- 6 -

784 98 105
                                    

Merhabalar herkese. 1 aya yakın süredir belli sebeplerden dolayı yeni bölüm yazmıyordum. Beklettiğim için üzgünüm, bölüme geçelim.
-🖤

İyi okumalar..

-

28 Haziran 2014

Karnında 7 aylık çocuk taşıyan bir kadın Haziran'ın en sıcak günlerinden birinde koca bir villa'nın önünde duruyordu. Burası onun için en büyük hatasını yaptığı yerdi.

Bu villa'nın sahibi onun kendi patronuydu ve bu kadın asistanlığını yaptığı patronundan 7 aylık hamileydi. Bu bir şekilde olmuştu ve şimdi karnındaki çocuğu daha fazla saklamak istemiyordu.

Tabii ki çocuğun babası çocuğu biliyordu ama bundan ne karısının ne de oğlunun haberi vardı. Zaten şimdi de karısının haberi olmayacaktı çünkü evde değildi. Fakat aynı şey 7 yaşındaki oğlu için geçerli değildi.

Kadın demir kapıdan içeriye geçmek isterken kapıda duran iki koruma onu tutup içeriye geçmesine izin vermemişti. Sonuçta böyle bir misafirin geleceğinden haberleri yoktu ve patronlarının izni olmadan onu içeriye alamazlardı.

"Bırak kolumu! Ve patronuna buraya gelmesini söyle, artık hiçbir şeyi saklamayacağım."

Kadının bağırmasıyla sokaktaki birkaç kişi dönüp bakmıştı. Herkes bu villa'nın kime ait olduğunu biliyordu fakat bu kadın hakkında hiçbir şey bilmiyorlardı. Ki zaten bundan sonra da bilmeyeceklerdi.

Hamile kadının bitmek bilmeyen bağırışlarından sonra ev sahibi adam merdivenlerden iniyordu. Kapıyı açıp çıkmış, tek elini havaya kaldırıp korumaları durdurmuştu.

Adamların ikisi de geriye çekildiğinde kadın hızlıca ev sahibinin önünü kesmiş, tokadı yüzüne geçirmişti. Adam ise karşılığında hiçbir şey yapmamış, sadece arkasında birleştirdiği ellerini sıkmıştı. İnsanların bunu görmesini asla istemiyordu.

Kadının alıp verdiği hızlı nefesler, dolu gözleri ve gözlerinden okunan cümleler direkt olarak adamın gözlerine yansıyordu. İkisi de konuşmayı unutmuş gibiydi, yine de sessizliği bozan kadın olmuştu.

"2 ay kaldı! Sadece 2 ay ve sen bana yalan söyledin! Ne diye benden onu karnımda taşımamı istiyorsun? Bana hiçbir yardım etmedin ama buna söz verdin!"

"Bunu içeride konuşalım."

"Neden? İnsanların duymasından mı korkuyorsun?"

"İçeriye geç."

Adam lafını tekrarlamasıyla kadına arkasını dönmüş, içeriye geçmişti. Evde kimse olmadığı için rahattı ama oğlundan bihaberdi. Onun birazdan içeride konuşulacakları duyması kaçınılmazdı.

Kadın yapacak bir şey olmadığından içeriye geçmişti. Büyük villa'nın koridorundan salona doğru ilerledikten sonra kadın elini karnına koymuş, etrafa bakmaya başlamıştı. Pek bir şey değişmemişti en son geldiğinden beri.

O sırada mutfaktaki 7 yaşlı çocuk ise kapıdan başını çıkarmış, babasına ve yanında duran kadına bakmıştı. Sesleri duymuş ve bu yüzden dışarı çıkmak isterken ikisini orada görünce babası sinirlenmesin diye çıkmamıştı. Babası sinirlenirse bu kez onu koruyacak olan babaannesi evde yoktu.

Tiny Glow | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin