12

344 24 20
                                    

Smut yok!!!

"JUNGKOOK JUNGKOOK UYAN ARTIK!!"

Jungkook gözlerini açmış ve hızlıca etrafına bakınmıştı.

"Namjoon Hyung Tae... Taehyung nerede,ben neredeyim!"

Namjoon gözlerini kırpıştırmıştı... Kardeşi tekrar aynı rüyayı görmüştü... O gün ettikleri kavgadan sonra yağmurlu havada evden kaçmıştı şimdi o günden sonra ayda bir kez bu rüyayı görüyordu ve 2 gün uyuyordu bu rüya içinde...

Jungkook gözleri doku bir şekilde Namjoon hyunga baktı..

"Ben... Ben gene gerçek sandım..."

Namjoon kafasını olumlu anlamda salladı ve jungkook ile kahvaltılarını yaptılar. Ardından Jungkook'u okula bıraktı jungkook Jimin ve Yoongi ile güzel bir ders işledi ama bu gün,tıpkı her ay bu rüyayı gördüğünde olduğu gibi, aklı Taehyung da idi...

Jungkook hocadan izin alıp ayağa kalktı ve tuvalete gitti orada duvara yaslanıp yere çöktü ve ağlamaya başladı... Bu rüya neyin nesiydi böyle... Her ay görüyordu yorulmuştu artık,Rüyalarında seviyor ve uyanınca olmuyordu . ...
Çalan zil ile Jimin ve Yoongi tuvalete girdiler...

"Ne oldu Jung hadi anlat ..."
Jimin bunu söylerken tahmin etmişti sadece arkadaşından duymak istiyordu ...

"Jungkook ne olduğunu anladım... Belki instagramda o nu bulabilirsin. İsmini rüyanda gördüysen. Büyük ihtimalle bu tanrının bir lütfu."

Jungkook başını salladı yavaşça, zaten denemişti bunu...

Jungkook ayağa kalkıp eve gitmek istediğini söyledi Jimin ve Yoongi birbirlerine baktılar ilk önce,sonra ise arkadaşına baktılar...

***

Jungkook eve giderken bir yağmur bastırmıştı... O bankın oraya gidip oturdu...

Tae ise elindeki şemsiyesini Jungkookun üstüne tuttu.

"Tae... Taehyung?"

"Evet küçüğüm benim... Rüyana giren benim..."

Jungkook bir anda Taehyung'a sarıldı... Taehyung için ise her şey planlı olduğu için o da sarılmasına karşılık verdi. Taehyung bile isteye Jungkook'un rüyalarına girmişti her ay boyunca ... Ta ki jungkook o nu buluncaya kadar...

Taehyung şemsiyesini indirip, Jungkook'un elini tuttu ve yürümeye başladı. Jungkook çok mutluydu ne aklına bir soru işareti ne de herhangi bir hüzün...

Son

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Patron İs Not Patron {{Tamamlandı}}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin