3. " Bence gayet sikici bir dersti"

113 0 2
                                    

Medya: Asya

•••

Asya'dan

Özgür ün ders başında yaptıklarından sonra sıkıcı bir matematik dersi işlemiştik. Ve şu an tenefüste bizim tayfa yani Enes ,Burak ,Özgür ve ben oturup demin işlediğimiz ders hakkında konuşuyoduk ;

"Ya şu mat dersleri de çok sıkıcı bee" dedim. Özgür de direk lafa atladı

"Bence sıkıcı diğil gayet sikici bi dersti" diyip göz devirdi

Ha bu arada size Enesle Burak ı tanıtıyım.
Enes çok deli doludur özellikle de deli. Yeri geldiğinde ciddi olabilir tabi ama pek tercih etmez. Her zaman gülüp güldürebilen tiplerdendir.
Özgürle bu birlik olup çok delilikler yaptıkları vardır. Mesela ikisininde nefret ettiği şu okulun sürtüklerinden olan bi kız vardı Selen. Bunlar gidip plan yapmış bi tane kağıda "Ya yetişemeseydin
Ya sikemeseydin
Ya sikilemeseeeydim" yazıp kızın arkasına arkadaş itti bahanesiyle yapıştırmışlardı. Bide üstüne üstlük kızı şeyaptıklarını bildikleri ve kızın hoşlandığı çoçuğun üstüne itmişlerdi. Kızda pardon diyip onu etkilemek için arkasını dönüp götünü sallaya sallaya gidince tabi.Çoçuk da kızla dalga geçti 'bu kadar çok mu meraklısın sikilmeye' diye. Sonra kız cırladı 'sen nediyosun be' diye. Çoçukta 'sırtına yapıştırdığın şeyden bahsediyorum' demişti. Sonra kız arkasındakine baktı falan özgürle enesin yaptığını anladı onlar da inkar etti tabi. Sonra kız müdüre gitti. Bizimkiler disiplinlik oldu. Sonra özgür ve enesin ikna yetenekleri sayesinde bi uyrarıyla yırttılar falan yani...

Neyse ben Burak ıda tanıtıyım; Burak bizden daha ciddi bi tiptir ama yanında biz varken o da coşar. Biz bi delilik yapcamızda o uyarır bizi ama çok üstelemez o da yardım eder.

Bu arada siz şey falan zannedersiniz işte bunlar birbirlerine aşık olurlar kesin diye. Yok öyle bişi olmaz. Biz ilk tanıştığımızda söz vermiştik kimse birbirine aşık falan olmicak diye. Tabi özgür de şey demişti;
"Sevgili yapıp tayfaya sokmaya çalışan olursa önce o kızın ya da erkeğin ağzına sıçar sonra sokmaya çalışanın ağzına sıçarım" demişti. Ve özgür dediğin yapan biridir o yüzden hepimiz hemen kabul etmiştik.

"Ah o eski anılar aah ah..."

"Aaa iç sescim hoşgeldin"

"Hoşbulduk canım hoşbulduk"

"Ee anangiller babangiller nasıl?"

"İyiler çok şükür ama senin anan ve babanla bol bol tartışıyolar. İşte kimse bizim gibi anlaşamıyo..."

"Ya ya evet özgür de öyle hep tartışıyo iç sesiyle. Neyse benim gitmem lazım hadi bay bay canım"

İşte anlaşıldığı üzere biz iç sesimle çok iyi anlaşırız. Neyse artık zamanımıza geri dönelim.

"Ee kamkiler şu sikici okuldan çıktıktan sonra neler yapmak istersiniz?" bunu diyen tabiki özgür

"Bence bowling oynamaya gidelim"- enes

"Ama ben doğru düzgün oynıyamam ki bowlingi"-tabisi ben

"Taam biz senle eş oluruz hem ben çok iyi oynuyom hallederik yane"- burak

"İyi o zaman napıyoruuuzzz?"-özgür

"Bowlinge gidiyoruuzzz!"diyip anırmaya başladık. Herkes bize malmışız gibi bakıyodu ama tabiki hiçbirimizin sikinde değildi.

