Yeni Çocuk

8 1 8
                                    

Eve gelip okulun ilk gününü annem anlattıktan sonra yatağıma yatıp en azından bu dönem yalnız olmayacağım Zeynep diye bir kızla tanıştım diye kendimi avutuyordum. yeni birini tanımak her zaman bana heyecan verici gelmiştir onun için hemen yarın olması için erken uyumaya kara verdim.

ertesi sabah uyandığımda hemen hazırlanıp okulun yolunu tuttum. Otobüse bindiğimde yine gözlerim otobüs aşkımı aradı ama bugün okula gitmeyecekti sanırım onu otobüste görmedim. sabah sabah bu aksilikle günüm çok kötü geçicek diye düşünürken okula vardım ve hemen sınıfıma gittim. yeni sınıfın heyecanıyla erken gitmiş olucam ki sınıf daha tam dolmamıştı hatta sıra arkadaşım Zeynep de gelmemişti. sırama oturup dersin başlayacağı saati beklerken ön sıramda oturan kız bana merhaba dedi.

Aa bu kızı tanıyordum onunla 9. sınıfta aynı serviste gidiyorduk çok bir muhabbetimiz yoktu ama birbirimize aşina olmamızdan dolayı muhabbet kurmaya başladık.

-Aa merhaba Şeyma'ydı dimi seni hatırladım aynı sınıfta olduğumuzu bilmiyordum 

+ Merhaba İnci ben de seni hatırladım evet ben de bilmiyodum ama seni görmek beni mutlu etti tanıdık yüzler görmek kendimi güvende hissettiriyo.

biz havadan sudan konuşurken o esnada sınıfa Zeynep girdi ve yanıma gelip oturdu. Zeynep ile İnci'yi de tanıştırmıştım. Biz üç kız çok eğlenceli muhabbet edebiliyorduk mizah anlayışımız konuştuğumuz konular birbiri ile uyumluydu. tam o esnada geri kalan lise hayatımın çok iyi geçeceğini anlamıştım. 

Biz muhabbet ederken o esnada ders zili çaldı ve hoca sınıfa girdi. derslerden hiç hoşlanmazdım bitsin de teneffüste konuşmaya devam edelim diye beklerdim hep. Sıkıcı bir edebiyat dersinden sonra teneffüste biz İnci Zeynep ve ben konuşurken yanımıza bir kız yaklaştı ve İnciye;

-kııız İnci nabıyon hiç konuşamadık bügun biraz geç geldim nasılsın; diye sordu

+ İyiyim knk yeni arkadaşlarımla konuşuyorum sen nabıyosun

- aa yeni arkadaş mı yaptın kızz beni de tanıştırsanaa 

+ Kızlar bu Gülsü ,dedi bize bakarak, bunlar da Zeynep ve Şeyma dedi

- tanıştığıma memnun oldun kızlar biz inciyle 9. sınıftan beri aynı sınıftayız birbirimizi tanırız şimdi de sizinle de aynı sınıfta olduk tanıştığıma çok memnun oldum ; dedi

Gülsu çok sıcak kanlı ve güler yüzlüydü İnci ile eskiden arkadaşlarmış bu vesile ile gülsu ile de tanışmış olduk. 

böylelikle Gülsu, İnci, Zeynep ve ben 4 kişilik bir kız grubu haline gelmiştik. Hep espriler yapar sürekli gülerdik. İlk defa böyle bir arkadaş grubunda bulmuştum kendimi o yüzden  çok şanslı hissediyordum.

günler böyle dördümüzün hep beraber takılması ile geçip gidiyordu. 

Bir gün bir matematik dersindeyken yine çok sıkıldığım bir anda sınıfa rehber öğretmeni yanında yeni bir çocukla girdi. Okulda onu kimse tanımıyordu.

rehber hocası;

- merhabalar çocuklar birlikte geldiğim arkadaşınız artık yeni sınıf arkadaşınız. Adı Buray ailesi ile birlikte Kıbrıs'tan daha yeni taşındılar . Ona samimi bir karşılama yapacağınızı birldiğim için uyarmama gerek yok diye düşünüyorum . dedi

ve Buray'a oturması gereken sırayı gösterdi . Buray tam 1 sıra ön çaprazıma oturmuştu. Kıvırcık saçlı kısa boylu içine kapanık bir tipti. İçimden "Bu çocuk acaba nasıl konuşuyo yhaa Kıbrıs ağzı ile mi konuşuyo ne kadar eğlencem ohh ohh " diye konuşurken birden incinin çocuğa bakışlarını yakaladım.

O bakışlarda her zaman bana baktığındaki gördüğüm anlamlar yoktu. Canım kankim yoksa yeni çocuğa aşık mı oluyodu OMG OMG OMG OMG.

Bu küçük sırrı şimdilik içimde tutucaktım gün yüzüne çıkması gerektiğinde İnci zaten çıkarırdı diye düşündüm. Hem belki yanlış anlamışımdır diyip daha fazla uzatmamıştım.

o gün boyunca inci ile konuştuğum sıralarda İncinin yeni çocuğa kaçamak bakışlar attığını gördüm ama yeni çocuk o kadar sessizdi ki bırak inciye bakmayı duvardaki saate bile bakamıyordu.  Yok yok emindim İnci bir şeyler hissediyordu acaba yeni çocuk nasıl biri diye düşünürken yine akşam etmiştik eve dönme saati gelmişti herkes toplandı ve evelere dağıldık.

Eve geldiğimde acab bundan sonra ne maceralı gümler bizi bekliyor diye düşünürken aşırı heyecanlanmıştım.O esnada otobüs aşkım aklıma geldi sadece bizim okulda olduğunu biliyordum artık hangi sınıfta olduğunu bulmak için çalışmalara başlamalıydım yarından itibaren başlayacaktımm :)))).



BÖLÜM SONU

Buraya KadarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin