1. Ноа

2.2K 41 0
                                    

Піднімаючи і опускаючи скло в новій маминій машині, я думала про те, що на мене чекає наступного року, який здавався мені пекельним.
Я міркувала, як так вийшло, що ми залишили наш будинок і їдемо через всю країну до Каліфорнії.
Пройшло три місяці з того часу, як мені прийшла несподівана звістка, яка повністю змінила моє життя і через яку я плакала ночами. Але що я могла вдіяти? Я була неповнолітньою. До вісімнадцятиріччя мені не вистачало одинадцяти місяців, трьох тижнів та двох днів. Я не могла поїхати вчитися в університет, щоб бути подалі від матері, яка думала тільки про себе, і від тих незнайомих мені людей, з якими мені тепер треба було жити. Із двома зовсім незнайомими чоловіками.
- Ти можеш перестати? Мене це дратує, – попросила мати.
- Мене теж дратує багато речей, які ти робиш, але мені доводиться терпіти, - відповіла я грубо.
У відповідь я почула звичний гучний подих. Невже мої переживання були їй байдужі?
Минуло шість років, як мої батьки розійшлися. Це було найважче розлучення, яке тільки можна собі уявити.
Думка про майбутнє невідоме нове життя дуже мене турбувала. Мені важко пристосовуватися до змін, боюся незнайомих людей. Я не сором'язлива, але стримана та закрита. Відчувши нудоту, я захотіла вийти з машини.
- Я не розумію, чому ти не дозволяєш мені залишитися, - вкотре намагалася переконати маму. - Я вже не дитина і можу сама про себе подбати. До того ж наступного року я навчатимуся в університеті і все одно житиму сама, – сказала я.
-Я хочу бути з тобою, поки ти навчатимешся останній рік у школі. Ноа, я казала тобі тисячу разів – я хочу, щоб ти була частиною нашої нової сім'ї, ти ж моя дочка. Заради Бога! Невже ти думаєш, що я дозволю тобі жити в іншій країні, так далеко від мене? - Відповіла вона, не відводячи очей від дороги.
Моя мама розпочинала нове життя з новим чоловіком. Звичайно, він любив її. Але як же я?
- Ти не розумієш, мам. Ти не думала про те, що це і мій останній рік у школі? Що тут усі мої друзі, мій хлопець, моя робота, моя команда? Все моє життя, мамо! - Кричала я, намагаючись стримати сльози. У своєму житті я так багато плакала, що тепер твердо вирішила не пролити більше сльозинки.
Я згадала, з чого все починалося. Зараз я дуже шкодувала, що не поїхала з мамою до того злощасного круїзу островами Фіджі. Адже там, на кораблі, у Тихому океані вона зустріла загадкового Вільяма Лейстера.
Якби я могла повернутися в минуле, то без вагань сказав би мамі так. У середині квітня вона прийшла додому з двома квитками в руках та запропонувала з'їздити з нею у відпустку. Її найкраща подруга Алісія не змогла поїхати у подорож і подарувала квитки моїй мамі. Середина квітня. Я складала випускні іспити і брала участь у матчах з волейболу. Наша команда вперше посіла перше місце. Скільки я пам'ятаю себе, ми завжди були другими. Перше місце – це була величезна радість мого життя! Однак тепер я без вагань повернула б трофей та залишила б команду. І я б не дуже сильно засмутилася через хвості з літератури та іспанської. Аби уникнути цього весілля. Вийти заміж на кораблі! Моя мати була зовсім божевільною! До того ж, вона вийшла заміж, не попередивши мене. Я дізналася про це після її повернення додому. Вона повідомила про це так спокійно, ніби весілля з мільйонером посеред океану було звичайнісінькою справою. До того ж, вона вирішила переїхати до Каліфорнії, в особняк нового чоловіка. Америка! Це навіть не моя країна! Ми жили у Канаді.
-Ноа, ти ж знаєш, я хочу найкращого для тебе, – сказала мама, повертаючи мене у реальність. - Ти знаєш, через що ми пройшли. Я нарешті зустріла хорошу людину. Він любить і шанує мене. Давно я не почувала себе такою щасливою. Я знаю, ти його теж полюбиш. Крім того, він може запропонувати тобі майбутнє, про яке ми не могли й мріяти. Ти зможеш вибрати будь-який університет, Ноа.
– Але я не хочу вчитися у будь-якому університеті, мамо! І щоб за нього платив незнайомий чоловік, - відповіла я, з жахом думаючи, що вже через місяць ходитиму в піжонську школу для багатих синів.
– Він не незнайома людина. Він мій чоловік. Тож звикай до цієї думки, – додала вона різким тоном.
– Я ніколи не зможу з цим змиритися , – відповіла я.
Мама знову зітхнула.
- Я розумію, що ти сумуватимеш за своїми друзями і Деном, Ноа. Але подивися на ситуацію з іншого боку. У тебе буде брат! - Вигукнула вона з натхненням.
Я стомлено подивилася на неї.
– Будь ласка, не треба видавати бажане за дійсне.
- Ось побачиш, він тобі сподобається. Нік просто сонечко, – сказала вона, посміхаючись. - Йому не терпиться познайомитися з тобою, познайомити з своїми друзями і показати тобі місто. Він дорослий та відповідальний хлопець. Завжди, коли я була у них, він або займався, або читав у своїй кімнаті. Можливо, у вас однакові літературні уподобання.
- Так звичайно! Я просто впевнена, він обожнює Джейн Остін, - відповіла я, закотивши очі. - До речі, скільки, кажеш, йому років?
Я чудово знала, скільки йому років. Мама вже кілька місяців не перестаючи розповідала мені про нього та про Вілла. Мені здавалося дивним, що за цей час вони так і не знайшли часу приїхати, щоб познайомитися зі мною.
- Він трохи старший за тебе. Але ти доросліша за своїх однолітків. Ви чудово порозумієтеся.
Тепер вона вирішила підлизатися до мене, називаючи мене дорослою. Я маю сумнів, що це слово мені підходить. Ще більше я сумніваюся, що майже двадцяти дворічний хлопець прагне показати мені місто і познайомити зі своїми друзями. Та й хто сказав, що я цього хочу?
– Ми приїхали, – сказала мама через деякий час.
На вулиці височіли пальми та величезні особняки. Кожен будинок займав щонайменше половину кварталу. Нас оточували значні будинки у вікторіанському стилі, величезні сучасні будинки зі скляними стінами, оточені садами. Мені ставало все страшніше.
Нарешті ми доїхали до величезних воріт заввишки метрів зо три. Мама як ні в чому не бувало дістала з бардачка маленький пульт, натиснула на кнопку, і ворота відчинилися. Ми спустилися схилом, обрамленим садами і високими соснами, що випромінювали аромати літа і моря.
- Будинок не такий високий, як інші в окрузі, зате у нас найкращий краєвид на пляж, - сказала вона, посміхаючись.
Я подивилася на неї з подивом. Може, вона не розуміла, що за пишність нас оточувала.
Ми об'їхали фонтан та під'їхали до парадного входу. Я змогла вимовити лише два слова:
- Боже мій!
Білий будинок з безліччю терас освітлювався вогнями, незважаючи на сутінки, і був схожий на казковий палац або розкішний готель.
Як тільки я вийшла з машини, Вільям Лейстер з'явився у дверях. Позаду нього стояли троє чоловіків, одягнених немов пінгвіни. Лестер був у білих шортах та світло-блакитній сорочці поло, на ногах – пляжні сандалі. Темне волосся розпатлане. Високий, у відмінній фізичній формі. Він мав приємне обличчя. Чорне волосся з сивиною надавало йому зрілості. Він був дуже привабливим. Моя мати підбігла до нього, як школярка, і обійняла його. Я ж не кваплячись вийшла з машини і попрямувала до багажника, щоб витягнути свої речі. Зненацька з нізвідки з'явилися руки в рукавичках, і мені довелося відсторонитися.
- Я візьму ваші речі, сеньйорито, - сказав чоловік, одягнений як пінгвін.
- Я можу це зробити сама, дякую, - відповіла я, відчуваючи незручність. Чоловік здивовано глянув на мене.
- Дозволь Мартіну допомогти тобі, Ноа, - почула я позаду голос Вільяма Лейстера.
Я неохоче відпустила свою валізу.
-Дуже радий тебе бачити, Ноа, - сказав новоспечений чоловік моєї матері, ласкаво усміхаючись мені. За його спиною мама подавала мені знаки, щоб я посміхалася і була ввічлива.
- Не можу відповісти тим же, - відповіла я, простягнувши йому руку. Я знала, що поводжуся дуже невиховано, але тоді мені здавалося це правильним.
Я хотіла відразу дати зрозуміти, яке моє ставлення до змін у нашому житті. Вільям не виглядав скривдженим. Він затримав мою руку у своїй. Мені стало ніяково.
- Все сталося несподівано для тебе, Ноа. Але я хочу, щоб ти почувала себе як удома і насолоджувалася всім, що я можу запропонувати тобі. Найбільше хочу, щоб ти прийняла мене як члена сім'ї. Принаймні колись, – додав він, побачивши мій вираз обличчя.
Я спромоглася тільки кивнути головою і зробити крок назад, щоб він нарешті відпустив мою руку. Мені завжди було ніяково від таких проявів уваги, не кажучи вже про те, коли вони походять від малознайомих людей. Моя мати вийшла заміж – це чудово для неї, але ця людина ніколи не буде для мене ні батьком, ні вітчимом. У мене вже є батько, і мені цього достатньо.
- Як щодо того, щоб подивитися будинок? - Запропонував він, широко посміхаючись і не звертаючи уваги на мою холодність.
- Давай, Ноа, - підбадьорювала мене мама. Вона сплела пальці своєї руки з моїми, і я була змушена йти поряд із нею.
Все освітлення в будинку було включене, тому я не пропустила жодної деталі. Особняк був величезним для сім'ї із чотирьох осіб. Він був би більшим навіть для двадцяти чоловік. Висока стеля, великі дерев'яні вікна. У центрі величезного холу піднімалися широкі сходи, які, роздвоюючись, вели на обидва боки верхнього поверху. Мама з Вільямом показали мені величезну вітальню та простору кухню. У центрі кухні був великий кухонний острів. Він, мабуть, дуже подобався мамі. У цьому будинку було все, що душа забажає: тренажерний зал, басейн з підігрівом, зали для вечірок. Найбільше враження на мене справила велика бібліотека.
-Мама казала, що ти дуже любиш читати і навіть пишеш, - сказав Вільям, змушуючи мене прокинутися.
– Як і тисячі інших людей, – відрізала я. Мене дратувало, що він звертався до мене спокійно та доброзичливо.
- Ноа, - дорікнула мама, дивлячись мені в очі.
Я знала, що змушую її нервувати, але їй доведеться змиритися з моїм настроєм.
Вільям, здавалося, не звернув уваги на обмін поглядами.
Я зітхнула. Мені було дискомфортно. Хотілося побути на самоті.
- Я втомилася. Чи можу я піти до своєї кімнати? - Запитала я, пом'якшившись.
- Звичайно! У правому крилі на другому поверсі кімнати Ніколаса та твоя. Ти можеш запрошувати всіх, кого захочеш, Нік не заперечуватиме. Відтепер у вас буде спільна ігрова кімната.
Ігрова кімната? Я посміхнулась. Мені доведеться жити поряд із сином Вільяма. Я знала про нього від мами, що йому двадцять один рік, що навчається він у Каліфорнійському університеті і що він нестерпний піжон. Гаразд, останнє було моєю здогадкою.
Я звикла жити удвох із мамою. Моє життя не було легким і радісним. Перші одинадцять років були затьмарені проблемами з батьком. Але після того, як він пішов ми з мамою навчилися жити самостійно.
Мама була однією з моїх найкращих подруг. Вона довіряла мені, а я їй. Так було, доки вона не вирішила круто змінити наше життя.
– Ось твоя кімната, – сказала мама, зупинившись перед темними дерев'яними дверима.
Я спостерігала за нею та Вільямом. Вони з нетерпінням чекали, коли я зайду всередину.
- Ця кімната - мій подарунок тобі, Ноа, - сказала мама.
Я обережно відчинила двері.
Спочатку відчувся тонкий запах ромашок та моря. Потім переді мною відкрився чудовий краєвид. Стіна кімнати була скляною. Будинок, мабуть, стояв на вершині скелі. Я приголомшено дивилася на безкрайній океан і сонце. Це було неймовірно!
- Боже мій! – промовила я.
Кімната була величезна, біля стіни – ліжко під балдахіном з безліччю білих подушок, стіни світло-блакитного кольору, на столі стояв великий комп'ютер «Мак», диван, туалетний столик із дзеркалом та величезна книжкова шафа з моїми книгами. Все було синьо-білим. Я була вражена.
- Тобі подобається? - Запитала мама, що стояла в мене за спиною.
- Це неймовірно! Дякую! - Відповіла я, відчуваючи подяку і в той же час незручність. Я не хотіла, щоби мене підкуповували подарунками.
– Я працювала із професійним декоратором майже два тижні. Мені хотілося, щоб у тебе було все, про що ти мріяла, – сказала вона із захопленням.
Я розуміла, що мені нема на що скаржитися. Така кімната мрія кожного підлітка.
Я підійшла і обійняла її. Майже три місяці ми не обіймалися. Адже це було так їй потрібно.
- Дякую, Ноа, - прошепотіла вона мені на вухо. - Клянуся, я зроблю все, що в моїх силах, щоб ми були щасливі.
- Зі мною все буде гаразд, мамо, - відповіла я, розуміючи, що наше щастя залежатиме не тільки від неї.
Мама відпустила мене і витерла сльозу, що котилася по щоці.
– Ми залишимо тебе, щоб ти облаштувалася, – чемно сказав Вільям.
Я кивнула, не подякувавши йому. Адже він не доклав жодних зусиль до облаштування моєї кімнати, тут були лише його гроші.
Я зачинила двері і почала оглядати кімнату. Дерев'яна підлога була покрита товстим білим килимом. Він такий м'який, що на ньому можна було спати. Ванна кімната розміром виявилася, як вся моя кімната у нашому старому будинку. Я визирнула у вікно. Внизу розкинулося заднє подвір'я будинку з величезним басейном та садом.
Навпроти ванної кімнати був прохід у сусіднє приміщення. Увійшовши до нього, я задихнулася від захоплення – це був гардероб. Мрія будь-якої жінки! На вішалках висів новий одяг. Цінники говорили самі за себе. Це було божевілля – витратити такі гроші на вбрання!
Я не могла позбутися відчуття, що бачу сон. Наче ось-ось прокинусь і опинюся у своїй старій кімнаті. Я навіть хотіла, щоб це чуже життя було сном. Мені хотілося плакати. Я опустилася на підлогу, опустила голову до колін і зробила кілька глибоких вдихів, щоб заспокоїтись.
У цей момент надійшло повідомлення на телефон від моєї подруги Бет:
Як ти дісталася? Вже сумую.
Я посміхнулась. У відповідь відправила фотографію свого гардеробу. Відразу надійшла відповідь:
Ненавиджу тебе!
Я засміялася і написала:
Якби була моя воля, подарувала б усе тобі. Як би мені хотілося бути зараз із вами, друзі. Дивитися фільм у Дена або просто валятися на дивані у твоїй кімнаті.
Бет відповіла:
Не будь песимісткою, насолоджуйся, ти тепер казково багата!
Багатій був Вільям, а не я.
Я витягла з сумки шорти та просту футболку. Вбиратися мені не хотілося.
Я сходила в душ, де вимила голову. На щастя, у мене мамине хвилясте волосся. Достатньо їх висушити, щоб вони лягли гарною хвилею. Я одягнулася і вийшла з кімнати. Мені хотілося їсти.
Блукаючи по будинку, я відчувала себе непроханим гостем. Мені буде потрібно багато часу, щоб звикнути до життя у цьому розкішному будинку. У нашій старій квартирі досить було сказати щось гучніше, ніж звичайно, щоб ми могли почути одне одного.
Я зайшла на кухню. І відразу побачила темноволосу верхівку над відкритими дверцятами холодильника. Тієї ж миті пролунав оглушливий гавкіт. Великий чорний собака сидів біля ног незнайомця і люто гавкав на мене. Через холодильник висунулась голова, цікаво оглядаючи кухню. То був Ніколас Лейстер, син Вільяма.
Перше, що я помітила - його небесно-блакитні ясні очі. Вони дуже виділялися на тлі чорного, мокрого від поту волосся. Очевидно, він прийшов після заняття спортом. На ньому були високі спортивні носки та майка на широких бретелях.
Боже, який він був гарний! Я мала це визнати. Інтуїтивно я не чекала від нього нічого доброго. Собака продовжував гарчати на мене, ніби вгадуючи мої думки.
- Ти Ніколас, правда? – запитала я його, намагаючись не бачити страху перед недружньою твариною.
- Він самий. А ти, мабуть, донька нової дружини мого батька, - сказав він холодним тоном, від якого мене зморщило.
Він примружився.
- Твоє ім'я? - запитав він.
Я витріщила очі від подиву. Він не знав, як мене звуть. Наші батьки побралися, ми з мамою переїхали до його дому, а він навіть не знає мого імені?

Моя провина Where stories live. Discover now