Tepki/Headcanon: Favori FNaF karakterine göre nesin?
Bu şu anlama geliyor; eğer FNaF evreninde olsaydın ne olurdun?
___________________________________________________________
William: Freddy Fazbear'ın pizza dükkanında garsonsun. Yakında kazandığından daha fazla paraya ihtiyacın olacak ve William'a gece bekçisi olup olamayacağını soracaksın. William kabul edecek, son gecede Bonnie tarafından öldürüleceksin. (Fnaf 1)
Roxanne (Mrs Afton): Onun öğrencilerinden biriydin. Evet resim öğretmenleri, cana yakındırlar. O işinden ayrılınca çok üzülmüştün. Birkaç yıl sonra liseye geçtin ve küçük kardeşini pizzacıya götürdün. Dikkatin dağıldığı için kardeşin kayboldu ve birkaç hafta sonra ölü bulundu. Bu olaydan sonra pizzacının önünden her geçtiğinde Toy Chica'nın sana baktığını iddia edebilirsin. Yetişkin olup yeni bir eve taşındığında eve sürekli bir şeylerin hareket ettiğini iddia ediyordun. Bir gün, evde bir hayalet gördün. Ondan kaçmaya çalışırken merdivenlerden düşüp boynunu kirdin. Artık sen de bir hortlaksın. (Fnaf 2)
Mrs Schmidt: Cassidy'nin annesisin. Afton'larla komşusun. Bahçe işleriyle uğraştığın için zamanının çoğunu arka bahçenizde geçiriyordun. Lora'nın yalnız olduğunu fark ettiğinde onunla konuşmaya çalıştın fakat o seninle konuşmak istemedi. Arada sırada evde kurabiye veya kek pişirince onlara götürüyordun. Kızınla da iyi bir ilişkiniz var. Fakat hayat her zaman toz pembe değil. Önce onun kayıp haberini aldın. Polisler her yeri aradılar ve en sonunda onu bir derenin kenarında ölü bir şekilde buldular. Bu olaydan sonra kafayı yedin ve ilaçlar almaya başladın. Kızının ölümünden birkaç hafta sonra araba kazasında öldün.
Micheal: Henry Emily'nin en büyük kızısın. Micheal ile aynı arkadaş grubundasın. Micheal bir gün yanınıza geldi ve babasının ofisinden arakladığı maskeleri getirdi. Sen Puppet maskesine sahipsin. Bir gece aniden ölüm haberin geldi. Kimse seni öldürenin William olduğunu bilmiyor. (Fnaf 4)
Chuck (C.C.): Tüm Fnaf hikayesine büyük bir katkın yok. Kısaca seni anlatmak gerekirse; baban seni pizzacıya getirdi ve sen de henüz okuma yazma bilmediğin için (yaşın küçük) sadece çalışanların girdiği odaya girdin. O sırada tavşan kostümlü adam kafana baltayla vurdu. Senin de ruhun salondaki atarilerden en sevdiğin oyuna girdi. Bir süre sonra büyük bir kaza oldu, ve Chuck ile tanıştın. Neredeyse kız kardeşinin yaşındasın o yüzden sana abilik yapıyor. Biraz sulu göz bir abi.
Elizabeth: Funtime Foxy'nin ruhusun. Elizabeth ile tanışmıyorsun ama ondan birkaç yaş büyüksün. Fakat birkaç gece önce Circus Baby'nin odasından bir çığlık sesi geldiğine yemin edebilirsin.
Abby: Emily ailesinin en küçük kızısın. Arada Soleil seni Abby ile oynaman için (iki bebek nasıl oynuyorsa) Afton'ların evine getiriyor. Fnaf filmindeki zamanda ise -yani 2000'lerde- Abby ile arkadaş değilsin çünkü Charlie'nin ölümünden sonra annen seni ve Sammy'yi alıp başka şehre taşındı. Şuanda 40'larında falansın ve Pizzaplex'in CEO'susun.
Gregory: Monty'nin ruhusun. Vanny tarafından öldürüldün. Gregory'den büyük olduğunu düşünüyorum çünkü bir çocuk için fazla sinirlisin.
Cassie: Onun Gregory dışında tek arkadaşısın. Fakat onun doğum gününe gidemedin çünkü hastaydın. Cassie bunu bilmiyor ve sana kızgın.
Henry Emily: Afton'ların kızısın. Elizabeth ile ikizsin. Sen ve kız kardeşin korku filmlerindeki o korkunç ikizler gibisiniz. Ama Henry "Onlar sadece çocuk" diyerek bu tuhaflıklarınızı geçiştiriyor. Yine de sizi kızından uzak tutuyor. Ölümün ise şu şekilde oldu; Hani filmde Freddy Max'i ikiye ayırmıştı ya. Aynısı sen ve Funtime Freddy ile oldu. Sanırım ona bu kadar yaklaşmak kötü bir fikirdi...
Soleil Emily: Jen halanın ikizisin. Önemli bir rolün yok. Hatta var demek biraz iddialı. Fnaf kitaplarında sadece bir kere adın belirtildi. O da John ve Jessica, Jen'in evindeki fotoğrafları incelerken. Jen'den önce sen akciğer kanserinden öldün çünkü sigara içmek gibi kötü bir alışkanlığın vardı. Ölümünden sonra sadece Jen'in ağladığını düşünüyorsun ama Soleil de birkaç gözyaşı akıttı. Çünkü Charlie'nin ölümünden sonra gidecek bir yeri yoktu ve sen onlara kapını açtın.
Charlie: Henry ile aynı. Elizabeth ile ikizsin. Charlie seninle arkadaş olmayı denedi, gerçekten yaptı. Ama ne demeliyim, sen biraz... sanki tüm ailesiyle sorunları olan, en sonunda da akıl hastanesine yatırıldıktan sonra kimseyle konuşmayan bir adamın çocuk hali gibiydin. Karamsar ve yalnız. Ve Charlie gördü, senin ikiye yarıldığını...
Sammy: Sammy'nin çocuklarının bakıcısısın. Yani, hadi ama. Sammy Pizzaplex'in sahibi. Karısı da çok ünlü bir iş kadını. Sence gerçekten çocuklara bakmaya vakitleri var mı sanıyorsun? Üstelik bir de yaşlı annesi var. En azından sana iyi ödeme yapıyor (hele bi yapmasın).
Jen Hala: Soleil ile aynı, onunla ikizsin. Sigaradan öldün falan. Jen de çok ağladı. Ama Sahte Charlie onu öldürürken sen her şeyi bir hayalet olarak izledin. Sahte Charlie seni de gördü, ama bir anda ortadan kaybolunca onun içindeki küçük Betty gibi bir ruh olduğunu anladı.
HEPİNİZE İYİ OKULLAR CANLARİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF THEORİES
Bilim KurguKendime özgü fnaf teorilerini ve headcanonları yazacağım. Hiçbiri %100 canon değil Teoriler ve Headcanonlar bana aittir!!!!! Lütfen Çalmayınız (kullanacaksanız bana özelden yazabilirsiniz.)