🍭12. Bölüm🍭

75 9 3
                                    

31 Ekim piknik partisi ve kavgasının üzerinden iki gün geçti kavganın olduğu gece Baji benden özür diledi bende ona  özür olarak iki gün sonra shibuya panayırına gitmeye söz verdirdim .

Siz

Bu sefer de gelme  nasıl ağzına ediyorum oynat bakalım bu sefer seninle kendi isteğimle konuşmicam beyefendi  ̄へ ̄ .

Sokak kedisi 💖 [Baji]

Tamam ya söz verdim ya işte

Siz

Efferim şimdi sen yat zıbar çünkü zor uyanıyorsun bende birazdan yatarım .

Sokak kedisi 💖 [baji]

rüyanda beni görmen dileğiyle iyi geceler ittekimasu  

Siz 

<3

Birazdan dememe rağmen kızlarla gece bire kadar konuşmuştuk saatin geç olduğunu anlayınca kızlara yatma emri verip uyudum .Uyandığım da saat yedi buçuk falandı günlük yaptığım şeyleri bitirip hazırlanmaya başladım kıyafetlerim arasında bir şeyler bulmaya çalışırken aklıma mükemmel bir kombin geldi 

giyinip saçıma biraz şekil verip Baji'yi aradım ve açtı  bir an annesi olduğunu düşünüp "şeyy merhaba telefonu Keisuke'ye verebilir misiniz acaba teşekkürler " dedim Baji'nin annesiyle ne zaman konuşsam hep gerilmişimdir nedenini bende bilmiyorum ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giyinip saçıma biraz şekil verip Baji'yi aradım ve açtı  bir an annesi olduğunu düşünüp "şeyy merhaba telefonu Keisuke'ye verebilir misiniz acaba teşekkürler " dedim Baji'nin annesiyle ne zaman konuşsam hep gerilmişimdir nedenini bende bilmiyorum her neyse ama telefonu açan annesi değilmiş .

Baji :

 - Ne anlatıyorsun Taeyoan benim keisuke hhahahah sesin çok iyiydi wahaha .

Taeyoan :

- Oi onu bunu bırak madem erken uyanmışsın hazırlandın mı bari ona cevap ver sen .

Baji :

- Yarım saate oradayım (siktir  yeni uyandım yarım saate yetişebilir miyim ki ) 

Taeyoan :

- Durağın oralarda bekliyorum seni o zaman .

Baji :

- Tamam görüşürüz 

Taeyoan :

Bayy

Sekiz yirmi gibi Baji geldi ve  otobüse binip Shibuya'ya doğru yol aldık  , yolda benim salağın aklına telefonu düştü ..EVDE UNUTMUŞ SALAK ... her neyse döndüğümüzde saat bir falandı Baji markete uğrayacağını söyleyip gitti ben de eve doğru yürümeye başladım .

Yolda Kazu'yu gördüm elinde bir şey saklıyordu  sessizce yanına yaklaşıp korkutma kararı aldım  yanına gidip bir anda ona seslendim korkuyla elindeki şeyi yere düşürdü  baktığımda yerde çakıyı gördüm uzanmaya yeltense de ayağımla üzerine basıp almasını engelledim ve "dökül "  dedim .

baji x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin