İnsanların üçer üçer öldüğünü fark etmişlerdi. Bunu anladıkları andan beri Scott ve Evalyn hem ölümleri engellemeye, hem de olabildiğince birlikte zaman geçirmeye çalışıyorlardı.
Her geçen saniye birbirlerine daha çok bağlanıyorlardı. Belki de mühürün etkisiydi. Tabii onlar mühürlü olduklarını bilmiyorlardı.
Okulda öldürülen insanları anmak için bir resital düzenlenmişti. Öğrencilerin ve öğretmenlerin büyük bir çoğunluğu oradaydı.
Evalyn, bilinmeyen bir numaranın onu ingilizce sınıfına çağırmasıyla kaşlarını çatarak etrafına bakındı. Herhangi bir saldırıya karşı hazırda olarak dikkatlice sınıfa gitti.
Sandalyede bağlı duran Lydia ve arkasında metal bir teli onun boynuna dolayan Bayan Blake'i görünce onun Darach olduğunu anladı. Anında dişleri ve pençeleri uzamış, gözleri sapsarı parlamaya başlamıştı. Kükreyerek öğretmenine doğru atıldı ve onu arkadaşından uzaklaştırmak için onunla savaşmaya başladı.
Bayan Blake onun saldırılarını kolayca bloke ediyordu. Fakat bir anlık dalgınlığıyla sarışın kurt adam yüzünü derince kesti. Buna oldukça sinirlenen Darach, arkasında çığlık atan Lydia'yı umursamadan sarı kurt boğanına bulanmış bıçağını Evalyn'in sağ göğsüne sapladı ve hemen geri çekti.
Tam sırıtarak Banshee'yi boğmaya geri dönecekti ki kapıda duran Şerif Stilinski, "Uzaklaş! Bıçağı yere at ve ellerini kafanın arkasında birleştirerek yere çök!"
Jennifer Blake yüzündeki kibirli gülümsemeyle Şerif'e döndü ve alayla konuştu. "Yoksa ne? Beni vuracak mısınız, Şerif? Hiç sanmıyorum."
Onu hızlıca sınıfa çekti ve bıçağıyla onu ittirerek sınıfın diğer tarafına götürdü. Bıçağı Şerif'in omuzunda iyice döndürdükten sonra geri çekildi ve kollarını açarak sınıftakilerde göz gezdirdi. "Ne yapabilirsin, Şerif?"
Şerif son kalan gücüyle hızlıca tetiği çekti ve kadını bacağından vurdu. Darach yüzündeki pis gülümsemeyle ona yaklaşırken konuştu. "Bakireler. Savaşçılar. Şifacılar. Filozoflar. Koruyucular." Savaşçılar derken onun rozetini eliyle ezmişti.
"Yıllar önce, ormanda bulduğumuz yaralı bir kız vardı. O sendin, değil mi?"
Jennifer gözlerini devirdi. "Belki de bilgi ve deneyimlerinden dolayı filozoflarla başlamalıydım."
Zar zor nefes alan Evalyn, İngilizce öğretmeninin bacağını boydan boya kesti ve "Benden ne istiyorsun?" diye sordu. Kesik anında iyileşmişti, ama bu kısa sürelik de olsa onun canını yakmadığı anlamına gelmiyordu.
O anda Scott içeri girdi ve kükreyerek Darach'a saldırdı. Jennifer elinin tek hareketiyle onu kendisinden uzağa uçurdu ve Şerif'i öperek onunla birlikte ortadan kayboldu.
Gözlerindeki sarı ışık bir yanıp bir sönen ve nefes almak için çırpınan kız arkadaşının yanına geldi ve onu kucağına çekti Scott.
"Sevgilini terk etmenin 100 yolu vardır, Scott. Seni bu yoldan terk ettiğim için üzgünüm." dedi kız zar zor konuşarak.
"Hayır, hayır, hayır. Ölmeyeceksin." Onun acısını almaya başladı.
"Bu böyle olmayacak." diyerek sevgilisini gelin tarzı kucağına aldı ve ayağıyla Jennifer'ın kapıya doğru ittirdiği öğretmen masasını kenara çekti. Böylelikle Stiles kolayca içeri girdi ve Scott kolayca dışarı çıktı.
☁︎
Deaton, hızlıca yaralı bölgeyi yakmıştı ve yarası kapanmasına rağmen gittikçe daha da solgunlaşan kıza endişeyle baktı. "Bu benim deneyimimi biraz aşıyor. Artık onu hastaneye götürmekten başka çaremiz yok."
Scott iç çekti ve patronuna teşekkür ederek kız arkadaşını hastaneye götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 Ways | s.m. ✔️
Fanfiction"Sevgilini terk etmenin 100 yolu vardır, Scott. Seni bu yoldan terk ettiğim için üzgünüm." !Short Story! Scott McCall x Fem!Oc A Teen Wolf FanFiction Hikâye tamamen dizideki gibi gitmeyecektir. Bazı olaylar ve replikler olay akışına göre şekillenmiş...