Yine bir görüş günüydü. Bu hafta ailesinin gelmeyeceğini biliyordu lakin gardiyan ona seslendi..
"Do Kyungsoo ziyaretçin var."
"Junmyeon shi kim geldi ziyaretime?"
Gardiyan Junmyeon elindeki kağıda baktı.Kim Jongin yazısını görünce hatırladı. " Şu her zaman gelen esmer adam geldi yine."
Kyungsoo bunun üzerine seslice iç çekti. Yine gelmişti Jongin. Hem de hiç pes etmeden.. o esnada dolandırıcılıktan girmiş olan arkadaşı Chen, Kyungsoo'yu dürttü.
"Git bi görüş Soo. Adam her seferinde umutla geliyor. "
"Sana anlattım kaç defa . O herif yüzünden buradayım. "
"Sen yine de git bi konuş. Belki diyeceği şeyler vardır. "
Kyungsoo pes etti bunun üzerine..."İyi tamam..Gidiyorum. "
Gardiyanla birlikte çıkıp görüş yerine geldiler. Jongin onu görünce önce şaşırdı ve ne diyeceğini bilemedi.
"K-Kyungsoo sen?"
"Evet inadı bırakıp geldim sonunda.. Ama sana söylemem gereken bazı şeyler var. "
O sırada Jongin ellerini onun ellerinin üzerine koydu. Kyungsoo bu harekete gerilmişti haliyle.. Bakışları değişti aniden..
"Benim de sana söylemem gereken şeyler var." Dedi heyecanla.. Ama Kyungsoo aniden ellerini onun ellerinin altından çekti. Jongin bozulsa da ilk başta ama bi aptal gibi sırıtmaya devam etti. Kyungsoo için gururunu bile ayaklar altına almaya hazırdı.
"Duyduğuma göre aileme yardım ediyormuşsun. "
Jongin gülümsedi bunun üzere.. " Evet bu doğru. Seni mağdur ettiğim gibi aileni madur etmedim.
"Bak Jongin seninle görüşme sebebim aileme para vermen..İstemiyorum senden gelecek yardımı. Ailem senin parana muhtaç değil. Sadece hayatımızdan çık." Kyungsoo bunları sertçe söylemişti. Jongin'den gelen yardımı istemiyordu kesinlikle..
"Sana söz vermiştim eğer içeri girersen diye.."
"Bana verdiğin sözü tutmana gerek yok tamam mı ? Sadece git buradan. " Bunu der demez Kyungsoo ayağa kalktı.
"Hayır ailene yardım edeceğim. Seni de buradan kurtaracağım. Sonra da kalbini kazanacağım."
Kyungsoo, Jongin'in söylediği şeylere karşı yüzünü buruşturdu. Daha fazla onun saçmalıklarını dinlemeyecekti. Başını çevirdi ve gardiyan Junmyeon'u çağırdı. Görüşün bittiğini söylemek için...
"Görüş bitti. Gitmek istiyorum. " Der demez gardiyan onu doğruca koğuşuna götürecekti . Jongin çaresizce onun ardından baktı. Kyungsoo ondan düşündüğünden daha fazla nefret ediyordu. Bundan iyice emin olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love :: kaisoo ✓
FanfictionJongin ve Kyungsoo aynı kızın aşkını elde etmek için yarışan iki ezeli rakipti. Sonra ne mi oldu ? Eros'un okları devreye girdi işte... cover by : Reeruworld00♡