Hellööö!Yeni bir bölüm şık şık😽
*
Bir dinlenme tesisinde durmuştuk.Aşağı indim ve lavaboya gittim.Tesisden çıkmadan kendime yiyecek ve içecek birşeyler aldım.Annem dışarda beni bekliyordu.Yolculuğumun nasıl geçtiğini sorduğunda,iyi geçtiğini söyledim ve direkt otobüse bindim.Yerime geçtikten bir-iki dakika sonra Deniz geldi.İstanbul'a varmamıza az kalmıştı.Ben yolculukları çok severdim.Bana kalırsa hep otobüsle seyahat ederdim...
Deniz yanıma oturdu ve bana "Yanlış anlamazsan birşey sorabilirmiyim?"dedi.Bende kafamı olumlu anlamda sallayarak onu dinlemeye başladım.Birden "Numaranı veya Instagram'ını verebilirmisin?"dedi ve "Yol arkadaşım." diyerek lafını bitirdi."Yol arkadaşım"kelimesi çok hoşuma gitmişti.Ben hem Instagram hesabımı hemde numaramı verdim.Neden bilmiyorumdum ama Deniz sanki benim hep çok yakınımda olacakmış gibi geldi bir an...
Belki de ben öyle istiyorumdur ve kafamda bunu uydurmuşdur diyeceğim ama hayır gerçekten öyle hissediyordum.Deniz'in de dediği gibi biz "Yol arkadaşı"ydık ama hangi yol¿
İtiraf etmeliyim ki arada gözüm Deniz'e kayıyordu ama gözüm yani isteyerek değil yanii.
Deniz bana istek attı ve kabul ettim ve beni onu telefona kaydetmem için aradı.Direkt onu 'Yol Arkadaşım' olarak kaydettim.Belki sonrada bir kalp gelebilirdi.Şaka şaka.Gerçekde olabilir neyse onuda o zaman düşünürüm.Tabii olursa.Tabi ki bunların hepsi aklımdan geçiyordu.Yani kendi içimde kendimle konuşuyordum.
İstanbul'a sadece üç saat kalmıştı ve arkadaşlar açıkçası bu yolculuğun ömür boyu sürmesini istiyordum.'Yol arkadaşım'la beraber tabiki...
*
Öhöm öhom love,love,lovee.Yoksa Kumsal ilk defa birine aşık mı olacak?İlk defa hoşlanacak mı?Onuda bir ben bir de Allah bilir.Büyük ihtimalle cin gibi olan sizlerde amaa sonuç bana bağlı.O yüzden hiç birşey kesin değillll💗