🍁𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟐🍁

14 0 0
                                    

,,O moj bože" povzdychla som si, keď som odovzdala ten hrozný 5 stranový test. Bola som rada že to mám už konečne za sebou a utekala som do svojej triedy za Lisou.

,,No čo, ako?" povedala Lisa s úsmevom na tvári.

,,Ja ti neviem..bola som tak vystresovaná, že mám pocit akokeby som z toho polovicu pokazila."

,,Buď rada že už to máš za sebou a nestresuj, ja viem že sa ti to podarilo"

Usmiala som sa na Lisu a vybrala si učebnicu z tašky.

                    ___________

Bol to dosť dlhý deň. S Lisou, Jisoo a Rosé sme sa rozhodli, že pôjdeme do jednej mojej obľúbenej kaviarne.

Objednala som si jedno latte, Lisa espresso, Rosé nejaký koláčik a Jisoo vraj nič nechcela.

Rozprávali sme sa chvíľu o mojich skúškach, keďže som bola jediná ktorá ich z našej štvorky robila, no potom reč padla na tú chatu kam sa chystáme.

R: ,,Čiže tým, že je jeseň, tak si zbalte nejaké to teplé, pohodlné oblečenie"

J: Hovoríš nám to, akokeby sme miesto mozgu v hlave mali piliny"

Jen: Haha pravda, ale tak treba to pripomenúť, lebo niekto taký ako je Lisa by bol schopný si zbaliť tielko."

L: ,,Ale prosimťa, Až taká zas nie som..alebo áno?"

R: Ako ťa poznám tak áno..čiže ešte raz.
Prídem pre vás v piatok okolo tretej na aute, ak budem meškať znamená to, že som asi nabúrala..na späť k tomu, čo sa snažím povedať. Tá chata patrí mojim rodičom čiže nesmieme nič pokaziť..asi by ma zabili keby zistia, že sme tam boli

J: Neboj, dáme pozor

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JenLisa story 2Where stories live. Discover now