2.Okul mallıkları :P

56 1 0
                                    

Multimedya: Özgür

•••
Asya'dan

"Ayiiiiii geç kaldık yeaaa" dedim Özgüre doğru

"Lan sus da koş senin yüzünden geç kaldık zaten hiç bana carlama!" dedi o da bana.

Ama napıyım ben uykusuna çok düşkün biri olaraktan sabahları geç uyanırım.E tabi o yüzden de genellikle derse geç kalırız.Zaten derse geç kalmasak bile illa okula geç kalırız.Çünkü eğer bi gün ben erken uyanırsam o gün Özgür geç uyanır.Öyle bi uyumumuz var Özgürle.İşte sonra onu uyandırmaya çalışırım falan yani her türlü anlicanız biz okula hep geç gideriz.Etrafımızdaki insanlar da buna alıştı zaten bu yüzden çok sorun olmuyo.

"Asya kapıyı tıklatsana ne bekliyon!?"dedi özgür bana

"Niye ben tıklatıyo muşum be sen tıklat!"

"Olum kaç kere dicem ilk ben girince hocadan bi sürü fırça yiyom...! Her geç kaldığımızda bunu sana açıklamak zorunda kalıyorum lan aaaaaaa!!"

Harbiden ya ben de yeni fark ettim biz okula her geç kaldığımızda bu tartışmayı yaparız ve Özgür hep bu konuşmayı yapıp çıldırır ve eğer ben kapıyı açmamakta ısrar edersem bütün gün bana trip atar. EYVAH ÖZGÜR TRİP ATAR!!!

"Tamam Özgürcüm sakin bitanem bak açıyorum sakin ol bitanem..."

•••

Aynı anda Özgür'den

Evet bildiğiniz üzere şuan Asyayla kapı kavgası yapıyoz. Ve ben yine yavaştan yavaştan sinirlenmeye başlıyorum. Ben sinirlenince fena patlayanlardanım böyle bi başlıyom anasından karşım ben sustuğumda ebesinden nefret ediyo o derece amaa Asya benim janım qamqişim olduğundan ötürü ona böyle yapamıyom sonra işte ben de bi sene önce dedim 'madem kızamıyom trip atıyımda akıllansın' dedim iç sesime o da kabul etti bana katıldı falan-

"İşte bensiz yapamayosun napalım"

Tanıştırıyım bu da benim iç sesim kendisiyle çok kavga eder bi o kadar da muhabbet ederiz yani neyse...Nerde kaldıydım? hah sey iste ben buna bütün gün trip attım, sonra bu da bi şok oldu bi bim oldu bi üzüldü falan bende kıyamadım öyle yani.
~
"Yine çok konuştun gerizekalı sıkıldılar senin yüzünden"

"Sensin gerizekalı mamutumsu orangutan kırması domuz seni hıh!"

"Sen bana laf atcana Asya ya bak kız yarım saattir sana sesleniyo..."
"Harbi mi la du bahiyim..."
~
"Özgüüüeieeeeueurrr" aha valla bağrimiş du kendime geliyim...

"Ha ne noldu orangutan sürüsü mü işgal etti okulu?!?!?" Dedim işte fena dalmışım boşluma geldi.

"Allaha şükür dünyaya dönebildin. İçeti gelmeyi düşün müyosun heralde?"diyip sınıfı gösterdi Asya.
Sınıfta herkes bana malmışım gi bakıyodu iki kişi hariç Enesle Burak yani qamqilerimiz. Onlar benim bu halimi bildikleri için garipsememişlerdi.

"A pardon dalmışım. Tekrardan özür dilerim hocam" diyip yerime geçtim. Vee nolet olsaı matematik dersi başladı. Hayır yni hangi akla mantık sabahın körüne matematik koymuşlarki offff!!
•••
Arkadaşlar daha ilk kitabım olduğu için düzgün yazmıyo olabilirim o yüzden bana yazım konusunda yardım ederseniz çok sevinirim...

Sevgiler-Saygılar
Kuzucuklar

ÇILGINIZ DOSTUM :PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin