Bruised

64 3 6
                                    

𝕊𝕒𝕥𝕦𝕣𝕕𝕒𝕪

𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐨𝐦 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫. "What?" Brooke says with a confused expression. "We're kind of thinking of like doing some self defense practices if you're interested.." Bella says with a smile "Uh sure, I don't mind" Brooke says getting up from the couch. "Great, we're gonna go down in the basement" Tom says walking down the stairs to the basement as both Bella and Brooke follow.

𝐓𝐨𝐦 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐤𝐧𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡. "You'll need it.." Tom says covering his knuckles. "Alright well then.. who's first?" Brooke asks looking at the both of them. "I-I'll go I guess?" Bella says going over a little further away from Brooke as Tom stands aside. "Alright...Ready...Set...Go!" Tom says.𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐩𝐫𝐢𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐜𝐤𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤𝐬 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐠, 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐥𝐨𝐩𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩, 𝐬𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝.

"Oh uh... you shouldn't have done that Bella.." Tom backs away.

𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐚𝐩𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐠. 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐨𝐭 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐦 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐞𝐫, 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐛𝐮𝐭𝐭𝐬 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐫𝐬𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐬 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐬 𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐢𝐧. 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐁𝐥𝐞𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐲 𝐓𝐨𝐦.

𝓐𝓹𝓸𝓬𝓪𝓵𝔂𝓹𝓼𝓮 𝓛𝓸𝓿𝓮 | 𝓣𝓸𝓶 𝓴𝓪𝓾𝓵𝓲𝓽𝔃Where stories live. Discover now