Kabullenmemiz Gereken Gerçekler

28 0 3
                                    

- Micheal ve Ennard shiplemek iğrenç. Noah diye biri yok, Ennard funtime 'ların birleşmiş hali. Ennard'ın içinde SL'de kaybolan çocukların ruhları var (buna Elizabeth ve Lora da dahil) Yani hem kardeş-anne-çocuk ilişkisi hem de p€dOfili. Benim bildiğim kadarıyla Fazbear's Fright kitaplarından birinde Noah adında küçük bir ÇOCUK var ama o da canice öldürüldü.
-Elizabeth masum bir ruh değil. O da William gibi insanların ölümüne sebep oldu.
- Micheal'a angst yapmak saçma, çünkü kendi kardeşimi ÖL-DÜR-DÜ. Az önce İnstagram'da yorumlarda biriyle bunun için kavga ettim.
-Micheal tüm FNaF oyunlarında güvenlik değildi. Sadece FNaF 1,2 ve Sister Location.
- Çocukları birbiriyle shiplemek saçma ve iğrenç. Elizabeth ve Gabriel/Charlie/Cassidy, CC ve Cassidy, herhangi iki kayıp çocuk. Ve bunlar kadar robotları shiplemek de saçma: Circus Baby ve Freddy, Freddy ve Chica, Bonnie ve Foxy. Sonuçta onlar birer metal parçası ve canlı değiller.
-Kayıp çocuklar robotları kontrol etmiyorlar. Bazen William onları kontrol edebiliyor. Aslında sadece ruhları onların içine girmişler animatronikleri istedikleri gibi yürütemezler mesela.
-Durduk yere gay ship yapmak da saçma.
- William iyi bir baba değil ve hiç olmadı. William'ın bölümünde anlattım.

Benim hakkımda headcanonlar (FNaF ile ilgili):
- Homofobik değilim sadece gerçekçiyim, MHA fan kitlesinin toksik olduğu gerçeği kadar gerçekçiyim inan bana.
-Charlie'nin Trigolojisi kitaplarından John'un iyi bir karakter olduğunu düşünmüyorum. Aslında iyi ama kötü kullanılmış gibi geliyor bana.
-Jen Hala iyi bir karakter ve ölümüne üzüldüğüm nadir karakterlerden biri. Henry'ye bu kadar üzülmedim.
-Geçen cadılar bayramında Ballora'nın cosplayini yaptım ama 💩 gibi oldu.

Peki sizce gelecek cadılar bayramı için ne düşünüyorum:

(Kimse beni durduramaz özellikle de film gelecekken)-Terrance afton fikrine çok soğuk bakmıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kimse beni durduramaz özellikle de film gelecekken)
-Terrance afton fikrine çok soğuk bakmıyorum. İzlediğim bir kanalda Afton'lar 5 çocuk (vay aq). Micheal en büyükleri ve şu SL oyununun sonunda çürüyen kişi. Evan ise 2 çocuk ve şu 4. Oyunda foxy maskeli kişi (evet ikisi farklı kişiler en azından headcanonda öyle). Fredbear şakası o ikisinin fikriydi. CC, verilen adla Chuck, Elizabeth ve Abby. Evan diye bahsettiğim Evan Terrance Afton. Bilmiyorum buna fikrim soğuk değil ama sıcak da değil.

Neyse ben öpmek sizi çok sevmek 💋💋💋

FNAF THEORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin