Evalyn birkaç gündür ökse otu zehirlenmesi nedeniyle hastanede yatıyordu. Arada bir siyah kanla birlikte ökse otu kusuyordu ve bunu yaptıktan sonra daha da bitkin düşüyordu.
Scott sonunda sevgilisinin yanına gelebilmişti. Hemen hasta yatağının yanındaki sandalyeyi yatağa iyice yaklaştırdı ve oturdu. Onun elini kırılabilecek bir eşyaymışçasına narince tuttu ve dudaklarına götürerek hafif bir öpücük kondurdu.
"Sevgilim..." dedi sarışın kız, çatlamış sesiyle.
"Prensesim." dedi esmer oğlan heyecanla.
"Bana," boğazını temizledi. "şarkı söyler misin?"
"Sen iste yeter prensesim. Yeni bir şarkı çıkmış sanırım, sana onu söylesem olur mu? Ben bizim ilişkimize çok benzettim."
Gülümsedi kız. "Olur."
"Sen benim Omega'msın, ben senin Alfa'nım
Aramızda uzay takas ettik.
Ve sen benim en sıradışım, en standart dışımsın
Haritalarda olmayan bir gezegeni seçtik...""Vay. Benim sevgilimde ne maharetler varmış." Ufak bir öksürük krizine girdikten sonra devam etti. "Senin Omega'nım, ha?" Hafifçe güldü.
Scott yüzünde hüzünlü gülümsemeyle ruh eşini izledi. Birbirlerine aşk dolu ama üzgün bakışlar attılar.
Esmer oğlan, telefonuna gelen mesajla gitmek için ayaklandı. Sevgilisine sıkıca sarılarak onuna vedalaştı ve kapıdan çıktı. Tempolu adımlarla asansöre doğru yürürken duyduğu öksürük ve çırpınma sesleriyle panik olarak kız arkadaşının odasına koştu.
"EVALYN!"
Odaya girdiğinde kız göğsündeki yeni bıçak yarasına baskı yapmaya ve nefes almaya çalışıyordu. "Hayır, hayır, hayır..."
Scott hızlıca hemşire çağırma butonuna birkaç kez bastı ve yarasına tampon yapmak için örtüyü kullandı.
"Scott... Bilmelisin-"
Gözleri korkuyla dolu olan beta, "Şştt, kendini yorma. İyi olacaksın."
"Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum bebeğim. N'olur biraz daha dayan."
Kız, hayatının aşkının kollarında can verirken gülümsüyordu ve gözleri ona bakıyordu. Scott acıyla kükredi. İntikam ateşiyle yanıp tutuşuyordu. Gözleri anlık alfa kırmızısı olarak parlamıştı. Hemşirenin yaklaştığını duyunca kendine gelmek için kafasını iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 Ways | s.m. ✔️
Fanfiction"Sevgilini terk etmenin 100 yolu vardır, Scott. Seni bu yoldan terk ettiğim için üzgünüm." !Short Story! Scott McCall x Fem!Oc A Teen Wolf FanFiction Hikâye tamamen dizideki gibi gitmeyecektir. Bazı olaylar ve replikler olay akışına göre şekillenmiş...