Inceputul

27 1 0
                                    

Deci o data ca niciodată ...bla bla bla ..cum începe o poveste.Doua regate se urau pana la moarte ...mda așa frumos ,un regat sa-i spunem regatul "X",avea un băiat ,iar celălalt regat "Y" avea doua fete (nu regatul familia regală lol).Părinții au interzis fetelor sa stea in apropierea băiatului din regatul X (pt ca lumea îl credea irezistibil și nu voiau ca fetele regelui sa cada in plasa ).Fetele erau gemene și cu toate astea erau complet diferite ,gen imaginativă ca una era cuminte și mânca păpică pe când cealaltă mânca puțin ca sa "nu se îngrașe " mda ș-așa erau diferite .

Fata cea mare Kathryn visa de mult la Matthew ,mai bine zis de când era mică.Sora-sa ,Christine nu era interesată ,probabil pentru ca nu-l văzuse niciodată ,dar asta s-a schimbat intr-o zi ...
Intr-o zi Christine la întâlnit pe Matthew la scoala privată.
Matthew venise sa își ia verișorul mai mic de la scoala ca aveau sa se întâlnească .
Ea nu se uita pe unde merge și a intrat cu capul in umărul lui .Christine era prea obosita ca sa își mai ceara scuze așa ca nu a mai zis nimic .
Și au stau și s-au uitat așa •_• -_- mda așa a fost ,și fără absolut niciun motiv apare verisoru-su lui Matthew "ooooooo ți-ai găsit iubita hm "și apoi îi face cu ochiul lui Matthew atât de ciudat încât zici ca avea ceva in ochi .
"Taci ma piticule "și a luat-o înainte .Christine încă stand acolo confuza de ce tocmai se întâmplase .
"Christinee"striga cineva din spate ,asta sigur era semnalul ei sa plece .

La palat sora ei stătea in așteptarea ei .
-Ce a durat atât ? ,te-au văzut ciudați aia care ne tot urmăresc și ne striga numele ?
-"nu nu cred "a spus încet , apoi a stat o secunda și sa gândit la o scuza și a rostit "mda m-am oprit la florăria de pe drum ca sa admir trandafiri "
'Ce scuza proasta ,offf altceva mai bun nu am găsit ,sper ca ma crede '
-bineee,dacă zici tu... , eu te-am chemat ca sa îți zic veștile .Deci sti printul ala care credeam noi ca e super dragut la scoala ?Printul ala e din familia regală X !"
Christine a rămas cu gura căscată , era in soc . Printul de care se ciocnise ea era printul regatului rival . Dacă ar afla cineva am fi mutate la alta scoala . Și certurile ar fi și mai rele .
-nu te cred ....e imposibil !,de unde ai aflat ?
-ma duceam spre camera mea și am auzit 2 servitoare vorbind ,spuneau ca printul Matthew e la același scoala cu noi și ca dacă părinți noștri ar afla ar ieși mare scandal

Zile mai târziu
Câteva zile trec și Christine nu se poate opri din a se gândi la Matthew ,dar nu vrea sa para distrasa așa ca încearcă sa își ocupe mintea cu activități pe lângă castel .Kathryn bârfește cu Christine despre irezistibilul print și ca iubirea acea nu se va putea întâmpla in veci cu părinți lor .
Părinți lor îi urasc atât de mult pe X încât nu suporta nici sa le audă numele ,iar cea mai importantă regula este ca nu se pot vedea cu un X.Este interzis de rege .

La cina familia regală sa adunat la masa ,regele a început sa vorbească despre viitorea încoronare (nu acuma ci peste mult mult timp ,dar vor sa fie pe același pagina înainte de încoronarea care va urma peste mult mult mult timp )
Kathryn sa saturat deja sa audă de cum ea trebuie sa fie responsabila și serioasă la fiecare lucru doar pentru ca ea urma sa conducă regatul peste foarte mult timp și știa ca trebuia sa găsească pe cineva ca dacă nu o face ea o vor face părinți ei
Ea trebuia sa fie fica perfecta deși toată lumea știa ca nu era deloc perfecta ,seara venea târziu la palat mergea la multe petreceri ,era zgomotoasă și deși avea atâtea calități bune tot nu era destul .Kathryn cam încalcă multe reguli ,dar deși pare greu de crezut nimeni nu știa decât evident partenera ei de bârfe Christine .Deci revenind la poveste in timp ce regele tot comenta de diverse probleme ale regatului ceilalți membri ai familiei își mâncau mâncarea in tăcere .In acea seara fiecare avea ceva pe cap și nu prea au discutat mult între ei .Christine spera ca dupa cina Kathryn sa nu înceapă sa vorbească iar despre Mathew dar asta nu sa întâmplat .Își iubea sora dar toată drama asta cu Mathew o enerva .

Pretending I hate youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum