İki Gün Kala

42 1 0
                                    

Okulun bitmesine iki gün kalmıştı ve ben bugün kemdimi çok iyi hissediyordum.Okula şöför götürecek diye tam kapıdan çıkmıştım ki babamın arkamdan söylediği lafı duyunca şoke olmuştum yaaa niye hep benim iyi hissettiğim günlerde birşey oluyırdu niye.
-Yeşim bugün otobüsle okula gitsin
-Ya baba niyee niyee bana başka şöför ayarla olmaz mı?
-İki günlüğüne böyle olucak şimdi marş marş okula.
Hey allahım ya ben şimdi otobüste pis insanların pis korkularını mı çekicem amannn ben de yürüyerek giderim.
-Anne ben çıkıyorum.
-Tamam kızım gidebilirsin.
Yolda giderken erkek arkadaşımla karşılaşmıştım ki nedense bana bakmadı kesin yürüyerek okula gidiyorum diyedir.
Sesiz  bir şekilde yanına yaklaşıp yanağına bir buse kondurdum oda bana kondurdu ama sanki bir şey vardı bugün onda.
-Aşkım nasılsın
-İyi sen
-İyide bugün sen de sanki bir şey var.
-Yoo neden ki?
-Aman iyiyim dedin ya o yeter bana.
Erkek ardaşımın adı Buğra.
Sonun da okula gelmiştik ki ders başlamış bile.Biz de derse girmeyip cafeye gitmiştik.
İkimiz beraber nescafe içmiştik.Onunla nescafe içmekte bir başka tabi. Onu çokk seviyorummm. Artık okula gitme vakti gelmişti ve yolda giderken eski sevgilimi görmüştüm.Onun gözüne soka soka buğranın elinden tutmuştum.Neyse ki okula varmıştık.
-Hayatım derse giricen mi
-İstersen girme fenci var ya o fenci beni yok yazar sonra da babama gider söyler.Babamdan da bir sopa derse girmek daha iyi.
-Tamam aşkım sen gir derse ben dolaşıyım.
Acaba kimlerle gezicek offf off ben şimdi çatlarım nasıl durucam ben onsuz kalırım sınıfta.

Son  GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin