60.fejezet: Eközben Nightmare kastélyába

14 1 0
                                    

[Írói megjegyzések / Az én gondolataim]

[AU= Alternatív Univerzum rövidítése

{Üzenetek.}

Figyelmeztetések: Ship ami talán nem tetszik mindenkinek.]

A banda a vezetőjük és a Pusztító halála óta visszavonult. Elvégre a szavukat adták, hogy boldog életet fognak élni és nem végzik tovább Fate piszkos munkáját. A világ széthulló állapota ellenére egyiküknek sem volt kétsége afelől, hogy az Error és Nightmare által hátrahagyott védelmi háló még a Multiverzum pusztulásától is meg fogja őket védeni. Elvégre Error a halálon is átívelő többnyire kapcsolatok megpecsételéséhez használt Lélek húrokat használta arra, hogy biztonságba tudja őket.

A banda nem tudta, hogy Nightmare védelmi mágiája, hogy maradhatott fen a halála után. De a vezetőjük okos volt és sok titkos ősi varázslatot ismert. A tagok sokszor viccelődtek azzal, hogy Nightmare még a halála után is megvédte mindazt, ami az övé volt. A szövetségesei azóta is hálásan néztek fel az egykor félt még is csodált vezetőjükre.

Dust késő este ért haza az őrjáratból, a kastélyba lépve a testvére fogadja.

- Milyen volt a napod? - Phantom (Dusttale Papyrus) kísérteties mosollyal az arcán lebegve.

 - Milyen volt a napod? - Phantom (Dusttale Papyrus)  kísérteties mosollyal az arcán lebegve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Jó - válaszolt Dust mosolyogva a kezébe tartott csont darabbal játszva. Phantom (Dusttale Papyrus) egy jóízű nevetéssel fogadta a híreket. - Cupcake? - kérdezett rá némi pírral az arcán.

- A konyhába - Phantom (Dusttale Papyrus) elkezdve lebegni az adott helyiség irányába.

- Már megint megvárt, pedig mondtam neki, hogy aludjon nyugodtan - Dust reszelős hangja vidámságtól sugárzott, ahogy követe a mágiája kreálta testvérét. A régi énjéhez képest Phantom, mostanra olyan volt, mint az árnyék harcosok, amiket Nightmare hozott létre. Többé nem Dust őrülete adott neki személyiséget, egy különállóbb mágikus entitás lett, amit Nightmare és Error is segített létrehozni és stabillá tenni. Az ok amiért meghagyták Dust ragaszkodásán kívül az volt, hogy mennyire hasznos volt a harcokba.

 Az ok amiért meghagyták Dust ragaszkodásán kívül az volt, hogy mennyire hasznos volt a harcokba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az egyensúly újjászületéseWhere stories live. Discover now