❝白状する❞Önerilen şarkı;
...Dreamcatcher - Propose...🐰🍓
Jungwon ve Yeona okuldan çıkmış birlikte yolda yürüyordular.
Bugün müzik yarışması olmuştu ve Jungwon ile Yeona Anti-Romantic şarkısının performansını sergilemiştiler.
Sonunda ise Sunoo ve Niki birinci olurken Jungwon ile Yeona ikinci olmuşdular.
Fakat bu Yeona ile Jungwon için sorun değildi.
Dört arkadaş başarılarından gerçekten memnundular.
Müzik yarışması bittikten sonra herkes onları tebrik etmişdi ve bu yüzden geç çıkmışlardı okuldan.
Jungwon evinin üstü olduğu için Yeona'ya eve kadar eşlik etmeyi teklif etmişti.
Hava hafif esintiliydi.
Birlikte yan yana yürürken Yeona'nın bakışları, kollarını birbirine dolamış önden gelen bir çifte takıldı.
Hızlıca bakışlarını onlardan çekip onlara bakan Jungwon'a çevirdi.
Ardından aklına gelen sinsilikle sırıttı ve sonra eski haline dönüp, elini karnına koyarak yüzünü buruşturdu.
"Amanın!" ~Yeona
Diyerek hızlıca Jungwon'un kolundan tuttu diğer eliyle.
"Ne oldu?" ~Jungwon
Diyerek telaşla kıza döndü.
"Karnım ağrıyor.." ~Yeona
Jungwon gözlerini kırpıştırdı.
"Ama bir kaç saniye önce iyidin" ~Jungwon
"Bilmiyorum, rüzgar yüzünden olsa gerek. Mideme soğuk olmuş olabilir.. ağrıyor. Bu şekilde yürüyebilecek miyim ki acaba? Off!" ~Yeona
İki büklüm olmuş bir halde Jungwon'a baktı.
Jungwon'a aniden jeton düştü.
Dönüp neredeyse yanlarına varan çifte baktı ve ardından Yeona'ya döndü.
"Yalancı..."
Jungwon'un dudaklarında gülümseme belirirken böyle düşündü.
Jungwon Yeona'nın omuzlarından tutarak onu dikleştirdi ve ardından kollarını onun beline dolayıp onu kendine yaklaştırdı.
Yeona'nın yanakları kızarırken gülümsemesini bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Yang Jungwon
FanficBaşlama tarihi - 19.08.2023. Bitme tarihi - 29.09.2023 #1 yangjungwon #1 maknaeline