Orijinal hikaye :
nagi7 tarafından yazılan isagi is in love(and feeling a lot of other emotions)○
Isagi, Nagi'yi kafeteryada cep telefonuyla oynarken buldu. Bu sabah çok az erkek vardı ve Isagi'nin ihtiyaç duyduğu konuşma için ortam sessizdi.
"Merhaba Nagi." Isagi, sesinin fazla heyecanlı çıkmamasını sağlamaya çalıştı. Nagi'nin karşısına oturdu ve "Bir sorum var." dedi.
Nagi cevap vermedi, hatta herhangi bir şey dinlediğini bile belirtmedi, dikkati telefona odaklıydı ve parmakları ekranda hareket ediyordu.
Isagi yine de konuşmaya karar verdi. "Belki biraz aptalca ama sence benim nasıl... Bachira ile flört etmem gerekiyor? Ondan çok hoşlanıyorum... Aslında ona aşığım ve hatta duygularımı itiraf edebilirim. Sizin de ilişkinize devam ettiğinizi fark ettim..."
Isagi'nin yanıt olarak aldığı tek ses, bir oyundaki silah sesidir. Nagi, böylesine önemli bir konuda yardım edilmesi için yalvaran mavi gözlü çocuğu kızdırmaya başlayarak onu görmezden gelmeye devam etti.
"Bachira benim en iyi arkadaşım ve sen de en iyi arkadaşınla çıkıyorsun. Bir tavsiyeye ihtiyacım var ve senin Reo konusundan sahip olduğun tecrübeler-"
"Reo?" Nagi sonunda kafasını kaldırarak etrafına bakındı ve bununla birlikte Isagi kaşlarını çattı. "Reo nerede?"
"Söylediğim tek bir kelimeyi dinledin mi?" Isagi tek kaşını kaldırdı. "Burada önemli bir an yaşıyordum!"
Nagi telefona bakmadan önce "Ben ve Reo hakkında bir şeyler söyledin." diye cevap verdi. Isagi oflayarak Nagi'nin telefonunu yere atma dürtüsünü kontrol etmeye çalışıyordu.
"Bachira ile flört etmek istediğimi söylüyordum. Eğer benden hoşlanıyorsa erkek arkadaş olabiliriz."
"İyi şanslar." diye yanıt verdi Nagi. Nagi'den yardım almanın bu kadar karmaşık olacağını beklemeyen Isagi'nin gözleri iri iri açıldı. Önce Reo'ya gitmediğine pişman oldu.
"Tamam, madem bana yardım etmek istemiyorsun." diye şikayet etti. "Öyleyse bana Reo ile nasıl bir araya geldiğinizi anlat bari. Senin ne yaptığın ya da onun yaptığı. Sadece bazı örneklere ihtiyacım var çünkü ilişki deneyimim yok."
Bu Nagi'yi daha da heyecanlandırmıştı, hatta cevap vermek için cep telefonunu bir kenara koydu.
"Her şey Reo'nun beni okul merdivenlerinde tekmelemesiyle başladı." Nagi, sanki sahneyi kafasında canlandırıyormuş gibi parlak gözlerle tavana baktı. Isagi de aynı köşeye baktı ama hiçbir şey göremedi.
"N- ne yaptı?"
"Oh, kasıtlı bir tekme değildi, ayağıma takıldı ve cep telefonumu düşürdüm. Telefonu ayağımla yakalama şeklim, Reo'nun ilk görüşte aşık olmasına ve beni istediğini söylemesine neden oldu."
Isagi'nin kafası karışmış gibiydi, Nagi'nin ayağıyla herhangi bir şeyi kaldırabilme yeteneği inkar edilemeyecek kadar etkileyiciydi ama bu pek birini ilk görüşte aşık edecek bir şey sayılmazdı. Isagi, bunu Bachira'nın önünde yaptığını ve onu kazandığını düşünemiyordu.
"O anda beni futbol partneri olarak istediğini söyledi ama sonra sanırım ben onun ömür boyu partnerim olmasını istemeye başladım." diye açıkladı.
"OW MAY GAT" Isagi, Nagi ve Reo'nun ilişkisinin beklediğinden daha yoğun olmasından etkilenerek hayranlıkla iç çekti.
"Bu numarayı öğrendiğime sevindim çünkü Reo'nun dikkatini çekmişti. Ondan sonra tüm hayatım değişti..." diye devam etti Nagi. Isagi bunu daha önce fark etmemişti ama konu Reo ise Nagi'yi konuşturmak çok daha kolaydı. "Sorunlarımız vardı ama şimdi işleri yoluna koyuyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{✓} 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 | Bachisagi
FanfictionIsagi en yakın arkadaşı olan Bachira'ya karşı hislerini artık içinde tutmaktan yorulmuş ve itiraf etmek istiyor. Fakat bunu nasıl yapacağını bilmediğinden çareyi zaten çıkmaya başlamış bir çiftte buluyor.