[Írói megjegyzések / Az én gondolataim]
[Figyelmeztetések: Elvakultság, hibáztatás, elítélés és alaptalan vádak. Halál és parazita említése.]
A találkozó alatt mellékesen kezelt megjegyzés Error meg Nightmare kapcsán a világok között elterjedve nem kis nyugtalanságot kevert. A tanácstagok nagy része hiába próbálta kioltani a hír erejét, a világok lakói elhatárolódtak tőlük és egymás között vitatták meg az aggodalmuk és terveiket.
– Nem lehet, hogy Palette, akit ismertünk és az a démon egy és ugyan az a személy legyen! – érvelt a vörös skorpió.
– Hát persze, hogy nem! – értet vele egyet a többség.
– Akkor mivel magyarázod a pusztításhoz való hozzájárulását? – vonta kérdőre őket Mancs, aki maga is próbálta megérteni a helyzetet.
– Mind tudjuk menyire szerette Goth-ot, aki valójába Error volt és kihasználta őt, hogy visszahozza Nightmare-t – állt elő az egyik gazella az elmélettel.
– Ez szörnyű! – hangoztatta a többség szörnyülködve fogadva a lehetőséget.
– Hogy tehette?! – dühöngtek, amiért visszaélt a szeretet őrzőjük érzéseivel. Mancs és Leata hitetlenkedve néztek össze, hogy menyire komolyan veszi a többség a semmiből jött feltételezést.
– Lelketlen szörnyeteg! – szidalmazták elvakultan.
– A történelem ismétli magát... Dream először a testvérét most pedig a gyerekét vesztette el amiatt a démon miatt – egy fehér nyuszi fájdalmas és együttérző hangon.
– Nem csoda, hogy ez az egész megviseli... – osztoztak az együttérzésén jó páran.
– De ugye még megmenthetjük Palette-t? – a medve reménykedve.
– Nem tudom, de ha van rá mód Dream biztos mindent meg fog tenni – a szürke nyuszi keserű félmosollyal gondolva az elkerülhetetlen harcra, amit meg kell majd vívniuk.
– És mi van, ha Palette már nem él? – Ferun a lázadó leopárd gyászosan.
YOU ARE READING
Az egyensúly újjászületése
FantasyAz ötlet eredetileg A_Bored_Reader Undertale ideas for stories that hit me like a brick található meg Reborn! néven. Kértem engedélyt a használatához. Olvassátok el az eredetit, ha érdekel, de csak szolok elég sok spoilert tartalmaz ere a történetre...