↪️ A futár - Hyunjin

21 1 0
                                    



"Haaaaahhh" huppantál le ágyadra egy fáradalmas hét után. Anyukád és apukád ma nem voltak otthon, és te nagyon éhes voltál már, viszont nem volt erőd készíteni kaját magadnak ezért kitaláltad, hogy rendelsz, mert az úgy gyorsabb és energiatakarékosabb. Kis idő múlva meg is rendelted az ételt és vártál türelmetlenül a futárra mert a hasad eléggé fura hangokat adott már ki. Egyszer csak csöngetést hallottál ezért gyorsan oda rohantál a kapu telefonhoz, felvetted, majd elmondtad neki, hogy 3. emeleten balra forduljon és ott fogsz kint állni a kapu előtt. A futár erre nem mondott semmit sem, csak belépett a házba és ment is az úti cél felé. Amikor kiléptél az ajtó elé, megcsapott a borzasztó meleg, és a tűző nap és azt érezted, hogy elolvadsz. Ekkor megláttad a futárt és először csak tényleg nézni tudtad, mivel egy pillanatra mindened leállt csak a szívdobogásodat lehetett hallani, ugyan is a fiú szépsége és jóképűsége egyszerűen leírhatatlan volt. A fiú oda ért hozzád, és akkor már közelebbről is láttad, és észre vetted, hogy nagyon sápadt. "Kérsz esetleg egy pohár vizet? Nagyon sápadtnak tűnsz" kérdezted aggódva, mire a futár szótlanul bólintott, te csak tágasabbra nyitottad az ajtót, hogy be tudjon menni. Mire már beért, te megfordultál és csak annyit láttál, hogy a névtelen szépfiú ott fekszik eszméletlenül a hideg kövön. Gyorsan becsuktad az ajtót és felemelve gyenge és erőtlen testét, helyezted le a kanapéra. Gyorsan hideg borogatást tettél forró homlokára. Már vagy fél óra telt el, amikor mozgolódást hallottál felőle, ezért gyorsan odarohantál hozzá. "Mmmh hol vagyok?" Kérdezte a fiú álmos rekedt hangon. "A házamban vagy, elájultál amikor kihoztad a rendelésem." Mondtad neki magyarázat képpen. "Aha" mondta még kicsit bizonytalanul. "Milyen nap van? Hány óra?" Zúdított el a kérdéseivel. "Hétfő, egy óra" mondtad neki mosolyogva. "Oohh" bólintott majd megpróbált felállni, de megszédült, így vissza huppant a kanapéra. "Nyugodtan maradhatsz itt még pihenni ha szeretnéd" mondtad neki kedvesen. "Nem, nem, mennem kell vissza a munka helyemre, mert a főnököm a végén még kirúgat." Mondta aggódva.
"Rendben akkor vigyázz magadra! Tessék itt van egy palack víz az útra." Nyomtad kezébe a tárgyat. "Egyébként." Szólaltat meg az idegen
"Hyunjin vagyok." Mondta "Örvendek!" Nyújtott kezet neki, mire te megráztad majd te is elmondtad a sajátodat. Hyunjin készülődni kezdett majd a kijárati kapunál még megszólalt. "Tessék ez a telefonszámom, hívj ha tudsz és meghálálom valahogyan azt amit ma értem tettél" mondta eltökélten. "Rendben" mondtad, majd megilletődve elvetted a cetlit, mire Hyunjin tovább is állt, közben amíg láttad őt folyamatosan integetve tűnt el a szemed elől.

























Mit gondoltok?

Mi lenne ha... (Stray Kids)Onde histórias criam vida. Descubra agora