TwoShot

134 17 56
                                    

"Ananıskm, Nagi." Reo gergin ifadesini gizleyemeden küfretti. Nagi'nin elini tuttu ve "Merhaba Bachira. Görüşürüz Bachira." diyerek onu uzaklaştırmaya başladı.

Bachira heyecanla başını sallayarak "Merhaba Reo. Görüşürüz Reo." diye karşılık verdi. Ardından Isagi'ye döndü. "Ne hakkında konuşmak istiyordun Isagi?"

Isagi'nin şuan hissettiği tek şey korkuydu. Aşkı siktir et, artık sevmek istemiyor. En iyi arkadaşına karşı ürkütücü romantik duyguların olmadığı huzurlu bir dünyada yaşamak istiyor. Belki hazırlıksız yakalandığı için titremesi normal değil, ama öyle.

Isagi'nin istediği bu değildi, romantik bir randevuya hazırlanması ve sözlerini iyi düşünmesi gerekiyordu.

Isagi'nin zihninde dönüp duran tek şey yıkım senaryolarıyken, Bachira sevimli bir gülümseme sergiliyor ve Isagi'nin bir şeyp söylemesini bekliyordu.

Isagi, sihirli bir şekilde bir fikrin ortaya çıkmasını bekleyerek etrafına bakındı.

Ve ardından kendini yere attı.

"Çok yorgunum, beni sırtına alabilir misin?" (ç.n. Sakat mk)

Isagi, aklına gelen tek şeyin bu aptalca tavsiye olduğuna inanamasa da Nagi'yi mükemmel bir şekilde taklit etmeye çalıştı.

Bachira, Isagi'nin isteğini yerine getirebilmek için çömelerek şaşkınlığının ortasında gülümsedi.

Bachira şüpheyle "Ne kadar sıra dışısın." dedi ama daha fazla sorgulamadı da. Hiç zorlanmadan, Isagi'nin sırtına yapışmasına izin verdi.

"Evet, üzgünüm." Isagi yüzünü Bachira'nın omzuna yaslayarak mırıldandı. Şimdi daha sakin hissetti.

Bachira, Isagi'nin kalçalarını sıkıca kavradı, sırtındaki ağırlıkla bir sorunu yokmuş gibi görünüyordu. Güneş misali parlıyor gibi görünen bir enerjiye sahip olarak dalgın dalgın mırıldanırken, Isagi kendini asla onun kadar parlak parlayamayan ay gibi hissediyordu. Ama Bachira tarafından fark edilmek, ikisinin arasında bir tutulma gerçekleşmesini istiyordu.

Uyluklarındaki sıkı dokunuş hissi ve Bachira ile olan yakınlığı Isagi için gerçekten iyi bir şeye dönüşüyordu. Bachira'nın yüzüne yakından bakıyor, her ayrıntıya hayran kalıyor, ağzını izleyerek gereğinden daha fazla dikkati dağılıyordu.

Bachira, Isagi'nin burnunun boynuna değdiğini hissederek başını biraz yana yatırdı ve "Gıdıklıyor." diye belirtti. Isagi, bu sefer dişlerini Bachira'nın boynunu ısırmak için kullanarak Bachira'yı kışkırtma fırsatını edindi. "Isagi!" Bachira neredeyse dengesini kaybederek gülüyordu.

"Üzgünüm."

"Devam edebilirsin." Bachira, Isagi'nin kalçalarını sıkıca kavrayarak bunu teyit etti.

Isagi, aralarındaki bu yakınlıktan dolayı hissettiklerinden çok memnun hissetti, belki de Nagi'nin tavsiyesi her şeye rağmen tam bir felaket değildi. Şimdi tek yapması gereken, Reo'nun tavsiyesine uymak ve duyguları hakkında konuşurken kendinden emin hissetmekti.

Bachira kapıyı açtığında, Nagi ve Reo'nun yan yana durması onları şaşırttı, belli ki odanın içinde olup bitenleri duymaya çalışıyorlardı.

Bachira, bir an donup kalan çifte keskin, şüpheci bir bakış attı.

Reo sanki hazırlıksız yakalanmışlar gibi oyunculuk yapmaya çalışarak "Selaaaam~ Hâlâ orada mıydınız, HaHa." diye tepki verdi. "O şeyi buldun mu, Nagi?"

"Neyi?" Nagi dikkatsizce sordu. Isagi, Reo'nun erkek arkadaşına bağırmamak için elinden geldiğince kendini kontrol ettiğini fark edebiliyordu.

"Burada aradığımız şeyi," Gergin bir şekilde gülüyor. "Biliyor musun, sanırım kafeteryada unutmuşsun. Hadi gidelim." Reo, Nagi'nin kolundan tutup durumdan kaçmaya çalıştı.

🎉 {✓} 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 | Bachisagi hikayesini okumayı bitirdin 🎉
{✓} 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓𝒔 | Bachisagi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin