1.Asya'yı uyandırma çabaları :/

50 5 2
                                    

Özgür'den

"Aşkısı hadi kalk artık bak okula gec kalicuk!"

"Hhıı..."

"Bitanem bak gec kalicuk sinirlendirme beni, hadi canısı, hadi benim bebişim"

"Yaı azcık daa"

Yarım saattir Asya yı uyandırmak için uğraşıyodum ve cidden sinirlenmeye başlamıştım.

Bu arada ben Özgür Yılmaz.Kızım, erkek misin diye sormayın en sinir olduğum şeydir.

"Ufff Asya yeter ama bak yarım saattir seni uyandırmaya çalışıyorum.Canım cicim bi yere kadar.Artık kötü yollara başvurcam bak..."
(O da gıdıklamak, su dökmek felan oluyo, yani öyle aşırı bişey de değil hani ama tehdit tehdittir)

"Ayyiii taam be şurda iki naz yapalım dedik gına getirdin Özgür"

"Oyy benim Asyam bana trip mi atarmııışşş..."

"Yılışma Özgür sinirliyim sana. Kalk üzerimden okula geç kalcaz."

"Yaa taam özür ama napıyım okula geç kalınca hocalar bana patliiy" diyip yavru köpek bakışı atmaya çalıştım :)

"Taam taam uzatmanın gereği yok. Neyse kamki napiyoz bugün?"

"Bak diyom ben sana senin kafada sorun var diye... Olum sen demin okula gec kalcaz diye kızmadın mı bana salak!"

"Anaamm unuttum ben onu şu trip işine fazla kaptırmışım kalk kalk hazırlanmam lazım" diye carlarken benim bi tanecik Asyam(!) kıyafetleri üstüne geçirmeye çalışıyodu.

"Ya kızım önce bi git sıç öyle giyin,sonra dersin ortasında 'anaammm' diye koşarak çıkıyon" deyip kahkahayı patlatınca Asya bana yüzünü buruşturarak baktı ve mübarek usain bolt a taş çıkaracak şekilde tolete doğru depar attı.O böyle yapınca bende daha büyük bi kahkaha atıp merdivenlerden inip mutfağa gittim.Ve benden bekleneceği üzere Asyoşum gelene kadar tıkındım :)
Ben tıkına durıyım Nesliş (Neslihan) teyzem mutfağa girip o neşeli sesiyle;
"Günaydın Özgüş" dedi.Ben de

"Sana da günaydın Nesliş teyzem benim" dedim ve yanına gidip sıkıca sarıldım.

Dün Asyaların evinde kalmıştık.Pijama partisi gibi bisi yapip sonra göt devirip uyumuştuk.Tabi biz bunları yaparken Asya nin anasıylan babası bi yemekteydi o yüzden Asyalarda yapmıştık zaten.Ah ne eğlenceliyiz bee!!

Neyse ben böyle şeyler düşünürken Asya "Eyvaahhh" diye merdivenden aşağı koşmaya başladı.Sonra birden ayağı takıldı ve merdivenin geri kalanını göt üstü indi tabi bu arada çığlık atmayı da ihmal etmiyodu.Ben bu olayı aşırı saçma ve biraz tükürüklü bi şekilde kahkaha atarak izlerken Asya hiçbişi olmamış gibi hemen ayağa kalkıp götünü ova ova kaykayına doğru koşuyodu.Sonra bana baktı ve "Ne duruyon salak derse on dakka kaldıı!!"dedi.Lan ben okulu unutmuşum hemen saate baktım ve kendimi tutamayarak "Hasstiritirinn" diyip kaykayıma doğru koşmaya başladım.Koşarken de "Özür dilerim Nesliş teyzooşş" diyodum.

Asya çantalarımızı almış ayakkabılarını giyerken bende ayakkabımı giyip kaykayımı elime almıştım.Sonra ikimiz aynı anda kapıdan çıktık ve ben Asya nın elinden çantamı kaptığım gibi kaykayıma atladım.Asya da peşimden geliyodu.Evlerimiz liseye yakındı o yüzden paten, kaykay gibi şeylerle geliyoduk.Bu arada lise demişken biz lise 2. sınıftayız yani 10. sınıf.

~~~~

Silamlar...
Bu kitabı can sıkıntısı ve kitap yazma duygusunun nası olduğu merakı nedeninden ötürü yazıyom. Ayrıca bu benim ilk kitabım. Yani daha önce birkaç kitap yazmaya çalışmıştım ama sonra hepsini silmiştim. O nedenle eğer yanlışlarım olursa veya sizlerin fikirleri gelirse bana söylemeniz önemle rica olunur.
Sevgileer-Saygılaar Kuzucuklaarr :D

ÇILGINIZ DOSTUM :PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin