Dalmışım akdenizin büyüsüne , kıyıya vuran sesine yazıyorum hatıralarımı ...

19 0 0
                                    

2 cocukla yanliz başına kalan annemın yaşındayım hüznün yolculuğundayım bazen neden yaşıyorum neden geldim bu hayata nereden geldim...hırsım uğruna kaybedebılecegım ne var ne için bu kadar ısrarım . Belkıde olmam gereken yerdeyım kımın hayatına dokunmam gerekıyor kım benim
hayatıma dokunmalı aslına bakarsak yaşamımın bu bölümüne kadar kı en ıyı yerındeyım karıyerim işim sehrım ve sağlığım ... ama yınede derınlerde bır yerde bi boşluk var tamamlanmayı bekleyen bulamıyorum ,bılmıyorum. Bende hep melankolı bı yanım cıvıl cıvıl etrafını aydınlatan parlayan güldüğümde cıcek açan taraf ama diğer yanım kasvet karamsar ve bıtmeyen dehset kendimle savaşıyorum içindekı benlere hukmedemıyorum ve ben .... O karanlık yönümü Hıc sevemıyorum o taraf Benı hırslı gözü kara vahşı yapan. İşim, evım ,arkadaşlarım her şey çok degısıyor hayatımda bazen yetısemıyorum ben bıle bana ! Ama seviyorum Antalya'da olmayı yeni ınsanalar tanımayı sevmeyi sevılmeyı ogrenmeyı yoruluyorum ama seviyorum . Bu aralar gezemıyorum anlatmak ısterdım bu hıkayemde gezdıgım yerleri gectıgım sokakları her haftanın başında bu sehrın farklı guzellılerını kesfedecegımı planlıyorum ama pazar olduğunda farklı oluyor en büyük etken de ev meselesı kalacak yer ayarlamaya çalışıyorum ve Antalya geçecekten çok sıcak ....!!

NERDEYİM !! Where stories live. Discover now