seungmin çalıştığı mekandan ötürü görmeye alıştığı bir şey olan sakso çekmeyi normal buluyordu hiç yapmamış olması onu bu tarz kirli şeylere itiyordu merak ediyordu sonuçta yardım etmekten de bu yüzden çekinmiyordu .Chris şu ana bulundukları durumu garipsese de sesini çıkarmadı herkes den böyle bir şey isteyebilecek biri değildi chris nasıl oldu da seungmin den böyle bir şey istedi o da bilmiyordu bir anda ağzından çıkıvermişti o anın heyecanıyla söylediğini düşündü ve umursamamayı seçti.
"seungmin, senin için bir sıkıntı olur mu burada çalışıyorsun galiba?"
seungmin arsız bir çocuktu ağzına geleni söylemekten çekinmezdi chrisin aksine, ağzındaki chrisin aletini ağzından çıkardı ve cevap verdi;
"size hizmet verebilmek benim için onurdur bay chris, ne de olsa müşterimiz sayılırsınız"
chris seungminin söyledikleriyle bir tık daha azmıştı bu da seungminin ağzına aldığı arkadaşın şişmesine sebep oluyordu. chris ilk defa bu kadar rahat hissediyordu her an boşalabilirmiş gibi normal de en profesyonel saksocuyu(öyle biri var mı acaba her neyse) bile bulup çağırsalar boşalmayacak chris ,seungminin laflarıyla bile bu hale gelmişti.
"çok konuşuyorum belki ama bu işte gerçekten iyisin"
seungmin chrisin dediklerine şaşırmıştı açıkçası ilk seferiydi ve iyi olması pek mantıklı değildi.
"ilk seferim?"
chris şaşırmıştı, ağzında tutmaya çalıştığı inlemelerini konuşurken ister istemez ağzından kaçırırken konuştu.
"eminsin değil mi?, bu kadar iyi sakso çekmek için alışık olmalısın"
seungmin mutlu olmuştu böyle saçma bir şey den mutlu olmuştu, belki de mutlu olduğu şey iyi sakso çekmesi değil bunu chrisin söylemesiydi tabi seungmin bunu anladı mı orası tartışılır.
sakso çekmeye başlayalı 11 veya 12 dakika olmuştu chris dayanamadı ve boşaldı hem de seungminin ağzına hoş değildi belki ama bu chris için çok büyük bir şeydi bu yüzden seungminin ağzını boş verdi 12 dakikada boşalmak onun için imkansızdı, şoktaydı.
seungminse onun tersine bu işte kötü olduğu için chrisin bu kadar sürede boşaldığını düşünüyordu.(normal şartlarda bu hastalığa sahip olanlar 2 ile 3 saat arası boşalabilmektedir ileri seviye olanlar 4 saatte bile boşalabilir, neden bu kadar bilgiliyim sormayın araştırıyorum o yüzden :))
"sanırım bu işte dediğin kadar iyi değilim"
chris şoktan çıkıp (bim e girdi) cevapladı.
"seungmin saçmalama bu bir ilk şuan ne yapsam sana nasıl teşekkür etsem onu düşünüyorum"
seungmin chrisin neyden bahsettiğini anlamaya çalışıyordu.
"yani nasıl anlatsam bilemiyorum, kısaca anlatmaya çalışacağım doğuştan gelen bir hastalığım var sürekli erekte olma hastalığı kısaca kolay inen bir sikim yok indirmek çok zordur ama sen bunu 12 dakikada başardın şimdi anladın mı seungmin"
"sanırım anladım ama hala aklıma takılan şeyler var"
chris bu çocuğu kaçırmayı düşünmüyordu bu onun için bir ilkti ne de olsa ,seungmin içinde bir ilk olacaktı.
İkisi içinde bazı şeyler ilk olacaktı, belki de bazı şeyler için de son olacaktı.
"seungmin telefonun yanın damı?"
"evet, buyur"
seungmin telefonunu chrise uzattı ve beklemeye başladı.
"bugün çok yoğunum buradan sonrada sahil de çekimlerim olacak ama senle yakından tanışmak istiyorum seungmin"
chrisin cebinden gelen zil sesi sayesinde seungmin telefonun ne için gerekli olduğunu anlamıştı ama halen saçma gelen şeyler vardı.
"chris bir şey soracağım da, her barın tuvaletinde sana sakso çeken kişiye numaranı verir misin yani benim açımdan pek sorun yok ama bana nasıl güvenebilirsin ki ünlüsün sen ya numaranı nasıl verebilirsin bana"
chrisin gitmesi gerekti, kısa bir cevap şimdilik yeterli olmalıydı.
"sana güveniyorum seungmin, gözler yalan söylemez"
Selamlar arkadascıklar eyes dont lie öncelikle ve ikinci olarak bölüm sonu notları yazmayı sevmiyorum ama yinede yazmıyorum bireyi açıklamak zorunda hissettiğim için, kendi yazdığım şeyleri okumak utanç verici ve onları yorumlamak daha da utanç verici o yüzden şimdi sizi öbür bölümü okumaya davet ediyorum teşekürlerrr son olarak bölüm sonlarına bölümlerde geçen mekanları koyuyorum hayal etmeniz kolaylaşır
çok klişemi yazıyorum ya neyse klişelerden devam
Malum lüks bar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherrylipbalm
FanfictionKim Seungminin evi konser stadyumunda çok yakındı her konser olduğunda bedava konser izleme imkanı olurdu fakat bunun bir kötü yanında geceleri geç saatlere kadar süren konserlerin gürültüsüydü. Seungmin bir gün yine bir konser sesinden uyuyamadı ve...