•••

Özgür'den

Okulun o sikici derslerinden sonra herkes evlerine dağılmıştı.

---

"Asyyyaaaaaağğğğ!"

"Ne var be ne bağrıyon!?"

"Ya gerizekalı arkadaşım benim kaç saattir seni bekliyom hadi yaağ!"

"Aman tamam geldim işte böğürüp durma!"

Anlaşılcağ üzere yine Asya yı bekliyorum. Bi bowlinge gitcez kız bi saatte hazırlanamadı...

"Neyse taam çıkak hadi! Sakın sen lez mi oldun deme Özgür sakın!.."

"Ehehe iyi tanımışın beni. (Piç smayl atar :P)"

"Baybay anniş çıkıyoz biz hadi öptüm."

"Görüşürüz Nesliş teyzoş"

---

Asya'dan

Özgürle birlikte didişmeli kahkahalı bir otobüs macerasından sonra nihayet bowlinge gelebilmiştik. İçeri girip etrafa bakındık o sırada ben Enesle Burak ı şu bowling şeysilerinin birinde gördüm (yazar o bowling şeysilerinin adını bilmiyo).

"Eneeess!! Buraaakkk!!"

"Lan ne bağrıyon kulamın dibinde siktin kulamı. Söyleseydin giderdik yanlarına yani-" bla bla bla

"-sen beni dinlemiyon mu lan!!" diye bağırınca Özgür, kendime geldim.

"Yok canım! Töbe haşa! Olur mu hiç öyle şey?! Tabiki dinliyorum kankişim benim..."

"Tabi canım biliyorum ben senin nası dinlediğini neyse hadi yürü daha fazla bekletmiyek çocukları. Ama bu kadar kolay paçayı sıyıramazsın söyliim de yani (korkunçlu bakışlarından birini atar)"

"Ehehehe bence de çocukları bekletmiyelim yani diğer konulara pek takılmamak gerek! Hadi hadi yürü!"

Ohhh allaha şükür gelebildik çocukların yanına.

"Sonunda geldiniz! Bekleye bekleye kök saldık resmen!!"- Burak

"Aynen ha! Neyse ayakkabılarınızı almıştık biz hadi giyin de başlayak."- Enes

Ayakkabıları giydikten sonra başladık. İlk ben attım ve iki atışta 6 tane devirebildim.

"Ya ama haksızlık top yamuk. Yoksa ben o ikisini de vurcaktım -_- "- ben

"Hı hı aynen! Katılıyoruz sana canım! Kesinlikle!"- Özgür (göz deviren emoji)

"Hadi üç diyince inanıyoruuzz!!"- Enes

"Yaw uzatmayın hadi Özgür sıra sende"- Burak

Canım burak bi sen anlıyon beni karşim...

İşte sonra Özgür iki atışta hepsini devirdi (yazar öyle olunca ne dendiğini de unuttu :D). Sonra burak ve enes strike yaptı (inş böyle yazılıyodur). Yani öyle çok önemli bişi yok yani! Sadece biraz göt oldum o kadar! ÖNEMLİ DİĞİL YANİ! HİÇ ÖNEMLİ DİĞİL!!

Bi anda "Ayy buraaaakkk" diye bi cırlama duyduk. Kim lan bu?!

Yine bu lan!! HİİİH EYVAH ÖZGÜR!!

•••
Arkadaşlar bu bölümü iki kez yayınlamak zorunda kaldım. Wattpad bölümün sonunu silmiş o yüzden eski haliyle ufak değişiklikler olmuş olabilir haberiniz ola.

Ayrıca bu güzel, şirin, masum yazarınız sizden vote ve yorum istiyor.

Veee
SEVGİLER-SAYGILAR
    KUZUCUKLAARR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇILGINIZ DOSTUM :PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin