Belki diğerleri gibi olabilirim umuduyla.

Küçüklüğümden beri ailenin yüz karası olmayı sadece yaşayanların anlayacğı bir şeydi.

Ve ailem benim yönelimimden utanıyordu. Fakat şu ana kadar teklif ettiğim hiçbir erkekten olumlu yanıt alamamış hatta aşağılanmıştım.

Kızlarda ise durum tam tersiydi rahatsız edici düzeyde teklif vardı.

Ama artık farklı olmaktan yorulmuştum. Ve ikinci bir emire kadar erkek yok!

Ben inadım şahsen.

.
.
.
.
.

Gerçektenn çoook üzgünüm fazla beklettim. Ama bayram araya girdi ve yazarcığınız yazın ortasında grip oldu. Ayrıca çok üşendim bunlar üst üste gelince motivasyonum biraz düştü.

Neysee şimdii buradayımm!!

Bölüm nasıldı??

Minho gerçekten kızlardan hoşlanabilir mi?

Yanii sizi üzmemmek için angst yapmayı düşünmüyorumm amaa ben birazz ani karar veririmm o yüzdenn...belki dee...

Her neysee benn kaçtımm!!!🤭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°Mr Doctor°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin