Havaalanına çoktan varmıştı Felix, az da olsa kafasını dağıtabilmişti. Ve o gün çok önemli bir karar vermişti kendi kendine. Hayatı sıfırlayacaktı, her şeyi unutup baştan başlayacaktı.
Havaalanında elinde telefonuyla uçağını beklerken instagram'dan gelen bildirimle şaşırdı.Huncin<3 adlı kullanıcı bir mesaj göndermek istiyor
kabul et / reddetHuncin<3
Hey, iyi misin?Pardon, tanışıyor muyuz acaba?
Huncin<3
Ah, pardon. BenBen wattpad'de yazdıklarını gördüm ve sadece merak ettim.
Oh, anladım
Huncin<3
Anlatmak istersen her zaman dinleyebilirim.Teşekkür ederim ama pek müsait değilim şu an.
Huncin<3
Tamam ama dediğim gibi ne zaman istersen dinleyebilirimTeşekkürler
Huncin<3
Tamamdır!! Şimdilik iyi geceler o zaman eeFelix, adım lee felix
Huncin<3
Ben de Hwang Hyunjin, iyi geceler Felix!!İyi geceler Hyunjin
Kalbi sıkışmıştı Felix'in. Daha önce hiç böyle bir konuşma yapmamıştı. Mutlu olmuştu, birinin ona değer verdiğini görünce sevinmişti Felix. Hemen bunu Jis'e anlatmalıyım diye düşündü. O sırada uçağının geldiğine dair anons yapılınca telefonu kapatmak zorunda kaldı.
~~~
Havaalanından caddeye doğru yürümeye başladı Felix. Arkadaşının ne olur ne olmaz diye attığı konuma tıkladı ve taxi'yle gidebileceğini fark etti. Fakat korkuyordu Felix. Taxi'den deği. İnsanlardan korkuyordu. Telefonuna bakarak yürürken birine çarptı.
-Pardon, iyi misiniz? Voaav, Şey bir yere yetişmem gerek, o yüzden koşuyordum da..
-Sorun değil, dedi Felix. Belki o da taxi'ye binecektir diye düşünüp heyecanlandı. Taxi'ye yalnız binmek zorunda kalmayacaktı.
-Siz de telaşlı gözüküyorsunuz, siz de mi bir yere yetişeceksiniz?
-Hayır fakat taxi'ye
Dedi ve sözünü yarıda kesi Felix. Aklından bir sürü soru geçmeye başladı her zamanki gibi. Ya benimle dalga geçerse? Ya bana küçük çocuk muamelesi yaparsa? Ya..
Kafasındaki düşünceler karşıdaki gencin sesiyle yarıda kesildi-Ah, taxi'ye binmekten mi korkuyorsun? Ben de eskiden çok korkardım, şimdi biraz daha alıştım sayılır. İstersen seninle birlikte gelebilirim şey yani arabaya birlikte binebiliriz?
Hafif bir tebessüm sunup kafasını olumlu anlamda salladı Felix. Genç de aynı şekilde bir tebessüm sundu Felix'e. Ve yine kendine kızmaya başladı Felix. Hani her şeye baştan başlayacaktın, diye. Biraz sosyalleşip arkadaş edinmeye başlamanın vakti geldi diye düşündü. Sonuçta burada onu kimse tanımıyordu...
Taxi'nin geldiğini fark eden genç, Felix için taxi'nin kapısını açıp öncelik tanıdı ve bavulunu bagaja yerleştirdi. Gencin bu nazik hareketinden dolayı Felix'in yanakları kızarmıştı. Fazla k-drama izliyorum sanırım diye geçirdi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can i be your salvatore? ~Hyunlix
Fanfichappines is a butterfly, try to catch it like every night