↬ słówka kilka na temat regulaminu;

335 16 42
                                    

↬ Jeśli byłeś już w którymś moim poprzednim rp, możesz tutaj zostawić gwiazdeczkę, koreczek albo inny oznacznik. Chcę wiedzieć, ile mam ziomów w tym pisarskim szambie.

↬ Aktywność jest dla mnie ważna. Nie zapisujcie się po to, żeby po tygodniu wyjść stąd w podskokach. Jeśli już rezygnujecie, miejcie jaja mi o tym powiedzieć, żebym nie ścigała tych delikwentów po krańcach internetu.

↬ Nieznajomość prawa szkodzi. Tak samo nieznajomość regulaminu oraz pozostałych rozdziałów. Dlatego proszę, nalegam i upominam: przeczytajcie wszystko.

↬ Słonka, nie jestem nieomylna, i am human after all. Widzisz jakiś błąd? Nie wahaj się go wytknąć! Nie obrażę się, dostaniesz u mnie punkty spoczko ludzia.

↬ Kultura osobista przede wszystkim. Jak Wasza postać jest wulgarna - spoko. Ale Wy nie musicie rzucać mięsem na każdym kroku. Szanujcie siebie, jako uczestników oraz mnie, jako autorkę.

↬ Zezwalam na pobicia, mordowaniem waszych ocek zajmę się pewnie osobiście. Jeśli Wy chcecie skracać o głowę, potrzebna jest zgoda autora postaci. Sceny +18 z pewnym ogranicznikiem.

↬ Dziękuję serdecznie za udział postaciom kanonicznym. Niby nie ma nic złego w ich używaniu, ale kucyki Pony i magiczne princessy tu się nie odnajdą. Zresztą, Rarity dostałaby ze mną wścieklizny.

↬ Zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia postaci, jeśli jest zbyt overpower. Dziękuję od razu za współpracę wszystkich merysójkom, garystujkom i innym, którzy znają pięć sztuk walki i pierdnięciem przyzywają gejowego anioła Sephirotha. Tutaj miejsca nie znajdziecie.

↬ Informujcie o jakiejś dłuższej nieobecności, bo mogę być za to okrutna. Like, bardzo okrutna.

↬ Psst. Nie ma limitu postaci.

↬ Formularze będę zatwierdzać na bieżąco, ale jeśli Was gdzieś zgubię w połowie, to proszę, oznaczcie mnie.

↬ Proszę o styl książkowy, o chociaż podstawową interpunkcję, zachowanie zasad logiki i prawidłową deklinację.

↬ Możecie się rozdwajać, w bardzo skrajnych i nagłych wypadkach możecie się też roztrajać, ale niech ma to sens, kay?

↬ Regulamin może ulegać zmianom.

↬ I najważniejsze: ja nie gryzę. Jeśli Wam czegoś zabraniam, to nie dlatego, że wyjątkowo dzisiaj jestem suką. Zrozumcie, muszę być sprawiedliwa dla wszystkich, nieważne, czy Was lubię, czy nie. Nie bawię się w kumoterstwo czy faworyzowanie.

~*~

pytania --->

wnioski / petycje / zażalenia --->

podpis zainteresowanych --->

AKADEMIA ZAKLĘĆ I CZARÓW || RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz