DENİZ

5 0 0
                                    

Merhaba!Yeni bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz iyi okumalarrr💗

*

Annem "Beni burada bekle hemen geliyorum."dedi.
Bende olumlu anlamda başımı salladım ve annemi beklemeye başladım.Annem bir kaç dakika sonra geldi ve İstanbul'a gideceğimizi söyledi.Biz Aydın'da yaşıyorduk ve İstanbul'da dayımlar,teyzemler ve amcam vardı.Ara sıra dayımlara ve teyzemlere giderdik ama amcamlara pek gitmezdim.

Otobüs saati gelince hemen otobüse bindik ve yerlerimize oturduk.Ben pencere kenarındaydım ve bu benim için daha iyidi.Yarım saat falan sonra otobüs hareket etmeye başladı.Ben kitabımı çıkardım ve müzik dinleyerek kitabımı okumaya başladım.Dostoyevski'den Yeraltından notları okuyordum.Arkada çalan Duman şarkısı ile kitaba iyice dalmıştım.Klasik kitap ve rock müzik...Evet biraz garip bir insanım.

Annem tahmini 40-45 dakika sonra beni dürttü.Kulaklığımın tekini çıkarıp onu dinlemeye başladım.Yanında ayakta duran tahmini 60-65 yaşlarındaki teyzeye baktım ve önüme dönüp tekrardan annemi dinlemeye başladım.

Annem,"Kızım teyzenle yerlerini değiştir misin?" dediğinde pek takmadan tamam dedim ve kadının yerine geçmek için eşyalarımı alıp ayağa kalktım.Kadın bana oturduğu yeri söyledi ve ilerlemeye başladım.

Kadının oturduğu yer pencere kenarıydı.Yanında benden 1-2 yaş büyük,ela gözlü,buğday tenli,dolgun dudaklı,gamzeli ve dağınık kumral saçlı bir çocuk vardı.Çocuk hoş biriydi hatta çok çok hoş biriydi geldiğim gibi hoşgeldin dedi ve gülümsedi.Ses tonu aşırı iyidi.Bende gülümsedim ve yanına oturdum.

Çocuk benim ismimi sordu Kumsal dediğimde gülümsedi ve ben de"Peki senin ismin ne?"dedim.Bana "Benim adımda Deniz çok memnun oldum."dedi.Bende gülümseyerek "Memnun oldum."dedim.

*

Yine kısa bir bölüm ve yine bennn.Kumsal,Deniz'ine kavuştu gibi ne dersinizzz?Deniz nasıl biri acabaaaaaaa?Belkide ilerde daha fazla görürüz💗

KIRIK KALPLER DURAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin