Emin ellerde

28 2 0
                                    

Joey ve chandler ile de iyice konuştuktan sonra biraz uyumak için odama çekilmiştim.

Ve evet. Joey konusunda oldukça haklılardı. Çok aptaldi ama bu tatlı bir aptallıktı. Kendi halinde. Ve chandler da bu durumu kullanarak Joey'e sürekli laf ediyordu. Tabi Joey onları da anlamıyordu. Yine de çok iyi insanlardı. Chandler oldukça olgunlaşmıştı. Ve bu onu daha da sevimli yapmıştı.

Maria her zaman Chandler'ı beğenmişti. Ross'un onları tanıştırdığı günden beri yakınlardı aslında. Hayır sürekli beraber değillerdi ama beraber olduklarında onları kimse ayıramazdı. Aralarında en az Ross ile olduğu kadar bir abi-kardes bağı var denilebilirdi. Tabi kim bilebilir bu bağın çözülebileceğini...

Maria günün yorgunluğuyla gözlerini uykuya teslim etti. Şimdi mutluydu işte. Yeniden yuvasına dönmüştü. Gerçek ailesinin yanına.

Uyandığında içeriden gelen mükemmel yemek kokusuyla derin bir iç çekti. Monica her zamanki gibi yine döktürmüş olmalı diyerek odadan çıktı.

Salona girdiğinde Ross'u gördü. Ama Ross arkasını dönmüş duruyordu. O yüzden ufak bir sürpriz yapmaya karar verdi. Yanına gidip arkasından onun gözlerini kapattı.

"Selam koca adam. Sence kimim ben?"
Dedi sesini kalınlaştırarak.

Ross hızla arkasını döndü. Çünkü bu vanilya kokusunu hemen anlamıştı. Bu çok sevdiği güzeller güzeli kardeşinden geliyordu. Doğduğundan beri Monica'da olmayan bu vanilya kokusuna sahipti Maria.

"Maria! Dönmüşsün. Neden haber vermedin Monica!"

"Bak yine bana patladı bu iş." Oflayarak gidip koltuğa oturdu Monica. Chandler ise ona sıkıcı sarılıp başından öptü. Aralarında bir şey olduğu düşündü Maria. Çünkü Monica lisedeyken Chandler 'dan hoşlanıyordu. Neden olmasın ki.

"Abi! Sana söylememesini ben istedim. "

"Ahh, hoş geldin benim güzeller güzeli kardeşim!"

"Hoşbuldum abicim."

"Bakın çocuklar bu kız benim kardeşim. Dönmüş!"

Chandler ironik bir şekilde güldü. "Farkındayız Ross. Merhaba Mariacim." Dedi ve Ross'tan uzaklaşan Maria'nın kulağına fısıldadı.

"Şimdi seni gördüğü için mutlu. Birazdan yine ağlamaya başlar." Ve koluna hafifçe vurup mutfağa geçti Chandler.

Oturup ekipce sohbet ederken yine biri girdi eve. Bu Phoebe'ydi.

"Selam çocuklar. Bir dakika. Sayınız fazla. Hey Joe yine mi kız arkadaşını bizimle tanıştırmaya getirdin! Merhaba ben phoebe."

Maria çok özlediği sarışına baktı.

"Selam phoebe. Ben de seni çok özledim.'

"Aman tanrım! Maria! Dönmüşsün!"

Dedi ve sıkıca sarıldı çok özlediği arkadaşına.

"Nefes. Alamıyorum. Lütfen. Bırak."

"Özür dilerim. Seni o kadar çok özledim ki anlatamam."

"Ben de sizi çok özledim. Anlatacağım o kadar çok şey var ki."

"Anlat bakalım kimlerle yattın, hangi ünlülerle tanıştn?"

Böyle sohbet etmeye devam ederlerken herkes yorulmuş , evlerine dönmüşlerdi.

•••

"Hey hey hey! Uyanma vakti uyuyan güzel. "

Gözlerini hafifçe araladı Maria. Güzeller güzeli kız kardeşini görünce yine mutluluk doldu içi. Çok mutluydu burada onlarla birlikte olduğu için.

Sen ve Ben/Chandler BingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin