Yazar
Sabah ilk uyanan bakugo olmuştu. Elini yüzünü yıkadı ve keigo'yu uyandırmaya gitti.
Bakugo:kei, keii hadi kalk sabah oldu. Bir sürü işimiz varrr.
Keigo:tamam bak valla kalkcam 2 dk, Allah aşkına 2 dk daha...
Bakugo: Lan kalksana gün bitecek, daha toplamamız gereken bir sürü mahsül var!!
Keigo: öf iyi be 2 dk uyutmadın mızmız şey seni hıh
Keigo da günlük işlerini halletmek için banyoya gitti. Bakugo sırıtarak arkadaşının huysuz ve mızmız haline çaktırmadan gülüyordu. Kahvaltı hazırlamak için erzaklara bakan bakugo ne yapacağına karar veremediği için kara kara düşünüyordu.
Keigo: çok pardon erzaklarla olan bu ateşli bakışmayı bölmek istemem ama biz ne yiycez bir fikriniz varmı?(!)
Bakugo:kes sesini be sanki yiyecekleri keyfimden izliyom, ne yapacağıma karar veremedim onu düşünüyom sen birşeyler istiyon mu?
Keigo: aslında melemen ve patates kızartması iyi olurdu.
Bakugo: tamamdır, Yapıyorum.
Bakugo gerekli malzemeleri alıp mutfağa gittiğinde herşeyi teker teker hazırlar. Yemekleri yaparken bugün ki ne yapacaklarını düşünüyordur ancak Keigo'nun arkadan sinsi sinsi yaklaşıp bağırması ile yerinden sıçrar.
Bakugo:mal mısın amına koduğumun orospusu ödümü kopardın piç!
Keigo: şjıifjfijifddş(randomu sorgulamayın "hahaha" diye gülmek bana itici geldi için random atıyom) amaç oydu zaten mal ama tipini görmen lazımdı bunu hayatım boyunca unutmam ÜIĞUDUİDİFIİKFJFKİ
Bakugo: kes sesini seni orospu ve bana yardım et, hemen!!
Keigo:hay hayy~
İkisi birlikte yemek yaptıktan sonra bir güzel kahvaltı yaptılar. Kahvaltıyı yapıp masayı topladıktan somra hemen bahçeye gidip büyüyen mahsülleri topladılar.
Bakugo'dan
Yemeği yedikten sonra yaşadığımız kulübenin 2-3 katı bahçedeki yetiştirdiğimiz ürünleri topluyorduk ki birden aklıma bir şey geldi ve keigo'ya seslendim
Bakugo:heyy kei baksana bir.
Keigo: efendim bakugo noldu?
Bakugo:şey dicektim bizim bahçeye dadanan köstebekler için ilaç almışmıydık?
Keigo:eehm şeyy... Hayır almadık.
Bakugo : belli oluyor seni aptala senin yüzünden bütün havuçları yemişler!
Keigo: benim ne suçum var be!? Hem pazara inince alırız dert etme bu kadar rahat ol.
Dediklerine sadece göz devirdim ne demek rahat oluyum şu köstebekler kadar beter bir şey varmı ki? Bütün sebzeleri yerler toprağı mafederler ve bunun gibi daha r sürü sinir bozucu şey hem biz geçimimizi burdan kazanıyoz niye riske atalım li salak anlamıyor işte!?
Sebzeleri toplayıp pazara indik ve pazarda hepsini sattık, 10:30 da pazara gitmiştik ama 14:45 de eve geldik, üstelik ilacı almayı unutmadık(!) eve geldiğimizde biraz dinlendik ve bahçeye gidip ilacı uygulamaya başladık işimiz bitince de geri eve girdik.
Aradan 1-2 saat geçmişti hava kararıyordu ve bende acıkmaya başlamıştım. Biraz yemek yapmak için mutfağa gittim. Makarna ve köfte yapmıştım cidden şuan kendi yaptığım yemeğe aşık oldum. Neyse keigo'yu çağırmaya gittim
Keigo'dan
Bakugo beni yemeye çağırdığında kurt gibi acıkmıştım koşa koşa mutfağa gidip masaya oturdum.
Bakugo:yavaş ye yavaş önünden kaçıran yok!
Keigo:bwn hayrt yıvoş titom
(ben gayet yavaş yiyom)Bakugo: ne!? anlamıyom, Türkçe konuş Türkçeee!
Keigo: *yutkunur* dedimki ben gayet yavaş yiyom.
Bakogu: *göz devirir ve yemeğine döner*
Ben yemeğimi bitirip sofradan kalktım ve kendi bulaşıklarımı yıkayıp yattım bakugo da yarım saate yatmıştı...
Gece bir sesle ikimizde uyandık karanlıkta 2 gölge vardı ikimizde çok korkmuştuk. İnsana benziyorlar dı ama kuyrukları ve boynuzları vardı tıpkı bir iblisi anımsatıyorlar dı.
Keigo: s-si-z Kim-siniz ve nesi-niz
Dediğimde uzun boylu konuştu
Uzun b. : biz mi ee biz iblisiz ve sizi yemeye geldik nasıl ama iyi anladın mı? :)
Çok korkutucu ve sert bir sesi vardı karanlıkta az da olsa görebiliyordum vücudunun ve yüzünün her yeri yanıktı... Aşırı korkutucu ve seksi dur NE!? Ne yom ben ya adam bizi yiyeceğini söylüyor benim düşündüğüm şeye bak tövbe tövbe.
Ben kafamda bunları düşünürken kısa boylu olan konuştuKısa b: ben kirpiyi alacam çok hoşuma gitti onu yemek benim için bir zevk olacak~
Bakugo: ne saçmalıyorsun lan piç. Bu şakalar bize sökmez, kasabalarıların bize iblislerin var olduğuna inandırmak için yaptıkları bir şaka sadece!?
Kısa b. : madem inanmıyorsun sana şöyle kanıtlayım~
Dedi. Ve elinden bir pençe çıkardı. Pençelerden birini bakugo'nun koluna sapladı çok kan vardı. Bakugo açı için de bağırırken ben kendime gelip lafa girdim.
Keigo: lütfen (hıck) bizi öldürmeyin, siz ne derseniz(hıck) yaparız köleniz bile oluruz lütfen bizi(hıck) öldürmeyin yalvarırım..
Bakugo da bana katılarak acı içinde başını salladı. İki iblis Kendi aralarında biraz konuştuktan sonra bize döndüler ve ışığı yaktılar. Gerçekten çok yakışıklıydılar ama uzun boylu ve vücudunda yanıklar olanı daha çok beğenmiştim o sırada kısa boyluya şöyle bir göz attım. Saçları kırmızı ve beyazdı, gözleri mavi ve gri, sol gözünde yani mavi gözü de bir yanık izi vardı. Ama çın yakışıklıydı o sırada lafa girdi kısa boylu.
Kısa b. :Sizi öldürmemizi istemiyorsanız bizim kölemiz olacaksınız, biz ne dersek yapacaksınız tamam mı? Ee bu arada ben shoto ve bu da dabi.
Yanında ki adamı gösteriyordu. Onun adı dabi miydi o çok.. Çok.. Yakışıklıydı. Sonra tekrar söze girdi shoto
(arkadaşlar üşendim sadece baş harflerini koyuncam)
S: kendinizi tanıtmıycak mısınız?
B: ben bakugo katsuki ve bu da keigo (soy adını bilmiyom).
D: memnun oldum şimdi şöyle ki ben keigo'yu ve shoto da bakuho'yu seçti yani köle olarak.
S: o zaman eve gidiyoruz hadi buraya gelin
Dedi. Gittiğimizde ellerimizde tuttular ve bir yere ışınlandık burası bir harikaydı renkleri çok koyu ve kasvetli olabilir ama çok güzel Di..
S: şimdi asıl eğlenceli kısma gelcez sizi eğiticez. Yani ufacık bir terbiye vericez ama uyarıyım canınız yanıcak~
İşte şimdi sıçmıştık, tam o sırada bağrış sesleri geldi.
? :LÜTFEN YAPMAYIN, LÜTFEN ÇOK CANIM ACIYOR LÜTFEENNN...
Ve ikimiz de sahiolerimizle ayrı odalara gittik ve bir kaç dakika sonra bu kocaman yer bizim çığlıklarımı inledi....
Evet canlarım nasıl buldunuz güzel miydi lütfen beğendiyseniz yorum+oy pls çok bir şey istemiyommmm 😢
Neyseh kendinize iyi bakın aşklarım bb💘❤️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dabihawks and bakutodo hikayesi
FanfictionHikayede büyük oranda mide bulandırıcı şeyler olabilir özet olarak dabi ve shoto'yu ikiz kardeş olarak düşünün bu iki kardeş iblisdir. Ve bakugo ve keigo(hawks) da iki arkadaşdır. Uyarı⚠️: smut belki olabilir bilmiyom. Homofobik varsa lütfen okuması...