Part 2

5.5K 18 2
                                    

Ariz Lufias memutuskan untuk pergi ke gerai Damia yang tidak jauh dari rumahnya. Dia membuat kejutan balik ke sini untuk tidak beritahu Damia.

" Hello friend!"

Damia yang baru selesai melayan pelanggan sedikit terkejut apabila Ariz tiba-tiba muncul di depan mata padahal malam tadi baru sahaja buat panggilan video melalui skype.

" Ariz?"
" Dah kenapa kau tengok aku macam nampak hantu je?"
" Kenapa balik tak bagitahu weyh! Kau ni" Damia cubit manja Ariz kerana geram.
" Surprise! Ikutkan esok nak balik, tapi rindukan tanah air, rindu kan kau hehhe."
" Yelah tu, ingat dah syok duduk negara orang. Tak reti nak balik negara sendiri dah."
" But the way, how Julia?"
" Oh ye, Lia dah pindah dari sini Riz. Dia kena ikut abang ipar dengan kakak dia pindah Genting."
" Ouh maksudnya Lia dah tak duduk sini? Habis tu rumah tu terbiar jela?"
" Nampak gayanya begitulah."
" Baru je nak ajak korang berdua celebrate malam ni atas kejayaan aku dah habis graduate student at university college London!"
" Aku tahu je alamat Lia dekat Genting tu."
" Oh ye, boleh bagi nombor telefon Lia tak?"
" Sure why not. Sebelum tu boleh tolong aku closing kedai tak? Aku sorang je cover kedai hari ni."
" Boleh no problem."

" Haish bila abang Zaf nak balik ni? Emm pepek aku kemut-kemut je." Julia duduk dalam bilik, hanya mampu gosok-gosok pepek nya sendiri sambil menunggu Zafrel balik dari kerja. Sesekali dia melancap sorang-sorang.

Kedengaran enjin kereta di laman rumah. Dahlia teruja Zafrel sudah balik. Dia terus meluru ke ruang tamu dan buka pintu. Zafrel sudah tahu Dahlia tidak sabar mahu beraksi atas ranjang.

Sebenarnya batang Zafrel juga mengeras. Dia juga tidak sabar mahu bersetubuh dengan adik iparnya itu.

" Mesti Lia tak sabar kan?" Zafrel dukung Julia naik ke bilik tidur.
" Yelah tunggu abang Zaf lama sangat, Lia lancap sorang je tadi."
" Sorry ok, kerja banyak sikit tadi. Jom..." Zafrel bukakan baju Julia sampai telanjang bulat. Buat Zafrel juga makin tak tahan melihat body shape Julia yang begitu menawan.

Aksi pertama dimulakan, Zafrel masukkan satu jarinya ke dalam mulut Julia. Kemudian dia gigit rakus tengkuk Julia sampai perempuan itu terangsang. Barulah aksi seterusnya dimulakan. Bahagian yang cukup Julia suka, Zafrel jolok  punggung Julia dengan dildo dan lubang faraj Julia juga dijolok dengan dildo.

Zafrel hentak laju-laju sampai senak perut Julia dan dengar suara Julia mengerang kuat.

" Ah..ah.. erghh .."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LIARWhere stories live. Discover now