başlık yok :q

99 4 15
                                    

6 Temmuz ????   

Dora: Bana bak çocuk, sorun çıkarma. Anan olacak o kadın seni bana emanet etti. Uslu dur.

Çocuk Dora'ya dik dik bakmaktadır, Dora da çocuğa dik dik bakmaktadır. Çocuk, beklenmedik bir hareket yapıp Doranın elindeki telefonunu kaptığı gibi sadece çocukların girebildiği parka doğru koşmaya başlar. Dora da arkasından koşar.

Dora: Mark! Gel lan buraya!
Mark: Sıkıyorsa yakala.

Mark 11 yaşında olsa dahi hızlı koşuyordu. Dora Markı tam yakalayacakken Mark, çocuklara özel parkın içine girmiş ve artık kimse onu oradan çıkaramazdı. Park çitlerle çevriliydi, içerisinde bir dünya dolusu oyuncak ve yiyecek içecek alanları mevcuttu, bir okul büyüklüğünde olan park sadece 17 yaş altı kişilerin girmesine izin veriyordu. Dora oraya girmek istesede yapamazdı. İçeri adımını attığı anda güvenlik onu uzaklaştıracaktı.

Mark kapıdan Doraya seslendi,
" Hadi gelsene, niye gelemiyorsun?"
" Bana bak Mark, seninle sakince konuşacağım. Sen normal değilsin. Annen olan o kadınında anlamıyorum zaten Mitch ile evlendiği için."

Mark dil çıkarttı. Dora ise düşunceliydi.
Mark: Ne düşünüyorsun?
Dora: Annenin adını. Neydi adı ya Bullet, Butter, Buttel,,, Aman neyse çokta umrumda. Baban olacak o adam anneni kaç kez aldattı. Ve annen hala ayrılmadı."

Mark'ın yeşil gözleri ağlayacak gibi olmuştu. Ama kendini toparladı, "Bir! Benim babam annemi aldatmadı, babamın kravatı yamuktu yardımcısı da kravatı düzeltti."

Dora tek kaşını kaldırdı, "Gömleğinin düğmeleri açık bir şekilde mi?" Mark ise kendinden emin bir şekilde "Hava sıcaktı o yüzden!" Cevabını verdi.

"Gerçekten annen ve senin bu kadar saf olabileceğine şaşırıyorum, o yeşil gözler çabucak herşeye inanıyor." Dora bunları söyleyerek Marka yaklaştı ve telefonunu bir çırpıda geri aldı. Daha sonra Doranın gözüne başka insanlar ilişti.

Dora: Mitch ve Buttercup kavga ederek geliyorlar. Koş hadi babana. Velet, uyuz veled.

Mark dora ya kaşları çatık bir yüz yaptı ve parktan çıkıp babacığına doğru koştu. Dora ise arkasından gitti.

Bc: İnanamıyorum sana ya! Ne demek ayağım kaydı!

Mth: Anlatamıyormuyum ben sana ayağım kaydı üstüne yuvarlandım. Butch zaten kaşımı patlattı, yetmedi mi?

Bc: Yetmedi!

Mark korkarak sordu, "Baba ne oldu?" Bu soru BC ı biraz sinirinden güldürdü.

Bc: Ben söyleyeyim Mark, çok sevdiğin baban üçüncü kez beni öptü.

Mth: Yalnışlıkla oldu!

Bc: Bunun yanlışlığı falan yok!! Eğer Butch'ın sicili temiz olsaydı ve önceden senin yüzünden hapse girmemiş olsaydı şuan seni paramparça yapmasına izin verirdim.

Mth: Az önce niye izin vermedin? Butch müebbet yer diye mi? Üç çocukla ortada kalırsın diye mi korktun?

Dora, Buttercup'ı sakinleştirmeye çalısırcasına omzuna dokundu. "Sakin ol Butch az sonra burada olacak. Ve hatırlarsanız burada bir çocuk var,, çocuğa benzemese bile,, onun önünde kavga etmeyin." Buttercup nefes aldı, sakinleşmeye çalıştı.

Bc: Lora'yı ara Bellota ve Brul'u okuldan alsın, Brul'un 20 dk sonra futbol maçı var ona yetiştirsin.

Dora: Brul ve Lora şu an yoldalar. Onu daha önce aramıştım.

Bc: Teşekkür ederim.

Mitch bu konuşmadan sıkılmış gibi önce ofladı sonra ellerini Buttercup ve Doranın görebileceği şekilde havaya kaldırıp "Bende buradayım. Heyyo, biz az önce kavga ediyorduk. Tartışma falan."

Mark ta sıkılmış gibi babasının kolundan çekiştiriyor. "Baba baba baba baba baba baba baba baba baba baba... Baba!"

Mth: Ne oldu Mark?
Mrk: Annem nerede?
Mth: Annen Dayın ile birlikte.

Mrk: Hmm tamam, bu arada ben Dora ablayı çok sevdim! Tekrar onunla kalabilir miyim?
Mth: Tamam ama başka zaman.

Bir anda Buttercup'ın arkasında Butch belirir. Buttercup'a sarılır. "İyi misin? Bu it sana bir şey yaptı mı? "

Bc: İyiyim. Sen neredeydin peki?

Bth: Ufak bir işim vardı. Bu arada Mitch, Buttel seni aldatıyor. Gelirken gördüm, bir adamla sarmaş dolaştılar.

Mitch'in gözleri büyüdü, "N-ne. O yapmaz ki... Abisidir o!" Butch göz devirdi, "Evet, evet eminimki abisidir." Mitch sinirli bir ifade ile Markın elin tutup oradan uzaklaştı. Dora da arkalarından "Görüşürüz! Yine bekleriz~" diye bağırdı ardından " pislik " diye mırıldandı.

~~~°•°°•°°•

Şimdiii,, Mitch'in eşinin adı Buttel. Buttel'in yeşil gözleri ve sarı saçları var. Aklınızda böyle hayal edin.

Mark'ın kahverengi saçları ve yeşil gözleri var.

Bu kitapta ppg nın ve rrb nın ve diğer kitaptaki karakterlerin geleckteki yaşadıkları büyük ve küçük olaylar ve hayatta kesitleri olacak. İyi okumalar...

!Oylarınızı unutmayınnn.¡

Gelecek PPG x RRBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin