Otobüs Aşkım

18 0 0
                                    

sabah yine annemin çığırması ile uyandım

-Şeymaaaaaa yine geç kalma okula kızım atılıcaksın vallaaa

+ tamam anne kalktım şimdi geliyorum kahvaltıya 

acele ile yüzümü yıkayıp üstümü giyinip kahvaltı yapmaya gittim. tek çocuk olmanın getirdiği nimetleri yaşıyodum ailemin bütün kaynakları bana harcanıyordu. Sabah babamın hazırladığı menemeni yiyip annemin yaptığı poğaçaları tıkınıp otobüse doğru yola koyuldum.

durağa vardığımda durakta en az 30 kişi vardı. Allah allah ne zamandır otobüs gelmiyor ya acaba diye düşündüm . Keşke babam seni servisle göndermeye devam edelim dediğinde baba çocuk muyum kendim gidebilirim demeseydim diye kendi kendimi yedim.

bir umut otobüs gelir ve gelir de binebilirim  diye beklerken yanımda biri durdu. başta dikkatimi çekmemişti ama sonradan fark ettim ki bu erko benim otobüs aşkımdı. Heyecandan kalbim o kadar hızlı atıyordu ki kesin kalp atışımı duymuştu ve rezil olmuştum. off yhaa ne kadar salak bir kızdım ufff.

hem bekle bekle otobüs de gelmiyordu hem de  okula geç kalıcaktım aşırı sıkılmıştım ve o an istemsizsiz ağzımdan  pfff seni çıktı.  Otobüs aşkım olan bey bana doğru dönüp "çok mu sıkıldın " dedi

WTF WTF WTF  benimle konuşmuştu İ NAN MI YO RUM.  o anki heyecanla ne diyeceğimi şaşırıp "şeyy evet çok sıkıldım hem gelene de binemeyeceğim kesin geç kaldım okula" dedim. 

-acaba bir gerideki durağa mı yürüsek hem belki daha boştur ve çok dolmadan bineriz otobüse, dedi 

+ aa çok mantıklı bir fikir hadi yürüyelim diyip eşlik etmiştim.

yol boyunca olanlara şaşırıyor ve utancımdan tek bir kelime edemiyordum. Aynı şekilde o da bir şey diyemiyordu 1-2 dk yürüdükten sonra sessizliği tabiki ben bozdum

+ şey aynı okula gidiyoruz galiba seni sürekli otobüste görüyorum hem üniformalarımız da aynı , dedim . cümleyi kurmamla birlikte pişman olmam bir olmuştu. AFERİN şeyma sana, artık çocuk seni sapığı sanıcaktı bravo kızım . 

- evet aynı okuldayız ben seni okulda görüyorum bazen, dedi 

nee o da beni takip ediyordu en azından tek değildim stalkerlık konusunda .

+ ee o zaman ben kendimi tanıştırayım ben Şeyma 11. sınıfım 

- merhaba ben ömer 10. sınıfım 

*** hüzünlü müzik çalar*** nee 10. sınıf mıı hayallerim başıma yıkılmıştı. Bu çocuğu anası neyle beslemiş diye düşünüyodum. Hormonlu çilekler gibi beni yanıltmıştı. Dışarıdana bakan asla 10. sınıf sanmazdı  ama benden alt dönemmiş. Bu çocuktan hoşlandığım duyulursa rezil olurdum kendimden küçükle çıkamazdım ASSSSLAA.

+ memnun oldum ömer dedim hayal kırıklığım inşallah yüzüme yansımıyodur diye düşünerek 

- ben de memnun oldum, dedi ancak o ilk konuşmamızdaki gülümsemesi yoktu herhalde hayal kırıklığım yüzüme yansımıştı allah kaahretsin yaa kadersiz miyim neyim allahıımm off offf.

tüm bunlar olurken biz durağa varmıştık ve otobüs gelmişti otobüse bindik ve otobüs yolculuğu boyunca ikimizden de çıt çıkmadı.

okula gelince ayrıldık ve bir daha görüşmeyeceğimizden emindim benim otobüs aşkı sona ermişti :(((

Bu rötarlı otobüs yolculuğum yüzünden 1 dersi kaçırmıştım. ilk teneffüse yetişmiştim sınıfa girdiğimde kızlar kendi aralarında konuşuyorlardı yanlarına girip selam verip oturdum.

Kızlaaağğrr başıma ne geldi diyip bu sabahki olanları anlatmaya başladım. Üçü de pür dikkat beni dinlemeye başladılar ancak hikayenin komikliği yüzünden sonlara doğru kahkaha komasına girdik ve otobüs aşkını bu kahkahalar ile birlikte unutmuştumm. Otobüs aşkım da buraya kadarmışş.....



BOLÜM SONU

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buraya KadarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin