"Monica sadece iki yıllığına gidiyorum. Ağlama artık. Fazla duygusalsın tatlım."
"İki yıl boyunca kesin yoksun. Ama eğer kazanamazsan daha uzun süre."
"Mon ben senin ikizinim. Sence sıradan bir sınavı kazanamama ihtimalim var mı?"
"Umarım kazanırsınız küçük hanım. "
"Monica aramızda sadece 5 dakika var."
"Hadi bırak artık kızı Mon. Ben de onun abisiyim. "
"Bunun farkına varman çok gurur verici Ross."
"Gel buraya. Sana güveniyorum. 2 yıl sonra yine bu evde, bizimle birlikte,bu odada olacaksın."
"Ben de öyle umuyorum."
"Evet bir Geller'dan kurtulduk. Kaldı 2. "
"Ben de seni özliyecegim Chandler. "
"Gelmeni dört gözle bekliyor olacağım çünkü abin ve kardeşin sen yokken hiç çekilmiyor. "
"Biliyorum. Onlardan biraz uzaklaşmak ,kafa dinlemek iyi gelecek bence."
"Maria her gün auranı temizlemeyi unutma."
"Ah Pheeps. Seni kesinlikle özliyecegim. Ama lütfen en yakın zamanda Monica'ya taşındığını söyle."
"Deneyeceğim. "
"Benim artık gitmem gerek. Uçak kalkacak. Hepinizi seviyorum. Byee."
Merhaba ben Maria Geller. Anlayacağınız üzere kariyerim için önemli bir sınav için yurt dışına çıkacağım. Ve bu gruptaki herkes benim için çok değerli. Onlardan ayrılmak her ne kadar zor olsa da gitmem lazım. Çünkü şehirden uzaklaşmamın tek sebebi sınav değil. Uzun süren bir ilişkimin bitme sebebi aldatılmamdı. Biraz değişiklik yapmak için en iyi yer başka bir ülke.
~2 yıl sonra~
Bugün geri dönmüştüm. Bambaşka bir kadın olarak. Fazlasıyla değişmiş ve gelişmiştim. Yani eski benden pek eser kalmamıştı.
Anahtarımla evin kapısını açtığımda içeride yemek yapan Monica'yı gördüm. Önce bana bir süre şok olmuş şekilde baktıktan sonra birimizin konuşması lazımdı.
"Ben döndümm."
"Aman tanrım. Maria. Neden haber vermedin?"
"Sürpriz olsun istedim. Ama lütfen boğazımı sıkmayı bırak çünkü diğerlerine sürpriz yapmadan ölmek istemiyorum. "
"Ah çok özür dilerim. Sadece geldiğin için çok mutluyum. Ve ayrıca o kadar değişmişsin ki. Sen 2 yılda hem güzelleşip hem kariyer yaparken bense yine aynı evde,aynı şekilde,aynı işleri yapıyorum. "
"Neyse ki hayatına geri döndüm ve senin gelişmene yardım edebileceğim."
"Çok mutlu olurum . "
"Neler oldu ben yokken?"
"Chandler'ın yeni ev arkadaşı var. Oldukça yakışıklı. "
"Ama?"
"Ama biraz aptal. "
"Hiç tipim değil."
"Ben de öyle düşünmüştüm. Bir de Ross'un olayı var. Carol lazbiyen oldu."
"Bir dakika. Ne?"
Bunu bu kadar rahat ve normal bir şekilde nasıl anlatıyordu?
"Evet. Çok uzun hikaye. Ross'a sakın sorma. Saatlerce bunu anlatıyor. "
"Sormam da annemgil buna ne tepki verdi? "
"Daha söylemedi. "
"Bu sefer bize bir şey diyemezler değil mi?"
"Tatlım annemgilden bahsediyorsun. Bir şekilde yine biz suçlu oluruz."
"O da doğru. "
"Yarın Carol evden eşyalarını toplayacak. Morali çok bozuk. ."
"Onun için çok üzüldüm. Bunu hak etmemişti. "
"Bence de. Yakışıyorlardı."
Monica ile saatlerce sohbet etmiştik. Ama en sonunda acıktığım için yemek yapmaya devam etmişti.
"Maria şunu karıştırabilir misin? Duşa girmem lazım. "
"Tamam tatlım. "
Birkaç dakika sonra içeri bir adam girdi. Çok çekiciydi. Bu Chandler'ın yeni ev arkadaşı olmalıydı. Bu kadar iyi görünen bir adam nasıl aptal olabilirdi ki?
"Monica bizde bira bitti. Senden alacağız. "
Beni fark etti. Süzdü. Yüzünde bir sıtmayla konuşmaya başladı.
"Hey fıstık. Naber?"
"İyiyim. Teşekkür ederim. "
Şaşırmış gözüküyordu. Tam o sırada içeri Chandler girdi.
"Joey cips de bitti. "
Bana baktı.
"Hey Monica ne zamandan beri eve kız atıyor?"
Komikti aslında ama beni tanımamıştı. Bu beni mutlu etmişti aslına bakarsanız çünkü amacım da buydu.
"Joey için özür dilerim. Kız görünce biraz kaba oluyor da. Seni tanıyor olabilir miyim? Bu mavi gözler çok tanıdık. Aman tanrım. Maria."
"Evet. Benim Chandler. Nasıl tanıyamadım?"
"Çok değişmişsin. Güzelleşmişsin aynı zamanda. "
"Teşekkür ederim. Aslında sadece biraz kilo verdim. Saçımın tarzını değiştirdim. Ve spora başladım. Aşırı yaptığım bir şey yok. "
"Bir dakika ya. Chandler güzel bir kız mı tanıyor? "
"Seninle tanışmadım sanırım. Maria ben. Maria Geller. Monica'nın ikiziyim."
"Yani sen de arkadaşımsın. "
"Evet öyle."
"Arkadaşlarla yatılmaz diye bir kural neden var ki?"
"Tekrar hoşgeldiniz Bayan Geller."
"Hoşbuldum Bay Bing."
•••
İlk bölümümüz hayırlı olsunnn.
Umarım beğenirsiniz.
Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayınnn.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn.
Seviliyorsunuzzz. Muahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben/Chandler Bing
FanfictionO ekipteki 7. kişi. Geller'ların kardeşi Maria Geller ile tanışın ve hem aşk hem eğlence dolu kitabımı okuamaya başlayın.