korkuyorum!

5 3 1
                                    

ayak sesleri

Onlar onlar yaklaşıyor.

Sesiz ol

Burası adeta cehhennem gibi.sadece biraz zaman istiyorum.burayı hatırlamalıyım.ne dedim ben! Burasını hiç görmedim ki.

Aklımı kaçırmış olmalıyım.buaraya 2 kişi  gelmiştik ama diğeri yokk! Yani şimdilik.burası çok karanlık.ve üstelik el feneriminde şarjı yok .tedirgin şekilde ilerliyordum burası eski sanırım.

Herşey o zaman başladı.

"Hey Michel napiyorsun"." hibirşey Jack."şu aralar yapacak hiç bir şey yok.""hadi ama michel.biraz macera arayalım.""derken."şu altımızda bir mağra var.""ne! ben niye bilmiyorum.""çünkü sen maceracı değilsin.ama olabilirsin.""tamam o zaman hadi gidelim.Bak bunu bir daha benden duymazsın gene iyisin ha.""bismillah girdik bakem.""olum çok karanlık la."hadi el fenerlerimizi açalım.""peki ama şarjını bitirme.""tamam la korkma.Böh."Allah lan yapma korktum ölüm.""tamam tamam."
"Olum burası yosun tutmuş çok eski galiba.""bu yazılar ne acaba.""bak bunlar bize benziyor."harbi la korkmaya başladım.""yok olum fazla kafaya takma.""tamam sen öyle diyorsan.""bak burada bir merdiven var ama aşağı iniyor.""iniyormuyuz."tabikide olum o ne demek in bakem."sonsuz gibi.adeta bir...""ya olum hızlansana bee."

"Hayırrrrrrrrrrrrrrrr!"

Gözümün önünde büyük bir boşluktan aşağıya düştü.onu bulabilmek için aşağıya doğru hızlı ve dikkatli adımlarla iniyordum.biyanda karşıma aynı büyüklükte bir boşluk gördüm.az kalsın düşüyordum.son anda durdum.kalp atışım çok hızlanmıştı.bir anlığınada olsa geri gitmeyi düşünüyordum ama arkama baktığımda tek bir basamak bile yoktu.geri gidemezdin.çukurdan aşağıya baktım kanlı kazıklar vardı.Aniden bağırarak."Ne demek bu şimdi!" kendime sordum buraya başka insanlardamı gelmişti hiç biri sağa çıkamadımı.aklımda sorularla inmeye devam ettim.indim indim ve indim. o   kadar inmiştim ki ayaklarım sızlamaya başladı.biraz oturdum yanıma aldığım sandiviçi yedim.
Ortalamada 2 saattir merdiven iniyordum."artık bitmesini istiyorummm!

Bittiğini gördüm."sonunda!"aşağıya indiğimde uzun karanlık bir koridor gördüm ama koridorun sonundaki iki kırmız gö...



Devamı bölüm ikide!

KANLI MAĞRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin