Okulun İlk Günü

18 2 12
                                    

Merhaba ben Şeyma 16 yaşında genç bir kızım. 11.Sınıfa geçtim ve bölüm değiştirdiğim için kendi sınıfımdan ayrıldım. Ve işte bugün kimseyi tanımadığım yeni sınıfımla ilk günümü geçireceğim.

Sabah annem 7 de beni kaldırdı yeni dönemimin ilk günü olduğu için heyecanlıydım. Anneme bunun için kızamıyordum ancak nereden bilebilirdim ki sonralarında her sabah kalktığıma lanet edeceğimi. 

Annem beni kaldırdığımda kahvaltımı çoktan hazırlamıştı sabah kalktığımda harika kokularla uyanmak beni çok mutlu ediyordu hemen acele şekilde okulun formalarımı giyip kahvaltımı yapıp evden çıktım. Ben normalde her gün okula geç kalan biriyimdir ama bugün geç kalmamak için acele ediyordum. ne de olsa bugün okulun ilk günüydü. 

Caddeye çıktığımda durağa yaklaşan otobüsü göründe yakalamak için hızlıca koştum ve yetiştim. otobüs aşırı doluydu okulların açıldığı belli oluyordu. hemen aklıma geçen sene aynı otobüse bindiğim ve her gün otobüste kesiştiğimiz çocuk aklıma geldi aynı durakta biner aynı durakta inerdik sonradan öğrendim ki o da bizim okuldaymış. 

otobüse binip yerimi aldıktan sonra gözlerim onu aramaya başladı o esnada göz göze geldik. rezil olmuştum kesin onu aradığımı anlamıştı. Utançtan otobüs yolculuğu boyunca ona bakamadım. sadece telefonuma bakabiliyodum bir şekilde sıkış tıkış otobüsün içinde okula kadar vardım. dersin başlamasına az bir süre kaldığı için acele ile okula doğru yürüdüm.

okula vardığımda müdür dönem açılışı konuşması yapıyordu. yeni sınıfımda kimler var bilmediğim için sırasını da bilemiyordum o yüzden eski sınıfımın sırasına girmiştik kimse fark etmeden. eski sınıfımdan arkadaşlarımla selamlaştık özlem giderdik İstiklala marşını okuyup sınıflara dağılmamız gerektiğinde onlardan ayrılmak zorunda kaldım.

okula girip 11/f yi aramaya koyuldum hemen buldum ne de olsa 2 yıldır o okulda okuyordum. iki yıldır o okuldaydım ama yeni sınıfıma girdiğimde sanki ilk kez geldiğimdeki gibi hissetmiştim. kimseyi tanıyamamıştım sınıfa göz gezdirip oturacak yer ararken gözüme eski sınıfımdan tanıdığım ama pek konuşmadığım biri takıldı yanı da boştu hemen onun yanına oturdum.

ilk dersler başlamıştı ama benim canım sıkıntıdan patlıyordu. yanına oturduğum çocuk adı mesuttu put gibi yanımda oturuyor ve benimle asla konuşmuyordu. mesut içine kapalı bir tipti ve benim sosyal kelebek halim bile onu açmaya yetmiyordu.

o an bir yıl boyunca mesutun yanında roma heykeli gibi oturursam neler yaşayacağım nasıl sıkılacağım aklıma geldi ve kanım çekildi hemen kendime yeni bir sıra arkadaşı bulmalıydım. o esnada benden iki sıra önde tek başına oturan tatlı bir kız gözüme çarptı rota yeniden hesaplanıyordu .

hemen usulca kızın yanına sıvışıp mesuttan kurtulucaktım. kızın yanına gittim ve 

- şey merhaba yanına oturabilir miyim?

+ merhaba tabi oturabilirsin .

- bu arada ben şeyma tanıştığıma memnun oldum

+ ben de zeynep ben de tanıştığıma memnun oldum

veee işte Zeynep'le  uzun sürecek olan arkadaşlık ilişkimizin ilk cümleleri bunlardı onunla böyle tanışmıştım.


Buraya KadarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin