6

783 70 94
                                    

Ve jungkook üstüne gelen bu adamı yeni fark edebilmişti...

"Tavşan"

"E-efendim Bay Kim.."

Taehyung Jungkook'a iyice yaklaştı konuşsa dudakları değecekti neredeyse.

"Bana bir daha Bay Kim dersen seni çok fena öperim?"

Jungkook memnun bir şekilde sırıttı demek istiyordu, o nu deli gibi öpmek istiyordu ama daha o nu tanımıyordu bile...

"Bay-"

Tae, jungkook'a tek kaşını kaldırıp bakmıştı, bir haftadır alışmıştı böyle seslenmeye.

"Hyung?"
Dedi jungkook

"Hyung?Sevdim bunu tavşan"

Jungkook bunu duyduğunda gülümsemişti dudağındaki patlak be kadar izin verirse tabii

Taehyung arabadan inip jungkook'un da kapısını açtı ve prens selamı yaptı, jungkook buna karşı elini tuttu Taehyung'un ve arabadan indikleri gibi lunaparka girdiler kimsecikler yoktu, het zaman böyle mi oluyordu ki?

O sırada telefonuna bir mesaj geldi

Yoongi
Jungkook jimin yibe bir müneccim boku yedi

Jungkook
Ne yaptı gene of

Yoongi
Şu senin geçen gördüğün otobüs durağında ki amca

Jungkook
Ne olmuş o na

Yoongi
Şöyle ki... Jungkook,jimin onun seni
döven adam olduğunu söyledi

Jungkook
Jiminin o müneccim
ağzına bi sıçmak gerekiyor

Taehyung Jungkook'a bakıyordu. Jungkook bunu fark ettiği an cebine koydu telefonunu

"Hyung burası her zaman böyle boş mu oluyor baksana kimsecikler yok?"

"Tavşan, burayı ben kapattırdım"

Jungkook şok ile gözlerini açmıştı ve ona neden der gibi bakıyordu ama Tae sadece omuz silkmişti.

***

Tae bir süre sonra Jungkook'u bilerek dönme dolabın önüne getirmişti ve sormuştu o na binmek istiyor musun diye. Jungkook hevesle konuşmaya başladı

"HYUNG ay pardon sesim yükseldi. Hyung biliyor musun filmlerde hep görüyordum buraya çiftler geliyor beraber bu şeye biniyorlar en tepede duruyor bozuluyor sonra öpüşüyorlar sevgili oluyorlar!!!"

Tae olumlu anlamda kafasını salladı ve Jungkook'un elini tutup bindi, zaten yapacağı şeyleri Jungkook'tan duymak o na garip hissettirmişti.

Dönme dolap dönerken jungkook yüksekten korktuğunu fark edip Tae'nin koluna sarılmıştı ve sadece yere bakıyordu.

"Tavşan, korktuğunda sadece gözlerime bak. Başka hiç bir yere bakma"

Taehyung o kadar sakin ve otoriter bir ses ile konuşmuştu ki jungkook o nun gözlerine baktı ve hiç çekmedi o sırada dönme dolap durdu. Jungkook birazdan düzelir diyerek içinden geçirdi.

My Patron İs Not Patron {{Tamamlandı}}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin