1. bölüm

28 0 0
                                    

Medya:ROYAL

Kaçıyordum. Kan ter içinde kalmış bir halde tek katirladıgım şeydi.Uzun boylu ağaçların arasında bastığım yer görmeden bir sis içerisinde kosuyordum.Neredeyim? Bilinmezlikte miydim? Kalbimin ritmini duyamiyordum. Soludugum nefes sanki cigerlerimi yakiyordu ama ben hissedemiyordum. Içime ektigim nefesi... Akcigerime dolan havayı....
Arkamdan sanki biri beni kovaliyordu.Gitme diyordu ama ben ondan kaçmak zorunda hissediyordum kendimi.Çok naif bir sesti aslinda korkulacak bisey yok gibi görünse de görüntüsu olmayan siyah bir ses bulutundan geliyordu bu ses.
Sürekli kosarken etrafima bakiyordum. Kosuyordum ama bacaklarimi göremiyordum.Uzerinde bulundugum sis tabakasi oyle yogundu ki diz kapaklarimin uzerine kadar geliyordu.Amina koyayim ben nasil bir yere düsmüstüm? Saga sola bakarken sürekli gölge baktigim yerde görünüyordu.En son önümde durdu.

Bir iki adim geri sendeledim. Geri geri gitmek istiyordum ama sanki arkamda bir duvar vardi ve gitmeme engel oluyordu. " Hadi ama sevgilim neden benden kaçiyorsun?" dedi önümde ki sis bulutu.

Soguk soguk uyandigimda bedenim buz kesmis bir haldeydi.Kabustu amina koyayim sadece her gün gördügüm saçma kabusun yenisiydi. Kendime gelmek için banyoya geçiyordum ki bahçemden bir kirilma sesi geldigini isittim. Silahima uzanmak istiyordum ama donakalmistim sanki. Hareket edemiyordum. Karanlik odadan camdan kafami uzatmak bile istemiyordum korkumdan.

Aslinda ürkek bi kadin degildim ama yasadigim siktigimin kötü anilar sayesinde artik psikolojimle oynuyor dereceye gelmisti resmen.
Bir cesaretle görünmemeye çalisarak yatagima atladigim gibi yastigimin altinda tuttugum silahimi elime geçirdim. Camin arkasina saklanmis bir sekilde bahçeye göz ucuyla baktim. Kimse görünmüyordu. Derin bir nefes alarak bahçeye indim temkinli sekilde.
"Hadi ama kizimmm. Sanki burada polisiye dizisi mi çekiyoruz? " dedi ic sesim.

"Sus amina kodugum en son kafana silah dayayip senin üzerinde rodeo yapmakla tehdit eden adami ne çabuk unuttun "dedim."O geri kaldi böcegim " dediginde iç sesim yine onunla tartismakla mesguldüm.
"Tabi adam benim üzerimde ciplakta  kalan bacaklarima dokunurken bir yandan silah kafamda !! bir yandan da kabaran s*ikini bana sürterken öyle demiyordun."

Kafamda ki ic sesim sesli sekilde yutkunurken ben kafami saga sola sallayip kendime gelmeye çalismakla mesguldüm.Sonunda ihtisamli bahçeme ciktigim da agaçlarin arasindan bir süliet firladi. Ciglik atmamla birlikte üzerimde islak bir şeyin beni yaladigini hissettim.

"Royıl " diye bagirdim. Ama ne zaman ona bu sekilde seslensem beni siklemiyordu."Agzini sikicem simdi beni yalamayi kes yoksa mamandan keserim."dedim . Royal yani türkçe isimle ASİL. Fransizca da Asil; Royal olarak geçiyordu.

Ailem bir zamanlar Fransa da yasiyordu ve bu isim oradan aklima gelmisti.
Benim yarim akilli köpkem diyecegim ama benden bile akilli desem yeridir. Yine benden gizlice havuzumda yuzmüs yine bahçede duran çiçegimi devirip vazomu kirmis ve yine benim üzerime islak bir sekilde atlayip her yerimi islatmisti.

"Asil yeter artik beni yalamayi kes" dedigimde üzerimden kalkmis tam önümde yere uzanmis ve bana masum masum bakiyordu.Onun bu bakislarina kanmayacaktim. "En son seni baglayacagim klübene " dedim. Bahçe kapisina yeminle bu köpek mal amina koyayim der gibi Amour (fransizca da ask demek) yaslanmis ve bizi izliyordu göz devire devire. "Sen kedisin be amina koyayim kendine gel. Ne bu tavirlar ?"

2 köpek ve bir kedi ile yasiyordum arkadaslar hayvan hastasi degilim sadece yanlizim ve evet onlar benim dogdugum andan beri benimle olan ve ailemden bana kalan tek yadigardi. En azindan isimleri ve cinsleri.
Birde kocaman araba alim satimi yaptiklari bir holding disinda.

Yine agaçlarin arasinda bir hışırtı duydugumda içimden ya bu ne amina koyarim artik yeter gece gece. P*rno mu çekiyoruz lan burada dedigim sirada önüme bir kavak agaci gikti. Evet evet yanlis duymadiniz. Hayvan gibi diyecegim ama bu Asil'e hakaret mi olur yoksa bir iltifat mi bilemedim.

"Pardon " dedi herkül.
"Pardon derken asıl sana pardon? Ayi mısın gecenin bu saatinde evimin bahçesine dan diye giriyorsun? dedim.

Zaten çekik gözlerini daha da kisabilecekmis gibi bana kisarak bakti. Göz rengini seçemiyordum ve bu beni zerre ilgilendirmiyordu.

"P*orno mu izliyordun yoksa çekiyor muydun bilemedim ama köpekle olmasi biraz tuhaf degil mi sence de?" dedi alayci sesiyle. Hay amina koyayım sesli mi söyledim ben bunu? Huyumdur.

"Huyum batsin." Tesekkürler iç ses.

Çocuk mu bana mal mal bakiyordu yoksa benim ona mal mal bakmamdan dolayı mi mal mal bakiyordu anlam veremiyordum. Ve ekledi herkül bakislarmi asagiya dogru beni süzerek.

"Gözlerimi alamiyorum ama yeterince iyi degil" dedi.

Neye baktigina anlam verememistim ki taki gözlerimi asagi indirene kadar. Üzerimde sadece siyah tangam ve üzerinde içini gösteren saten bir gecelik vardi.Göğüs kismi dantelli oldugu icin direkt icim gorunuyordu aslinda yine Asil sayesinde islaninca üzerime yapismis ve gögüslerim resmen ortaya cikmisti.

Ve evet herkülün karsisinda..

Daha da gögüslerimi diklestirerek "Hayatinda kaçar tane gördun bilmiyorum umurumda da degil ama bunlari görmek için her seyini verecek kisiler tanidim" dedim.

Sinirlenmis miydi? Her neyse banane ki sinirlenirse de onu sinirlendirmek hosuma giderdi vallahi.Dan diye mülküme dalmasaydı.

"Sen neden geldin?" dedim kovarca bir sesle.

Söyledigi seye kahkaha mi atsam yoksa t*ssak mi geçiyor diye ciddiyetle sorsam mi bilemedim ama çapkin bir ses tonuyla;

"Asil artik beni yalamayı kes diye öyle sehvetli baginiyordun ki.Gelip nasil bir seyi yaladigimi merak ettim" dedi

Hay mk sansa bak amk Herkül diye nitelendirdigim cocugun adi ASİL'miş.

Evet canlar hizli bir giris yapmak
istedim.Karekterleri ve hikaye kapagini henüz belirlemedim. Ve henüz ögrenecegimiz ve aciklanacak sirlar gizemler sadece bunlar degil.Hikaye adi ne alaka mk divebilirsiniz ilerleyen bölümlerde

SALGANYOZ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin