➷t h i r t e e n➷

162 12 12
                                    

Bugün duruşma vardı. Jongin, avukatıyla birlikte gelmişti mahkeme salonuna...Ayrıca yanlarında Sun Hee vardı. Genç kadın, Jongin'in kalbini kazanmak için eski nişanlısının aleyhinde şahitlik verecekti.

"Yazdığım kağıdı ezberlediniz değil mi Bay Jongin?" Avukat Byun ciddi bir şekilde sormuştu bunu. Bu davayı kazanmak istiyordu fazlasıyla. Gerçi o hep kazanırdı.

"Evet Bay Byun iyice çalıştım ona..Ama lütfen Kyungsoo'yu hapse falan attırmaya çalışmayın. Sadece tazminat verse yeter..." Jongin böyle desede ondan tazminat falan almayacaktı. O hem işini hem de Kyungsoo'yu kurtarmak niyetindeydi.

"Jongin ah niye Kyungsoo'yu bu kadar umursuyorsun ?" Sun Hee şaşkınca sormuştu bunu. Gerçekten anlamlandıramıyordu. O ikisi önceden düşmandı. Hatta Kyungsoo Jongin' i dövmüştü bile. Yetmemiş ses kaydı alıp Jongin' i sağlık bakanlığına bile şikayet etmişti. O ses kaydını dinlemek istiyordu lakin Jongin buna engel olmuştu hep. Üstelik olayı doğru düzgün anlatmamıştı bile..

"Aramızdaki her ne kadar sürtüşme de olsa Kyungsoo iyi bi adam. Hapis cezası fazla olur. Tazminat ödese yeter."

Avukat Byun sinirle müvekkiline baktı. "Size geçen gün söyledim. Do Kyungsoo büroma gelip beni tehdit etti. Sonra da odamda eline gelen ne varsa kırdı. Yanı o mağara adamının hapse girmesi için elimden geleni yapacağım Bay Jongin."

"Bu fazla ama.." Sun Hee, Jongin'den önce davranmıştı. Kyungsoo dan nefret etmiyordu aslında. Sonuçta onunla öyle ya da böyle evlenmek için adım atmıştı önceden. Hapse girmesini istemiyordu sadece. Ama Jongin meslekten atılmasın diye Kyungsoo'nun aleyhinde şahitlik verecekti.

"Az bile yapıyorum. Bay Jongin' in ricası olması beni tehdit etti diye dava bile açacaktım ama neyse..."

Onlar konuşurken karşı tarafta Kyungsoo, kardeşi Sehun, annesi ve sanayiden arkadaşı Chanyeol de gelmişti duruşmaya..Kyungsoo'nun annesi Bayan Do oğlunun eski nişanlısını karşı tarafta görünce oğlunu dürttü.

"Bunun ne işi var orada.."

Kyungsoo'da şaşırmıştı. İkisinin ayrıldığını sanıyordu oysa.. Jongin ona oyun yapmıştı anlaşılan..

"Bilmiyorum anne.." O sırada Chanyeol'e baktı Kyungsoo. " Şu ayarladığın avukat nerede kaldı? 10 dakika sonra duruşma başlayacak."

"Aradım yoldaymış Kyungsoo. Trafiğe takılmış ondan geç kalmış."

"Umarım on dakika içinde gelir. " Dedi Bayan Do. Bunu söylerken de eski gelin adayına sinirle bakıyordu.

Biraz sonra Kyungsoo'nun avukatı da gelmişti. Elinde dosyalar falan vardı. Üstelik hiç Korelilere benzemiyordu. Ayrıca kalın çerçeveli gözlükleri vardı.

"Geç kaldığım için kusura bakmayın. " Dedi aksanlı bir şekilde..

Chanyeol elini uzattı bunun üzerine.. "Nihayet yetişebildiniz Bay Zhang Yixing.."

"Gerçekten özür dilerim hepinizden.."

Kyungsoo, Chanyeol'ün kulağına fısıldadı. "Nerden buldun bu Çinli avukatı?"

"Daha ucuzdu ücreti. Ben de hemen tuttum. "

"Umarım bu Çin malı avukat beni bu durumdan kurtarır.. "

Chanyeol onu dürttü bunun üzerine.."Sessiz ol şimdi duyacak.."

Duruşma vakti gelmiş mübaşir tek tek çağırmıştı herkesi... Önce Jongin savunma yapmak için sanık kürsüsüne çıktı.

unexpected love :: kaisoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin